als je echt griep hebt, kan je moeilijk typen en zie je alles dubbelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich een prima advies toch, dan kun je via je huisarts getest worden of het wel/geen Corona is
Nee dan heb je iets aan je ogenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je echt griep hebt, kan je moeilijk typen en zie je alles dubbel
ja en, doe je dat even via skype of zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Is wellicht een beoordelingsgesprek. Waar een 10 procent salarisverhoging wordt aangekondigd.
Ja daarna in tien,- honderd,- en duizend,- tallenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef ondeugend het volgende:
Krijgen we nu de derde, vierde , vijftiende ook in pushberichten?
Wat vinden we van deze woorden? Hebben we vertrouwen in het RIVM?twitter:NicoleBroek1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:55:42Ik ga stuk hier! Deze beste #JaapVanDissel van het #RIVM wil iedereen contacten met wie "ons" eerste #CoronaVirus slachtoffer carnaval heeft gevierd!? Appeltje eitje volgens meneer, want "Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep". Slaap lekker verder @rivm... https://t.co/Jd548TFMxX reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:36:56First coronavirus case confirmed in Wales, in a patient who had returned from Italy - taking total UK cases to 17 https://t.co/a3lqWkrKqh reageer retweet
We krijgen hier in het zuiden geen honger [s]winter /s ]lente.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Maar dan kunnen we dus niet alleen het zuiden afsluiten maar ook de randstad?
Alle Italianen het land uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen die de afgelopen 2 weken in Italië is geweest, testen!!!
Waarom? Wij vieren carnaval in een kleine groep.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie je dat ze dat carnaval moeten verbieden. Kijk eens wat er van komt.
Remmie heeft S5 boeien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wat dacht je van 5 weken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Was die man van het RIVM? Dat had ik gisteren even niet meegekregen... ik vond die opmerking ook wel lachwekkend naïef ja...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat vinden we van deze woorden? Hebben we vertrouwen in het RIVM?twitter:NicoleBroek1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:55:42Ik ga stuk hier! Deze beste #JaapVanDissel van het #RIVM wil iedereen contacten met wie "ons" eerste #CoronaVirus slachtoffer carnaval heeft gevierd!? Appeltje eitje volgens meneer, want "Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep". Slaap lekker verder @:rivm... https://t.co/Jd548TFMxX reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |