SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Sarcasm much?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Eh....ik heb niet voor niets een 5Gb bundel
Ik heb deze week geleerd dat je vooral argwanend moet zijn als ze glasvezel in je buurt gaan aanleggen oid. Of stratenmakers dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus uit kostenoverweging sinds 1-1-2020 geen ADSL fallback meer.... ik vind dit toch wel eng dichtbij komen hoor, zo'n Ziggo storing...
(Had dus router met dual WAN: 1 pootje naar Bridged Ziggo modem, en 1 pootje naar ADSL router)
Daar zijn ze dus mee bezig volgens mij, schuin onder mijn huiskamerraamquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat je vooral argwanend moet zijn als ze glasvezel in je buurt gaan aanleggen oid. Of stratenmakers dus.
RIP verbindingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar zijn ze dus mee bezig volgens mij, schuin onder mijn huiskamerraam
je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
Maar ik hoor altijd van die verhalen dat het zo enorm goed is voor de relatie, even een tijdje geen internet (en idealiter ook geen tv).
Virtual reality sex.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Wij doen elke dag dingen samen. Online.
Dat is dan toch best doortastend te noemen allemaal..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Update: bouwvakkersmuziek buiten en de straat wordt open gebroken.
Toch wel heel spannend om het allemaal zo te volgen via een live-verslag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af wat dit bij elkaar allemaal al gekost heeft tot nu toequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef Barreltje het volgende:
Dat is dan toch best doortastend te noemen allemaal..
straks hebben jullie internet en de rest van de straat nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
straks hebben jullie internet en de rest van de straat niet
Er wordt nu in de muur gehamerd alsof ze iets open brekenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wanneer is er een pauze gepland? Ik zit hier te F5en en moet naar het toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |