Dat is waar, ik heb alleen maar paniekvoetbal gezien. Ajax en AZ voorkomen iedergeval verdere verspeiding virus in Europa.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Waar zie je dan paniek?
Hier worden nieuws berichtjes gepost en discussieren mensen, voelt dat voor jou als paniek? En heb je dat vaker in discussie's?
Ten Hag : "Het is kreezy".quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:45 schreef KingRadler het volgende:
Ajax had Corona Virus daarom speelde ze slecht gisteren
Vandaag ziek op bed en morgen naar Groningen voor een overlegde? Weet niet waar ze vandaan komt maar zeker in deze tijd zou ze de vraag niet eens moeten stellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Noek het volgende:
Die vrouw loopt niet stoer te doen of wil niet graag iemand besmetten. Ze vraagt het toch ook niet voor niks.. Waarschijnlijk is het een haske lief mens die gewoon niet weet wat ze moet doen.
Leave her alone!
Hypothetisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:42 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
als werkgever zou ik zeggen, blijf maar thuis.
Jeetje, moet je je anti-EU propaganda act hier ook even opvoeren?quote:
ik ben jouw arbo arts toch nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hypothetisch.
Ik had vandaag een gesprek met de Arbo Arts. Gaat dat nog door ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Breaking news in Portugal
[ afbeelding ]In Portugal daar woont ook niemand meer, die zijn allemaal hier als Ober of schoonmaaksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Met gemak. Live by the sword die by the sword.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, moet je je anti-EU propaganda act hier ook even opvoeren?
Dan heb je het dus niet over stoer of anderen ziek willen maken maar over domheid. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vandaag ziek op bed en morgen naar Groningen voor een overlegde? Weet niet waar ze vandaan komt maar zeker in deze tijd zou ze de vraag niet eens moeten stellen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:52:39Vannacht is een tweede patiënt met #COVID19 gediagnosticeerd. De GGD Amsterdam is gestart met het contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/kEBMjZtcir#covid #coronavirus #sarscov2 #corona https://t.co/7fcezFfbfM reageer retweet
Is wellicht een beoordelingsgesprek. Waar een 10 procent salarisverhoging wordt aangekondigd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:42 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
als werkgever zou ik zeggen, blijf maar thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |