Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.quote:
Ik zie eigenlijk zelden vechtpartijen. Maar dat komt omdat iedereen aan de XTC zit en iedereen aan iedereen vertelt hoe mooi de wereld en dit soort festivals wel niet zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef JanCees het volgende:
die herrie is leuk voor een dagje
Nederlandstalig altijd en goed voor de sfeer
wie heeft het over vechtpartijen ?????quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk zelden vechtpartijen. Maar dat komt omdat iedereen aan de XTC zit en iedereen aan iedereen vertelt hoe mooi de wereld en dit soort festivals wel niet zijn.
Het was met name lachwekkend. De meltdowns waren daarentegen geweldig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.
Hoe krijg je het voor elkaar om in twee wedstrijden alles te doen wat de tegenstander wil. Alleen Onana was (dit keer) verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was met name lachwekkend. De meltdowns waren daarentegen geweldig.
Ik heb 2 keer gezopen tijdens de wedstrijden tegen Getafe. Ik ben gruwelijk mad geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij je deze twee wedstrijden ook zo kapot geschaamd voor Ajax? En dan bedoel ik niet louter het spel.
Onbegrijpelijk. Ik moet wel zeggen dat ik Getafe niet slecht vind.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om in twee wedstrijden alles te doen wat de tegenstander wil. Alleen Onana was (dit keer) verstandig.
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie heeft het over vechtpartijen ?????
Goede organisatie en komen er voetballen ook prima uit maar ik zou er niet een seizoenkaart willen hebben. Dit was met het ideale team ook lastig geworden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Ik moet wel zeggen dat ik Getafe niet slecht vind.
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.
Ik heb daar mooie cijfers van. Tijdens 8 Q-Dance festivals zijn er evenveel incidenten als één piratenfestijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand, maar jij refereerde aan sfeer. En meestal ontstaat de discussie over dat soort grote festivals dat er een hoop 'doorgesnoven idioten' zijn die alleen maar op rellen uit zijn. Meestal hé. Niet altijd.
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb dat Getafe 2 keer een stuk gezien, maar dat was wel reclame voor de invoering van zuivere speeltijd hoor. Slechts 24 minuten gespeeld afgelopen donderdag in de eerste helft
Elke vrije trap kost minimaal anderhalve minuut, die scheids staat er bij en wijst op zijn klokje en telt dan 3 minuten bij ofzo. (maar laat het duidelijk zijn, daar lag het absoluut niet aan)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb dat Getafe 2 keer een stuk gezien, maar dat was wel reclame voor de invoering van zuivere speeltijd hoor. Slechts 24 minuten gespeeld afgelopen donderdag in de eerste helft
ok boomerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax was voetballend gewoon minder. Sloeg nergens op. Neemt niet weg dat Getafe een hoerenteam is en de arbiters er helemaal in mee gingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke vrije trap kost minimaal anderhalve minuut, die scheids staat er bij en wijst op zijn klokje en telt dan 3 minuten bij ofzo. (maar laat het duidelijk zijn, daar lag het absoluut niet aan)
jajaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar mooie cijfers van. Tijdens 8 Q-Dance festivals zijn er evenveel incidenten als één piratenfestijn.
Wel is de ehbo drukker op hardere stijlen events.
Ik had mij waarschijnlijk ook niet kunnen inhoudenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ten Hag tegen die gladde aal was ook lachwekkend.
Is je werk man, dit was na 5 minuten ongeveer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had mij waarschijnlijk ook niet kunnen inhouden
Veel vaker alcohol in het spel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar mooie cijfers van. Tijdens 8 Q-Dance festivals zijn er evenveel incidenten als één piratenfestijn.
Wel is de ehbo drukker op hardere stijlen events.
Ik vond die van gister het wel iets beter in de gaten hebben, maar soit. Genoeg over die zaadpotten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax was voetballend gewoon minder. Sloeg nergens op. Neemt niet weg dat Getafe een hoerenteam is en de arbiters er helemaal in mee gingen.
de bedrijf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb voor de grootste beveiligingsbedrijf gewerkt in die sector
Vroeger waren er nog wel hooligangroeperingen die dan op de vuist gingen bij hardere stijlen events, die lieten ze dan gewoon uitrazen. Maar vechten komt bij pillengebruik natuurlijk niet voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel vaker alcohol in het spel.
*zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, idioot
Drugs
Drugs is voor proleten. Of niet @:Caland
de bedrijfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb voor de grootste beveiligingsbedrijf gewerkt in die sector
Dat gebeurt nog steeds wel hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger waren er nog wel hooligangroeperingen die dan op de vuist gingen bij hardere stijlen events, die lieten ze dan gewoon uitrazen. Maar vechten komt bij pillengebruik natuurlijk niet voor
lol mietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry lig al hele dag in bed met kater
Onzin, komt gewoon wat minder op social media.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatste 5 jaar niet tot nauwelijks
goed bezig jolkequote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
Morgen ook nog werken. Toch maar even de kroeg in vanavond.
Incidenten op Q-Dance events worden zeer nauwkeurig bijgehouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Onzin, komt gewoon wat minder op social media.
Dit is juist onzin. Als er ergens maar een scheet verkeerd gelaten wordt staat het in vol ornaat op social mediaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Onzin, komt gewoon wat minder op social media.
Dit zijn geen Q Dance eventsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Laatste jaren flink knokken tussen NEC - De Graafschap - Den Haag emporium, vorig jaar op decibel ook regelmatig groepen die elkaar opzoeken. Lui voelen alleen niet de noodzaak om elk instagramaccountje in te lichten.
wat maakt het uit allemaalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
Laatste jaren flink knokken tussen NEC - De Graafschap - Den Haag emporium, vorig jaar op decibel ook regelmatig groepen die elkaar opzoeken. Lui voelen alleen niet de noodzaak om elk instagramaccountje in te lichten.
Zodra er ergens een vechtpartij is worden er 40/45 telefoons tevoorschijn gehaald om te recorden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
me reetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat maakt het uit allemaal
kan me aan me reet roesten
Mwah. Twee jaar terug is mainstage emporium zelfs 2 keer stilgelegd door Hagenezen. Nauwelijks in de media.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodra er ergens een vechtpartij is worden er 40/45 telefoons tevoorschijn gehaald om te recorden.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
B2S events moet je sowieso vermijden met al die Feyenoordtokkies. Niet zo gek met die Beverwijkhamerman als eigenaar.
Geen toreador, derhalve niet geklikt.quote:
Dit is stoken. Pisvinger.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees je ziet wie je echte vrienden nu zijn
Lans niet blijkbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees je ziet wie je echte vrienden nu zijn
Niet normaal toch?quote:
Corona natuurlijk. #nohomoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je liever aids of corona
@:kingroland
Ik heb de hond bij hoge uitzondering maar even de achtertuin ingestuurd. Laf hè.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet nog met Adolf gaan wandelen zo.
Waardeloos baasjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de hond bij hoge uitzondering maar even de achtertuin ingestuurd. Laf hè.
lastige.. ik schakel de hulplijn van @Mortaxxquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je liever aids of corona
@:kingroland
Jouw probleemquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuin is groter dan heel je woonwijk
@GGMM en ik verheugen ons al op de picsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet nog met Adolf gaan wandelen zo.
Goede marketing. Iedereen kent het drankje nuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:07 schreef Caland het volgende:
Corona was uitverkocht net in de appie (lol)
Ik word zo moe van mensen die het telkens over corona hebben. [/kieft]quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:07 schreef Caland het volgende:
Corona was uitverkocht net in de appie (lol)
Corona en desparados prima te drinken maar niet te veel achter elkaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:09 schreef KingRoland het volgende:
naja op de korte termijn is het slecht, op de lange termijn goed. nu gewoon stil zitten en met de billen bloot.
@:rensajacied jouw mening hierover maat?
allebei walgelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Corona en desparados prima te drinken maar niet te veel achter elkaar.
Corona is niet zo blij met de naam van virusje, gok ik
Hertog Jannetjes jaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
allebei walgelijk
gewoon pils en niet zeiken
Halve liters zeep ingeslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vriend, al aan het indekken voor corona?
Ik speel deze door naar @PicoMMPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:49 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws allen.
@:zipportal
@:lenny_leonard
We zitten al in R&P, laat maarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:20 schreef Nikonlover het volgende:
@:Superdonald
@:GiornoGiovanna
@:SimonedeBeauvoir
Gezellig hierquote:
Ooh okquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:20 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
We zitten al in R&P, laat maar
Wat kom je hier doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
He vriend. Ik ben voor PEC, ik ben goed volk.
Opkkrenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:17 schreef GiornoGiovanna het volgende:
We zitten nu hier @:tardis @:treinhoer @:nikonlover
Bedankt hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:17 schreef GiornoGiovanna het volgende:
We zitten nu hier @:tardis @:treinhoer @:nikonlover
Neukenquote:
corona zelf opquote:
Hier maak je een domme keuzequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:24 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar StevenMac's moeder was toch dikker.
Doet ze nog aan biodanzaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:25 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen: dat valt reuze mee. Ze heeft er hard aan gewerkt.
Ik zal een paar voetbalgerelateerde termen neerzetten om geaccepteerd te worden:quote:
Wie ben jij wel nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker domme keuzes.
Voetbal in de SCquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zal een paar voetbalgerelateerde termen neerzetten om geaccepteerd te worden:
Buitenspel.
Eigen goal.
Rode kaart.
Jackie Groenen.
Doe normaal johquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef JanCees het volgende:
OPROTTEN ALLEMAAL RAAAAAAAAAZZZZEEEEEEENNDDD
Wij komen hier niet voor het voetbalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zal een paar voetbalgerelateerde termen neerzetten om geaccepteerd te worden:
Buitenspel.
Eigen goal.
Rode kaart.
Jackie Groenen.
Adolf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef JanCees het volgende:
OPROTTEN ALLEMAAL RAAAAAAAAAZZZZEEEEEEENNDDD
GENOTquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel deze door naar @:picommp
Welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Wil je nou weten wie ik wel ben of niet?
hou je corona bek dichtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Wil je nou weten wie ik wel ben of niet?
Oh wat dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij komen hier niet voor het voetbal
Niet gelezenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Buitenspel.
Eigen goal.
Rode kaart.
Jackie Groenen.
opdonderen naar Wuhan zei ik tochquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:27 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Oh, ja, dat begreep ik echt helemaal niet uit die zin
corona wijfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef isax het volgende:
ik reed vandaag nog voorbij het psv stadion.
Daar zitten allemaal zieke mensen, laat me met rust.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
opdonderen naar Wuhan zei ik toch
corona opquote:
PSV is nog erger dan een brandend cafe in Volendam.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef isax het volgende:
de ploeg die alleen maar beter kan worden door corona.
ja ga daar heen blijf daar ik hoop dat je corona krijgt vieze flikkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal zieke mensen, laat me met rust.
TR GEMACHTquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja ga daar heen blijf daar ik hoop dat je corona krijgt vieze flikker
Nou jeetje, heb je wat tegen flikkers ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik ben er slechts vanavond.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet jij jezelf maandenlang bewijzen
Ik ookquote:
Lacht in het Haagsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zeker omdat Ajax verloren heeft
quote:
Kalmeer, sommige mensen houden wel van voetbal, zo ben ik een fanatiek PEC supporter, wij kunnen toch niets uithalen dus juich ik graag voor andere teams. Ik zit nog niet zo lang op fok dus zou graag een beetje discussiërenquote:
Moet jij weten.quote:
Met Aaaaanton Mussert zijn wij in t gevechtquote:
Nou zeg..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gedwongen wordt om naar Wuhan te gaan
Ga lekker naar Wuhanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:30 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Kalmeer, sommige mensen houden wel van voetbal, zo ben ik een fanatiek PEC supporter, wij kunnen toch niets uithalen dus juich ik graag voor andere teams. Ik zit nog niet zo lang op fok dus zou graag een beetje discussiëren
Raar roze haarquote:
Ik ben bereid te knokkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:35 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Jij stuurt ook hele rare DM's, dus dan krijg je ze ook
Ben jij tardis?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Superdonald het volgende:
[..]
14 berichten weg mijn vriend
gr gr TARDIS.
Straks gaat FB op slot xDquote:
Omg @zeerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn
Straks komt zeer ook nog terug
Dat betwijfel ik zeer. HAHAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn
Straks komt zeer ook nog terug
Wil je dan nu eindelijk het verhaal met crack vertellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik zeer. HAHAHA
Welk verhaal, ik heb er meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je dan nu eindelijk het verhaal met crack vertellen
Oprotten jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Welk verhaal, ik heb er meer.
Die met seks in de dixiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Welk verhaal, ik heb er meer.
Oprotten jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik niet, maar wil wel een biertje komen drinken (ben niet voor PEC btw)
Wat reageer je getergdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Die is verzonnen door onhebbelijke dikke FOK!kers gevuld met jaloezie en bewijsdrang.
Laat me met rustquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker omdat Volendan heeft verloren
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Die is verzonnen door onhebbelijke dikke FOK!kers gevuld met jaloezie en bewijsdrang.
Fokker89 was jaloers op mijn kaaklijn dus hij verspreidde het gerucht dat ik haar dronken voerde en verkrachtte in mijn huis. En ik heb haar helemaal niet dronken gevoerd.quote:
Oprotten jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Kom vechten, ik weet waar je huis woont
Oprotten jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Fokker89 was jaloers op mijn kaaklijn dus hij verspreidde het gerucht dat ik haar dronken voerde en verkrachtte in mijn huis. En ik heb haar helemaal niet dronken gevoerd.
Ik denk dat ze gewoon graag wildequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Fokker89 was jaloers op mijn kaaklijn dus hij verspreidde het gerucht dat ik haar dronken voerde en verkrachtte in mijn huis. En ik heb haar helemaal niet dronken gevoerd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef Superdonald het volgende:
[..]
We zijn gewoon vrienden wat is dit voor gestapoverhoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon graag wilde
Ik wil anders welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee, dit pik ik niet, ik doe helemaal NIETS verkeerd. Kunnen we vrienden worden?
Oprotten jijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee, dit pik ik niet, ik doe helemaal NIETS verkeerd. Kunnen we vrienden worden?
TR.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Krijg een ongeneselijk virus.
Had gehoopt op juicy gossipquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
We zijn gewoon vrienden wat is dit voor gestapoverhoor
Heb nog wel een andere juicy gossipquote:
juicyhilquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb nog wel een andere juicy gossip
Is onze SC weer open dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef Superdonald het volgende:
We gaan weer naar huis, bedankt voor de gastvrijheid.
Opkankeren en uit m'n zakken uitblijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef Superdonald het volgende:
We gaan weer naar huis, bedankt voor de gastvrijheid.
YEAH!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Opkankeren en uit m'n zakken uitblijven
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef KingRoland het volgende:
shit kreeg net bezoek van Follow The Money fuck..
@:wereldgozer
@:jancees
@:rensajacied
@:mortaxx
@:doublepain
@:afcniels
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt me dat ze dan toch de verkeerde gevolgd hebben dit keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef KingRoland het volgende:
verkeerde adres blijkbaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dan toch de verkeerde gevolgd hebben dit keer.
Lolquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dan toch de verkeerde gevolgd hebben dit keer.
VBL / Willem II [#15] We've got Fran Solquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Welke mention @:Lenny_Leonard ???????
Reactie gegeven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / Willem II [#15] We've got Fran Sol
Dit topic. Kan de post niet goed direct linken. Bug denk ik. Zal ik een topic ervoor openen?
Topic toch geopend. Als dit FOK! kan verbeteren, dan help ik graag!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Reactie gegeven.
Zou geen topic openen.
Even kijken naar je nieuwe topic.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Topic toch geopend. Als dit FOK! kan verbeteren, dan help ik graag!
Bedankt nog voor je reactie in het altijd gezellige Willem II topic.
Tilburg of Diemen kan toch ook inmiddels?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeg dat je in Noord Italië bent geweest. 2 weken thuis 'werken' dan.
Nou, ik word maandag gewoon verwacht. In het ETZ ook nog.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tilburg of Diemen kan toch ook inmiddels?
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, ik word maandag gewoon verwacht. In het ETZ ook nog.
Corona werkgever
CORRED.twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 12:47:57Vannacht testten de partner en het jongste kind van de patiënt die in Diemen verblijft positief voor het nieuwe coronavirus (COVID-19). Meer informatie: https://t.co/Bky2Ehwe2A #coronavirus #covid19 #corona https://t.co/mFJxJcCRbc reageer retweet
Bedankt. Staat genoteerd. Tilburg dus niet meer nr 1.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:02 schreef Zipportal het volgende:
CORRED.twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 12:47:57Vannacht testten de partner en het jongste kind van de patiënt die in Diemen verblijft positief voor het nieuwe coronavirus (COVID-19). Meer informatie: https://t.co/Bky2Ehwe2A #coronavirus #covid19 #corona https://t.co/mFJxJcCRbc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |