Ik zag vandaag bij dat schap die eend in blik van 15 euro en moest aan jou denken.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gadver, allemaal van dat gore eten![]()
Ik heb wel extra dingen in huis maar echt alleen dingen die we toch wel eten.
Goed spul dus.
Plus knakworstjes en Fristi, want mijn dochter vindt dat uiteraard heeeeeeeeeeel lekker
Ik heb ook gezond voer in huisquote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou maar snel wat meer spullen gaan halen met knakworst en fristi ga je het niet lang volhouden
Wel nee joh, ik vind jouw lijstje helemaal niet buitensporig. Je had het misschien beter in 2 keer kunnen kopen, maar het is niet alsof je helemaal los bent gegaan en lege schappen hebt achtergelaten in de supermarkt.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Nah begin me bijna schuldig te voelen. Zoveel is het toch niet wat ik postte?
Ze gaat morgen samen met zwager en buurman naar de supermarkt dus komt wel goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou maar snel wat meer spullen gaan halen met knakworst en fristi ga je het niet lang volhouden
Lekker spul joh! En in het vet kun je je aardappeltjes roosteren, of een lepel ervan door stoofschotels of groenteprutjesquote:Op zondag 1 maart 2020 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag bij dat schap die eend in blik van 15 euro en moest aan jou denken.Ik heb vooral AH basic dingen gekocht, vond ik wel passend bij de barre tijden die komen gaan. Zie jezelf al zitten bij het kampvuurtje in de woonkamer Molo, lekker knakworsten roosteren.
En dan een potje monopoly bij een kaarsje.
Ok thanks!quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef dodoria het volgende:
[..]
Wel nee joh, ik vind jouw lijstje helemaal niet buitensporig. Je had het misschien beter in 2 keer kunnen kopen, maar het is niet alsof je helemaal los bent gegaan en lege schappen hebt achtergelaten in de supermarkt.
Ik wilde gewoon even wijzen op de manier waarop we dit doen: dat het niet tot blinde paniek hoeft te leiden als we met een beetje beleid inkopen. Was niet specifiek op jou gericht hoor!
Zeker niet schuldig voelen, dat is nergens voor nodig!
Pepperspray in handtas ook geen overbodige luxe zeker als je de Aldi en Lidl ook ff meepaktquote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze gaat morgen samen met zwager en buurman naar de supermarkt dus komt wel goed.
Ten eerste :quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef Hoogslaper het volgende:
Iemand nog tips hoe verantwoord vuur te maken binnen, indien we straks verstoken zijn van gas en licht..?
Ik woon drie hoog, zou wel met wat kluswerk in de buitenmuur een rookkanaal kunnen hakken. Gelukkig heb ik een houten vloer dus voldoende brandstof.
Het zijn niet de meest gezonde opties maar je kunt prima overleven op crackers en blikvoerquote:Op zondag 1 maart 2020 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Gadver, allemaal van dat gore eten![]()
Ik heb wel extra dingen in huis maar echt alleen dingen die we toch wel eten.
Goed spul dus.
Plus knakworstjes en Fristi, want mijn dochter vindt dat uiteraard heeeeeeeeeeel lekker
Er zit altijd wel iemand bij die het serieus neemtquote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ten eerste :
Ten tweede, hoe lang denk jij te kunnen stoken van een houten appartementsvloertje?
Ja snap ik, maar nu je de keuze hebt, ga je toch niet precies dát inslaanquote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest gezonde opties maar je kunt prima overleven op crackers en blikvoer
Rijst met sardien voor de komende 30 dagenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar nu je de keuze hebt, ga je toch niet precies dát inslaan
Je zou je zorgen moeten maken over mensen die dit serieus nemen en niet kritisch zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Er zit altijd wel iemand bij die het serieus neemt
Ik wel hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar nu je de keuze hebt, ga je toch niet precies dát inslaan
Kunt altijd aanlengen met waterquote:Op zondag 1 maart 2020 02:42 schreef osodevo het volgende:
Nogal erg zout elke dag instant blikken soep eten.
Lekker bij elkaar komen in tijden van een virusquote:Op zondag 1 maart 2020 08:07 schreef vuurbrood het volgende:
De eerste mensen staan hier al voor de supermarkt en die gaat pas open om 10:00
We hebben in Nederland gelukkig gewoon prima gezondheidszorg overal zitten met zat saturatiemetersquote:Op zondag 1 maart 2020 08:03 schreef _I het volgende:
Kijken jullie ook Dr. John?
Die raadde aan om het volgende te kopen;
Zo’n zuurstofmeter voor op je vinger
https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www
Je hebt ze ook goedkoper (en duurder), dacht deel het even.
(Zit overigens ook op sommige nieuwere telefoons)
Ja vastquote:Op zondag 1 maart 2020 08:07 schreef vuurbrood het volgende:
De eerste mensen staan hier al voor de supermarkt en die gaat pas open om 10:00
Wat is het nut ervan?quote:Op zondag 1 maart 2020 08:03 schreef _I het volgende:
Kijken jullie ook Dr. John?
Die raadde aan om het volgende te kopen;
Zo’n zuurstofmeter voor op je vinger
https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www
Je hebt ze ook goedkoper (en duurder), dacht deel het even.
(Zit overigens ook op sommige nieuwere telefoons)
Klopt, heb ik ook een paar zakken van. Snelkookpan wist ik niet. Avond van tevoren in water werkt ook prima idd.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Beste Sapstengel, een echte prepper heeft voornamelijk gedroogde kikkererwten in zijn stash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |