Remmie heb je al een condoom over je kop getrokken . Luchtgaten hoeft niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:32 schreef Drugshond het volgende:
Een gemeenteraadslid van Nice zegt dat het gaat om een vrouw die is teruggekomen uit Milaan.
Nou contained my ass, It's here to stay.
verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:30:37NEW: Switzerland bans all events with more than 1,000 people to prevent the spread of coronavirus reageer retweet
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Zieke mensen die stoer doen en ziek naar een werkoverleg gaan. Blijf dan lekker thuis en bel gewoon in.
Scheelt je ook een paar uur reizen naar Groningen.
Heel Europa plukt de vruchten van de pijnlijke missers in Italië, verwacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:32 schreef Drugshond het volgende:
Een gemeenteraadslid van Nice zegt dat het gaat om een vrouw die is teruggekomen uit Milaan.
Nou contained my ass, It's here to stay.
Dat laatste is ook zo, we zijn in Nederland toch vaak te nuchter en voelen ons schuldig als we voor 'maar' een snotneus thuis blijven. Dat is in andere landen ook wel anders volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen graag andere mensen besmetten. Ik denk dat veel mensen denken dat ze een last veroorzaken wanneer ze niet aanwezig zijn.
Nou ja 3 % kill-ratio hakt er wel iets harder in dan normaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is uberhaupt al de tijd van het jaar voor de griep etc... dus kan ook prima de 'normale' golf zijn.
“Blijf toch niet thuis voor een griepje. Ik heb me in 10 jaar pas 1x ziek gemeld hihi xD”quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als ze gewoon griep heeft moet ze natuurlijk niet naar het overleg. Dat had RIVM er wel even bij kunnen zeggen. Waarom steken mensen toch zo graag andere mensen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Europa plukt de vruchten van de pijnlijke missers in Italië, van Merkel verwacht ik.
Ja dit is een heftige variant, maar ik bedoelde meer dat het feit dat veel mensen nu klachten hebben niet perse de Corona-variant hoeft te zijn, aangezien het uberhaupt al het griepseizoen is...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja 3 % kill-ratio hakt er wel iets harder in dan normaal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Breaking news in Portugal
[ afbeelding ]Die beginnen zich nu buitengesloten te voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is ook. Maar dan zou het wel een toeval zijn dat er ineens erg gemene longontstekingen tussen zitten allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is uberhaupt al de tijd van het jaar voor de griep etc... dus kan ook prima de 'normale' golf zijn.
twitter:BBCBreaking twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:36:56First coronavirus case confirmed in Wales, in a patient who had returned from Italy - taking total UK cases to 17 https://t.co/a3lqWkrKqh reageer retweet
Ja je leest overal dat mensen of recent in Milan of Iran zijn geweest, er zijn waarschijnlijk echt duizenden besmettingen daar, meer dan ze nu testen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Europa plukt de vruchten van de pijnlijke missers in Italië, verwacht ik.
Ze is van ProDemosquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Noek het volgende:
Die vrouw loopt niet stoer te doen of wil niet graag iemand besmetten. Ze vraagt het toch ook niet voor niks.. Waarschijnlijk is het een haske lief mens die gewoon niet weet wat ze moet doen.
Leave her alone!
Tuurlijk. Het is ook niet dat er hier wordt gescholden of wordt beweerd dat ze niet lief is. Sommige mensen moeten alleen even goed te horen krijgen dat ze geen patiëntje zero moeten gaan komen spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef Noek het volgende:
Die vrouw loopt niet stoer te doen of wil niet graag iemand besmetten. Ze vraagt het toch ook niet voor niks.. Waarschijnlijk is het een haske lief mens die gewoon niet weet wat ze moet doen.
Leave her alone!
Ja echt he, waarom altijd die bewijsplicht dat je kunt werken als je ziek bentquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Zieke mensen die stoer doen en ziek naar een werkoverleg gaan. Blijf dan lekker thuis en bel gewoon in.
Scheelt je ook een paar uur reizen naar Groningen.
Ja vraag me af wat ze doen als de symptomen hebt maar gewoon ergens in NL woont, gaan ze dan testen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Nemen huisartsen/ziekenhuizen nu eigenlijk verplicht de Corona-check af als je je daar meldt, of was dat enkel een advies?
Waar zie je dan paniek?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef hjansen82 het volgende:
Vandaag paniek om het virus en gisteren paniekvoetbal gezien.
Goed dat het op FOK! flink wordt gemeld. Ze neemt het vast mee naar achteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is ook niet dat er hier wordt gescholden of wordt beweerd dat ze niet lief is. Sommige mensen moeten alleen even goed te horen krijgen dat ze geen patiëntje zero moeten gaan komen spelen.
als werkgever zou ik zeggen, blijf maar thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:NathNijs twitterde op donderdag 27-02-2020 om 23:53:37Okay, ff serieus: ik kom uit Tilburg, vierde carnaval, lig met griepverschijnselen in bed en moet morgen voor een werkoverleg naar Groningen. Wat zou u doen? Advies @:rivm? reageer retweet
Even met de vraag richting RIVM erbij.twitter:rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:05:14@:NathNijs Hi Nathalie. De kans dat de gewoon griep hebt, is veel groter dan dat je besmet bent met het coronavirus. Als je je zorgen maakt, raad ik je aan je huisarts te bellen. ^MS reageer retweet
RivmGoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |