SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Sarcasm much?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Eh....ik heb niet voor niets een 5Gb bundel
Ik heb deze week geleerd dat je vooral argwanend moet zijn als ze glasvezel in je buurt gaan aanleggen oid. Of stratenmakers dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus uit kostenoverweging sinds 1-1-2020 geen ADSL fallback meer.... ik vind dit toch wel eng dichtbij komen hoor, zo'n Ziggo storing...
(Had dus router met dual WAN: 1 pootje naar Bridged Ziggo modem, en 1 pootje naar ADSL router)
Daar zijn ze dus mee bezig volgens mij, schuin onder mijn huiskamerraamquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb deze week geleerd dat je vooral argwanend moet zijn als ze glasvezel in je buurt gaan aanleggen oid. Of stratenmakers dus.
RIP verbindingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar zijn ze dus mee bezig volgens mij, schuin onder mijn huiskamerraam
je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
Maar ik hoor altijd van die verhalen dat het zo enorm goed is voor de relatie, even een tijdje geen internet (en idealiter ook geen tv).
Virtual reality sex.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Wij doen elke dag dingen samen. Online.
Dat is dan toch best doortastend te noemen allemaal..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Update: bouwvakkersmuziek buiten en de straat wordt open gebroken.
Toch wel heel spannend om het allemaal zo te volgen via een live-verslag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me af wat dit bij elkaar allemaal al gekost heeft tot nu toequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef Barreltje het volgende:
Dat is dan toch best doortastend te noemen allemaal..
straks hebben jullie internet en de rest van de straat nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
straks hebben jullie internet en de rest van de straat niet
Er wordt nu in de muur gehamerd alsof ze iets open brekenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wanneer is er een pauze gepland? Ik zit hier te F5en en moet naar het toilet
Acute Corona-patiënt?quote:
Halleluja!quote:
quote:
Hoe eh kan een panty afzakken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo fucking lomp. Doe ook eens een jurkje aan. Schaaf natuurlijk mijn panty tegen de tafel open. Trek een draad uit m'n jurk. Helemaal kut. En nu heb ik een andere panty aan die maar af blijft zakken.
Misschien moet ik maar gewoon een tuinbroek aandoen ofzo.
Dit zijn van die post waar ik als man denk ik gewoon geen reply op moet proberen te posten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo fucking lomp. Doe ook eens een jurkje aan. Schaaf natuurlijk mijn panty tegen de tafel open. Trek een draad uit m'n jurk. Helemaal kut. En nu heb ik een andere panty aan die maar af blijft zakken.
Misschien moet ik maar gewoon een tuinbroek aandoen ofzo.
Nee, hij zakt bij m'n buik af als ik teveel beweeg. Vooral na gezeten te hebben. Niet te groot, denk eerder te kort. Kruis wil lager zitten dan mijn kruis zit, zegmaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Hoe eh kan een panty afzakken?Te groot gekocht of is gaan lubberen?
Oh dit klinkt als een heel nare panty/maillotquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij zakt bij m'n buik af als ik teveel beweeg. Vooral na gezeten te hebben. Niet te groot, denk eerder te kort. Kruis wil lager zitten dan mijn kruis zit, zegmaar.En ik wil hem goed hoog hebben zitten, anders creëert die een vetrol. Niet charmant.
Het is overigens eigelijk een maillot, maar dat vind ik zo'n lelijk woord.
Ja, da's te klein (kijk eens naar snagtights, heaven voor maillot/pantyhaters).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij zakt bij m'n buik af als ik teveel beweeg. Vooral na gezeten te hebben. Niet te groot, denk eerder te kort. Kruis wil lager zitten dan mijn kruis zit, zegmaar.En ik wil hem goed hoog hebben zitten, anders creëert die een vetrol. Niet charmant.
Niet charmant, kan wel helpen: onderbroek erover aan doen. Dan zakt het kruis niet meer naar benedenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goeie! Denk dat ik dat inderdaad ga doen, heb nog wel een corrigerend broekje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:36 schreef Candaasje het volgende:
Niet charmant, kan wel helpen: onderbroek erover aan doen. Dan zakt het kruis niet meer naar beneden
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:38 schreef Myraela het volgende:
Nu denk ik bij corrigerend broekje aan een broekje dat tegen mijn maillot gaat zeggen "Niet afzakken! Terug jij."
Mijn hoofd soms....
Nu denk ik bij corrigerend broekje aan een broekje dat tegen mijn maillot gaat zeggen "Niet afzakken! Terug jij."
Mijn hoofd soms....
Mijn hoofd soms....
Wat ben je aan het doen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is al 17.00, ik zit van top tot teen onder de blubber, het regent, alles is zeiknat en we zijn pas op de helft. Echt alles is kut
Modderworstelen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is al 17.00, ik zit van top tot teen onder de blubber, het regent, alles is zeiknat en we zijn pas op de helft. Echt alles is kut
Tsja, dat zijn zo de nadelen van het hebben van een groot perceel. En plannen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hard gewerkt vandaag. Echt hard. Het doet nog steeds niet wat het moet doen. Sterker nog, het is meer kapot dan vanmorgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn zo de nadelen van het hebben van een groot perceel. En plannen.
Kop op! Hard werk geeft veel voldoening. Later. Eventueel veel later.
Maar echt - het is het waard.
Jij hebt niet gewerkt op of aan je eigen land.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag. Echt hard. Het doet nog steeds niet wat het moet doen. Sterker nog, het is meer kapot dan vanmorgen.
Voldoening:-78
Zo kwam ik ook thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, want je bent verplicht je richting aan te geven. Sowieso had hij gewoon rekening met jullie moeten houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
En even een vraag, een mevrouw en ik werden net bijna aangereden. Wij gingen bij het stoplicht rechtdoor en de auto waar we naast stonden sloeg rechtsaf. Toen we boos riepen dat hij z’n richtingaanwijzer moest gebruiken zei de bijrijder “die doen het niet”. Mag je dan nog rijden?
Nee, je richtingaanwijzers horen gewoon in orde te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Die regen kwam 15 minuten te vroeg. En niet handig een week geen boodschappen doen, je sjouwt je kapot. Gelukkig zag ik, toen ik langs m’n huis fietste de postnl auto, daar maar naar toe gegaan en zo heb ik wel m’n ene pakje. Het andere (muizenvallen) komt ook zo
![]()
En even een vraag, een mevrouw en ik werden net bijna aangereden. Wij gingen bij het stoplicht rechtdoor en de auto waar we naast stonden sloeg rechtsaf. Toen we boos riepen dat hij z’n richtingaanwijzer moest gebruiken zei de bijrijder “die doen het niet”. Mag je dan nog rijden?
Dat dacht ik al. Ze bleven gewoon doorrijden. Hoop dat ze geen ongelukken makenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want je bent verplicht je richting aan te geven. Sowieso had hij gewoon rekening met jullie moeten houden.
Tuurlijk mag je dan wel rijdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Die regen kwam 15 minuten te vroeg. En niet handig een week geen boodschappen doen, je sjouwt je kapot. Gelukkig zag ik, toen ik langs m’n huis fietste de postnl auto, daar maar naar toe gegaan en zo heb ik wel m’n ene pakje. Het andere (muizenvallen) komt ook zo
![]()
Toen mijn richtingaanwijzer het niet deed ben ik bewust wel eens ergens rechtdoor gegaan omdat er iemand achter me reed (links achter was defect)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ze bleven gewoon doorrijden. Hoop dat ze geen ongelukken maken
Uiteindelijk wel ja. We hebben vandaag echt alle emoties gehad. Het ene moment scholden we elkaar verrot en het andere moment stonden we in elkaars armen te huilen. Het is vaak zwaar hier en regelmatig niet zo leuk. Maar dit was echt een nieuw dieptepunt. Dit overtrof alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn zo de nadelen van het hebben van een groot perceel. En plannen.
Kop op! Hard werk geeft veel voldoening. Later. Eventueel veel later.
Maar echt - het is het waard.
Oeh! Gelijk nog even brievenbus gecheckt, maar nee, nog niets binnen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@sigme Zijn de aardappels nog aangekomen? Goede reis!
Nou zeg. Ze zijn woensdag op de bus gegaan en hadden er dus gisteren moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh! Gelijk nog even brievenbus gecheckt, maar nee, nog niets binnen!
Oh, wat een enorme klus moet dat zijn geweest. Daar kan je best wanhopig van worden lijkt me. Maar t is klaar, mogen jullie morgen bijkomen of moeten jullie weer door?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. We hebben vandaag echt alle emoties gehad. Het ene moment scholden we elkaar verrot en het andere moment stonden we in elkaars armen te huilen. Het is vaak zwaar hier en regelmatig niet zo leuk. Maar dit was echt een nieuw dieptepunt. Dit overtrof alles.
We hebben vorig jaar 600 vierkante meter plastic op ons weiland gelegd tegen het onkruid. Vanmiddag moest al het plastic er weer af. Het zat enorm onder de blubber en andere natuur. Het was verzwaard met zo'n 150 bakstenen. Het weiland is schots en scheef, overal plassen. En hoe moet je in vredesnaam 8*30 meter plastic met water en zooi er op opvouwen?
Het regende constant. Er was geen plek van ons lichaam nog schoon. We waren zo verkleumd dat douchen zeer deed.
Maar dus. Het is op de allerlaatste krachten zo goed als afgerond net voor het donker werd. Er is gedoucht en gegeten. Alles is weer goedIk hoop dat de werkschoenen morgen droog zijn.
@:sigme Zijn de aardappels nog aangekomen? Goede reis!
Wanhoop is wel een goede omschrijving jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, wat een enorme klus moet dat zijn geweest. Daar kan je best wanhopig van worden lijkt me. Maar t is klaar, mogen jullie morgen bijkomen of moeten jullie weer door?
Matig. Hoe is het met de tuin? Zit er al wat leven in de munt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:36 schreef Myraela het volgende:
Tuinplanten besteld. Is toch altijd anders dan op de plaatjes, die bruine en kale planten.
Ik heb wel eens een foto gemaakt van de wegrijdende dhl bezorger die via automatische mail liet weten dat ik er niet was. Had m aan zien komen, uitstappen, briefjes in de bussen horen doen (balkondeur stond open) instappen en wegrijden. Foto en mail naar dhl gestuurd (dit ken ik ook van postnl trouwens)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
DHL bezorger beweert om 19:38 een poging tot bezorgen van pakketje te hebben gedaan. Vreemd, want toen waren we allebei thuis.
Ga het nu morgen zelf wel ophalen bij DHL-afhaalpunt in ons dorp.
Dat is óók kutquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook thuis.
Kud auto die toetert, je ziet me toch worstelend in die regen met die KUTponcho voorsorteren, laat me dan even. Koude natte harde regen in my face.
NIET LEUK. WIL AUTO!
Fijn weekend verder
Dat kun je best vrij elegant weet ik. Maar ik snap heus dat er een punt is waarop het niet grappig meer is...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer languit gelegen ja
Vandaag was het echt niet elegant. Languit vooruit. Ik kon gelijk mijn bril onder de tuinslang houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kun je best vrij elegant weet ik. Maar ik snap heus dat er een punt is waarop het niet grappig meer is...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vandaag was het echt niet elegant. Languit vooruit. Ik kon gelijk mijn bril onder de tuinslang houdenEn daarna nog een paar keer maar dat was minder extreem. Meer om te zorgen dat ik overal egaal nat was.
Ik zit in de trein, nat geregend, net je tuinverhaal te lezen en ik voel me eensklaps niet zielig meer. Wat klonk dat ellendig! Maar nu heb ik het beeld van een warme, gedouchte LS met een heerlijke mok warme chocoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net pure chocolademelk met zelfgeklopte slagroom gemaakt
Iedereen hier regent om de haverklap nat. De laatste keer dat ik natregende was in de Efteling met jou en Lein. Ik had gewoon heel veel in te halenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, nat geregend, net je tuinverhaal te lezen en ik voel me eensklaps niet zielig meer. Wat klonk dat ellendig! Maar nu heb ik het beeld van een warme, gedouchte LS met een heerlijke mok warme chocowelverdiend
Ik niet. Ik moet Airmiles opmaken voor ze vervallen dus ik gebruik ze voor de Efteling.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Is er hoer nog iemand die efteling zegeltjes wil hebben? Ik heb er heel veel
Je had een persoonlijke lakei verdiend die dat voor je/jullie maaktequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net pure chocolademelk met zelfgeklopte slagroom gemaakt
We hebben echt Abdel nog aangeroepen maar hij kwam niet. Abdel was onze slaaf lakei op een cruise in 2013. Sindsdien smeken we hem regelmatig om onze bitch weer te zijn maar Abdel rent en vliegt alleen op een boot denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je had een persoonlijke lakei verdiend die dat voor je/jullie maakte
Mooi bijtijds jaquote:
Meh ja. Over 50 minuten (plus een Brabants kwartiertje) staat er al volk voor de deur. Ik moet er maar uit.quote:
Gebakken. Goede reis!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi bijtijds ja
Hier laatste wasje draaien, koffie, straks witte bonen, tomatensaus, merquez, gebakken (of geroerd?) ei + geroosterd witbrood, en dan halen we België wel voordat we weer willen eten.
Ja hé, ben ik nu net in NL, kan ik alsnog niet naar je zwaaien....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi bijtijds ja
Hier laatste wasje draaien, koffie, straks witte bonen, tomatensaus, merquez, gebakken (of geroerd?) ei + geroosterd witbrood, en dan halen we België wel voordat we weer willen eten.
Vakantie!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigenlijk zo vroeg op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |