namen, ik wil namen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De kroegen zijn gebarricadeerd
HIDE YO KIDS HIDE YO WIFEquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
IK ZIT NU IN AMSTERDAM, PANIEK!!
Heel toevallig idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op man, gisteren die uitzending en ineens gaat het los
Niet zo erg als de Spaanse Griep in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel erger is dat dan de mexicaanse griep van een paar jaar geleden? Ben daar ook wel een week of twee goed ziek van geweest
Toen viel de hysterie ook wel allemaal best mee toch? Ik kan me herinneren dat ik toen een bijbaantje in de V&D (rip) had en er overal handgel stond, maar dat was ook wel het enige.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel erger is dat dan de mexicaanse griep van een paar jaar geleden? Ben daar ook wel een week of twee goed ziek van geweest
ze moeten 2x testen. Na de eerste positieve test kan je iamand al advies geven natuurlijk, maar hoeven het niet aan de media te melden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me af, hoeveel het RIVM achter heeft gehouden
Andere oorzaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in mei pas... ik geloof dat we er dan wel een heel eind vanaf zijn. Als de temperaturen stijgen zou het virus (zoals ook de griep) minder vaak voor moeten komen las ik ergens
Ik weet niet eens meer wanneer dat was eigenlijk. Toen iig niet ziek geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:13 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Toen viel de hysterie ook wel allemaal best mee toch? Ik kan me herinneren dat ik toen een bijbaantje in de V&D (rip) had en er overal handgel stond, maar dat was ook wel het enige.
quote:
Straks is iedereen X-men.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ze een alien is die het virus van Betelgeuze hier heeft gebracht bedoel je?
Ga je mee naar diemen zuid want je ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:16 schreef KingRadler het volgende:
Wat is het verschil tussen Diemen en Diemen Zuid?
Heb je eindelijk het EK bereikt, gaat het waarschijnlijk niet eens door..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ook wel erg... Heb je als land éindelijk dat ESF binnen, gaat het waarschijnlijk niet eens door.
Rotterdam Lombardijen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef KingRadler het volgende:
Lombardije is de bron dat wisten we al
Gunstig voor Depayquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je eindelijk het EK bereikt, gaat het waarschijnlijk niet eens door..
Social media en self-googling verhoogt de paniek enorm.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:13 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Toen viel de hysterie ook wel allemaal best mee toch? Ik kan me herinneren dat ik toen een bijbaantje in de V&D (rip) had en er overal handgel stond, maar dat was ook wel het enige.
Mjah. Leuk is anders. En de schijtlolligheden erover ("heeft het toch nog voordelen dat dat homofestival niet doorgaat hi ha ho!") negeer ik gewoon. 44 jaar erop wachten en dan dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ook wel erg... Heb je als land éindelijk dat ESF binnen, gaat het waarschijnlijk niet eens door.
Dit had je ook gezegd als woensdag de eerste besmetting naar buiten was gekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op man, gisteren die uitzending en ineens gaat het los
Zijn er mensen die dit zeggen ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
("heeft het toch nog voordelen dat dat homofestival niet doorgaat hi ha ho!")
die was al dinsdag bekend gemaakt door die dokter, waarvan het twitter acc door de shredder is gegaan. zelfs mijn retweets zijn verdwenenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit had je ook gezegd als woensdag de eerste besmetting naar buiten was gekomen
Lees je de topics over het Songfestival niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit zeggen ja?
Genot.quote:
Precies zo met de F1 in Zandvoort, lekker laten gaan, grappen maken moet ook kunnen als wij ze niet leuk vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah. Leuk is anders. En de schijtlolligheden erover ("heeft het toch nog voordelen dat dat homofestival niet doorgaat hi ha ho!") negeer ik gewoon. 44 jaar erop wachten en dan dit.Maar ziek en dood is uiteraard veel erger, dus als het niet doorgaat dan so be it. Dan vast wel op een later moment.
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Lees je de topics over het Songfestival niet?
Hek erom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |