Ja, Las het. Wat een gekken heb je ook. Tuigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
ow ja joh nu gaan er ook al gekken bij oudjes langs om ze zogenaamd te testen op het virus en in tijd even lekker bij hun spulletjes langs te struinen
Tegen de muur!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
ow ja joh nu gaan er ook al gekken bij oudjes langs om ze zogenaamd te testen op het virus en in tijd even lekker bij hun spulletjes langs te struinen
Eigenlijk is het triest Dot.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet lachen om Nederland
De mensen die in contact geweest zijn met de besmetten man mogen gaan en staan waar ze willen.
O, dit meen je niet, wat bizarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
Ja, is het ook. Overal moeten mensen die in contact zijn geweest 2 weken in quarantiane maar in Nederland mag je gewoon vrij rond blijven lopenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet meer verbannen van /r/thenetherlands
Tijd voor FvD propaganda!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:18 schreef Filosoofert het volgende:
Lol de Final countdown van Europe is op de radio
Die vent moeten ze gelijk een schop onder zijn hol geven met zijn rare ideeën.quote:
Waar op Reddit?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Het blijft toch triest dat ik ooit een shadowban heb gekregen voor het niet mee gaan in de FvD haat trein in 2017
Keb alles al klaar. HIer zitten geeft ook tijd om alles wat je op de pc moet doen te doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben niet meer verbannen van /r/thenetherlands
Tijd voor FvD propaganda!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keb alles al klaar. HIer zitten geeft ook tijd om alles wat je op de pc moet doen te doen.
DTS is voor meer dingen goed dan alleen voor Puntjesquote:
Jij hebt de 3000 punten-grens flink geslecht trouwens zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DTS is voor meer dingen goed dan alleen voor Puntjes
Ow ja wist niet dat het een shadowban was.quote:
Wat doe je met mijn uiquote:
Hoezo 3000 punten grens? Ik wilde nu door gaan tot de 3500quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt de 3000 punten-grens flink geslecht trouwens zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |