Het is er erg simpelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow ja wist niet dat het een shadowban was.
Ik vind r/thenetherlands wel erg activistisch de laatste jaren, kom er eigenlijk nooit meer.
De pikkertquote:
Als je FvD gematigd vindt dan zal je D'66 wel al heel extreem links vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is er erg simpel
- Extreem links (en dan echt heel extreem): van harte welkom
- Gematigd rechts (de FvD versie): NAZI'S HITLER GASKAMER BAN BAN BAN WEG ERMEE![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel triest voor een subreddit die actief gepromoot wordt door Reddit zelf. En ik liep al heel erg op mijn tenen toen ik daar nog kon posten
Die wilde even bij mij zijn.quote:
Dit was in 2017, voordat Baudet een vreemde hersenkronkel kreegquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je FvD gematigd vindt dan zal je D'66 wel al heel extreem links vinden
Naja ik vind FvD ook niet extreem-rechts.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je FvD gematigd vindt dan zal je D'66 wel al heel extreem links vinden
Omdat wij zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komt het toch dat hier zoveel mods posten?
En de mods die hier mod zijn zie je niet![]()
(Gewoon nieuwsgierigheid meer niet)
Extreem links dan denk ik aan richting het old skool communisme. En van die radicale actiegroepjes die geweld en vernielingen niet schuwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was in 2017, voordat Baudet een vreemde hersenkronkel kreeg
En ik meen ook echt extreem links
Ik ken de verschillen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Extreem links dan denk ik aan richting het old skool communisme. En van die radicale actiegroepjes die geweld en vernielingen niet schuwen.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Extreem links dan denk ik aan richting het old skool communisme. En van die radicale actiegroepjes die geweld en vernielingen niet schuwen.
Je zal het wel denken hequote:
ONZ mods haten dit spelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komt het toch dat hier zoveel mods posten?
En de mods die hier mod zijn zie je niet![]()
(Gewoon nieuwsgierigheid meer niet)
Houd het maar. Die heeft geen mondkapjequote:
O echt, waarquote:
Het bezorgt ze nogal eens werk, dus wees zuinig met je TR's, scheelt weerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het bezorgt ze nogal eens werk, dus wees zuinig met je TR's, scheelt weer
TR gezet voor het zetten van TRquote:
Ik TR me tet pletter juistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het bezorgt ze nogal eens werk, dus wees zuinig met je TR's, scheelt weer
Niet meer doen dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik TR me tet pletter juist
Bij iedere poep zet ik er een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |