Vind ik een heel stuk minder boeiend.quote:
Ja die likt 20 personen op een dag afquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken als deze persoon besmet zal raken :
[ afbeelding ]
Als dieren nu ook al besmet raken kunnen we ons rustig op gaan maken voor de Zombie Apocalypse lijkt me..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef THEFXR het volgende:
lees net dat een hont positief is getest
ja? want zo iemand gaat iedereen in de gezicht niezen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ient-carnaval-vierde
Heel slecht scenario als coronapatiënt carnaval vierde'
Video10:16
Bij een patiënt in Nederland is voor het eerst COVID-19, het inmiddels wereldwijd beruchte coronavirus, vastgesteld. Het feit dat de man vorige week carnaval gevierd zou hebben in zijn woonplaats Loon op Zand en in Tilburg kan tot grote problemen leiden.
Affaire... nu zijn ze ontdekt, wat een verhaal! Is de Telegraaf al op de hoogte?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Toevallig? De man had een beurs voor zijn werk.
Die vrouw weet ik niet.
Wmah, zoals de cijfers nu zijn:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom doen we dit trouwens ook niet bij gewone griep, zou ook best leuk zijn om daar live het aantal besmettingen van bij te houden, en de doden. Denk dat je daar best nog wel van kunt schrikken. Aan de andere kant is het ook een mooie controle voor deze data om te zien hoe "erg" het is.
Ja lekker. Ze raden ook aan om in je elleboog te niezen of te hoestenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef maily het volgende:
Nu met het coronagedoe wordt een elleboogboks aangeraden ....
Deathrace 2000quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Leuk is anders. En de schijtlolligheden erover ("heeft het toch nog voordelen dat dat homofestival niet doorgaat hi ha ho!") negeer ik gewoon. 44 jaar erop wachten en dan dit.Maar ziek en dood is uiteraard veel erger, dus als het niet doorgaat dan so be it. Dan vast wel op een later moment.
hoezo? als het een chinees is zou ik dat wel willen wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vind ik een heel stuk minder boeiend.
Ze zijn beide in Lombardije geweest. Apart van elkaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:30 schreef VersKers het volgende:
[..]
hoezo? als het een chinees is zou ik dat wel willen weten
maar nee, de media heeft het over een vrouw
nee alleen een slokje van de bier nemen en tegen hun gezicht aan schreeuwenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef VersKers het volgende:
[..]
ja? want zo iemand gaat iedereen in de gezicht niezen?
Binnenkant buitenkantquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja lekker. Ze raden ook aan om in je elleboog te niezen of te hoesten
https://time.com/5792150/coronavirus-dog/quote:
Volgende stap:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oja, en dan een meter naar voren uitgestoken
Nu met het coronagedoe wordt een elleboogboks aangeraden ....
Lekker hont en vleermuizenstront eten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef THEFXR het volgende:
lees net dat een hont positief is getest
Dit ja, ik zoen niet eens. Hand geven vind ik vaak al te ver gaan maar heb altijd handgel mee, dus dat is te overzien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geef gewoon standaard een hand
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 11:34:55BREAKING: Iran reports 143 new cases of coronavirus and 8 new deaths, raising total to 388 cases and 34 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |