Rustig Baas Bquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het diemen is of zuid?
Stamppot. Terug naar je roots, want cultuur en zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen pizza, geen Chinees. Geen snackbar of sushi want ook van een Chinees. Wat moet ik nu eten?
in mei pas... ik geloof dat we er dan wel een heel eind vanaf zijn. Als de temperaturen stijgen zou het virus (zoals ook de griep) minder vaak voor moeten komen las ik ergensquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lange Frans vroeg het Coronavirus mee naar Diemen-zuid.
Valt nog onder het tapijt te schuiven. Waren toch Junks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Binnen twee weken eerste doden in dit land.
Voorkomen is beter dan ....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen pizza, geen Chinees. Geen snackbar of sushi want ook van een Chinees. Wat moet ik nu eten?
Zou het zich minder snel moeten verspreiden*quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in mei pas... ik geloof dat we er dan wel een heel eind vanaf zijn. Als de temperaturen stijgen zou het virus (zoals ook de griep) minder vaak voor moeten komen las ik ergens
Was te verwachten idd. Nu ben ik benieuwd wat het plan gaat worden.quote:
Mei 2025 op zijn vroegstquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in mei pas... ik geloof dat we er dan wel een heel eind vanaf zijn. Als de temperaturen stijgen zou het virus (zoals ook de griep) minder vaak voor moeten komen las ik ergens
ik vraag me af, hoeveel het RIVM achter heeft gehoudenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Bij een vrouw in Diemen is het coronavirus vastgesteld. Ze zit thuis in isolatie. Dat meldt het RIVM
Heb het haar niet opgelegdquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me af, hoeveel het RIVM achter heeft gehouden
Ik ga vast plastic kopen en autorijden en zo. Voor de global warming.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit topic blijft wel mooi om dit soort posts.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook ziek. Wordt pas rond 15u bekend gemaakt. Regio Zwolle. Alles met mate.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Aardappelen zijn alleen zo lastig te bewaren mocht te pleuris uitbreken. En waar krijg ik verse wortelen of andijvie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stamppot. Terug naar je roots, want cultuur en zo
Dat ze een alien is die het virus van Betelgeuze hier heeft gebracht bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook ziek. Wordt pas rond 15u bekend gemaakt. Regio Zwolle. Alles met mate.
Oh god, gaan we nu dit krijgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Binnen twee weken eerste doden in dit land.
Dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland
@:picommp
@:tarado
@:tjacka
Welkom bij de club makkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |