We vinden dit soort dingen ondertussen normaal, maar sta er gewoon even bij stil hoe compleet idioot dit eigenlijk is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Corona is een hoax van de Dems (volgens Trump).
Niets aan de hand
Ja klopt, ik heb ook veel van Mike Leigh gezien. Deze is van Ken Loach toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die heel realistische films toch? Dan kan je deze denk ik ook wel waarderenJe wordt er alleen echt niet vrolijk van.
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
Op de terugweg nog boodschappen gedaan en toen zag ik Old Amsterdam bitterballen liggen en die moest ik na het gesprek gisteren uiteraard gewoon meenemen
Ja klopt, van Ken Loach!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb ook veel van Mike Leigh gezien. Deze is van Ken Loach toch?
En maakt me niet uit, ik kijk geen films om vrolijk te worden
Waren ook nog eens 2 zakken voor de prijs van 1quote:
Haha ik heb Mr. Turner ook in een filmhuis gekekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, van Ken Loach!Nu je toch over Mike Leigh begint; het gezin uit de film heette Turner en ik zag de film in dezelfde zaal waar ik toen ook Mr Turner zag
Was even toevallig.
Mooi zo!
Ik ga vanavond zitten stressen tussen de verschillende NSF'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zowaar best zin in WIDM vanavond, stop de persen
Vooral omdat er iemand uitgaat en we dan eigenlijk weer eens meer weten.
Oehquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef Guanabana het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)phatipark-52-h-en-i/
Vind die plantenkamer leuk [ afbeelding ]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Alleen jammer van dat doorzichtige plafond. Dan ben ik bang voor pottenkijkers
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.
Dat hoort wel een beetje bij een serre hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Alleen jammer van dat doorzichtige plafond. Dan ben ik bang voor pottenkijkers
Nou...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kunnen die plantenpotten wel tegen.
Ik denk dat ze die andere bedoelt in het huis zelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij een serre he
Dan nog. Als ik ooit een huis met een serre wil, dan moeten er geen huizen omheen staan, of de bovenkant wordt afgedekt. Ik wil niet bekeken wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij een serre he
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef Cee het volgende:
Hierbij een vrolijk chanson, speciaal voor @:ijs_beer.
@:ijs_beer
Oh, of toch niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die andere bedoelt in het huis zelf
Ah! Die had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die óókquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Foto's bekeken. In het huis zie ik weinig zorgwekkende glazen plafonds. Wél een bijzondere badkamerquote:
Ik dacht ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Foto's bekeken. In het huis zie ik weinig zorgwekkende glazen plafonds. Wél een bijzondere badkamer
Dat leek me ook het waarschijnlijkste van de foto's, maar daar kunnen alleen mensen gebruik van maken die al in je huis zijn. Dat moet de kans op onverwachte pottenkijkers toch wel iets verkleinenquote:
Nou, het viel nog wel mee. Het aantal mensen dat creperend op straat lag over te geven en kinderen die liepen te bedelen om brood was gewoon gemiddeld voor een zonnige zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik met de tank was gegaan, met een redelijke voorraad handgranaten in de tas.
#puntigeknieënquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Dat huis heeft wel echt een lelijke trap
Ja dat ookquote:
Na 4 keer de 500 meter was ik het al zatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
Lastig kiezen vandaag tussen schaatsen en wielrennen maar het is toch wielrennen geworden.
Om te kijken dan hè.
Haha ja ik vond daar ook niet zo veel aanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Na 4 keer de 500 meter was ik het al zat
Dat zou ik ook wel lastig kiezen vinden jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
Lastig kiezen vandaag tussen schaatsen en wielrennen maar het is toch wielrennen geworden.
Om te kijken dan hè.
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel lastig kiezen vinden ja
Misschien welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik vond daar ook niet zo veel aanMisschien zijn we gewoon schaamteloze chauvinisten
Mja, maar daar valt de beslissing morgen pas en bij het wielrennen is het een belangrijke race op zich vandaag. Neem dat wel mee in je theoretische beslissing.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:
Maar dan zou ik toch kiezen voor schaatsen.
Ja, morgen zit ik er wel weer klaar voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien welmaar het duurt me allemaal iets te lang vandaag haha
Ja dat laatst inderdaad ook; je kunt er best een mooiere trap in maken, de badkamer vervangen, een wat andere indeling qua kamers maken. En dan is het verder echt een mooi huis inderdaad!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
Die slaapkamer is wel wat vreemd zo, beetje creepy![]()
[ afbeelding ]
Verder wel echt een mooi huisen wat er wat minder uitziet kun je sowieso wel echt iets moois van maken.
Afgezien van het landschap dat misschien leuk is om te zien heb ik nooit begrepen wat er leuk is om te kijken naar fietsende mensen, behalve dan misschien een eventuele eindsprint die spannend is of zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar daar valt de beslissing morgen pas en bij het wielrennen is het een belangrijke race op zich vandaag. Neem dat wel mee in je theoretische beslissing.
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
Ook vrouw en dochter van patiënt in Tilburg besmet dus jullie gaan in één dag van 2 naar 6 gevallen. Een verdrievoudiging, totale paniek!!
Het landschap is ook niet veel aan nu, tenzij je van Vlaamse wintertreurnis houdt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Afgezien van het landschap dat misschien leuk is om te zien heb ik nooit begrepen wat er leuk is om te kijken naar fietsende mensen, behalve dan misschien een eventuele eindsprint die spannend is of zo.
Nou doei hè.
Ik ben er door te kijken naar wielrennen achtergekomen dat ik een keer naar Corsica wil, dat vond ik er zó mooi uitzienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Afgezien van het landschap dat misschien leuk is om te zien heb ik nooit begrepen wat er leuk is om te kijken naar fietsende mensen, behalve dan misschien een eventuele eindsprint die spannend is of zo.
Nou doei hè.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, morgen zit ik er wel weer klaar voorWel leuk om Hamar een beetje vol te zien.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook een vrouw en heb ook een dochter! Komt wel dichtbij zo!
*rent in paniek rondjes*
Ik kijk schaatsenVerder doe ik lekker niets meer vandaag. Alleen nog maar tv kijken en internetten.
Vanmorgen hebben we een keuken uitgezocht voor de uitbouw, volgende week krijgen we de offerte. Zal wel tegenvallen want we willen wel veel luxe dingen. Maar schrappen kan altijd nog
Ja da's ook weer zoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]Alleen aan één kant was het wel wat leger en er zijn ook behoorlijk wat Nederlanders, dus dat zegt ook wel weer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |