Nederland gaat niet dichtquote:
Nou beterschap dan, hoop dat je maandag dan weer wat opgeknapt bentquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben het weekend vrij ziek dan wel uit.
Je kan er van zeggen wat je wil maar ook dat is een oplossing om er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nederland gaat niet dicht
Die laat alle mensen die in contact geweest zijn met patienten gewoon vrij rond lopen
EN ook alle mensen die terug komen uit besmette gebieden worden niet gemonitord
echt ik vind mycroft zo leuk speelgoedquote:
Met glazen getongd nog welquote:
Mwah dat niet. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mooi hé.
Ben ook zo blij dat ik van alle social media afben.
IS geen oplossing maar het op zijn beloop laten, lekker makkeilijk dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan er van zeggen wat je wil maar ook dat is een oplossing om er mee om te gaan.
Ja en dat is ook prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS geen oplossing maar het op zijn beloop laten, lekker makkeilijk dus
Oké lees wel ff terugquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah dat niet. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.
Wat dan? Heel het land op slot zetten zodat het over 3 maanden ineens alsnog de kop op steekt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en dat is ook prima wat mij betreft.
Denk je dat echt? Ik heb wel vertrouwen dat die mensen weten waar ze over praten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS geen oplossing maar het op zijn beloop laten, lekker makkeilijk dus
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat dan? Heel het land op slot zetten zodat het over 3 maanden ineens alsnog de kop op steekt.
Je
houdt
dit
niet
tegen.
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik heb wel vertrouwen dat die mensen weten waar ze over praten.
Nee ik snap je.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Klopt. Precies mijn punt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ik snap je.
Maar je kan er verder niets tegen doen.
Nou neequote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
Nieuwe TT verzinnen
Haags_piertje in een kiertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |