Beeldenstorm ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie je dat ze dat carnaval moeten verbieden. Kijk eens wat er van komt.
Aaaaargh... je zou er griep van krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja daarna in tien,- honderd,- en duizend,- tallen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Wij vieren carnaval in een kleine groep.
RIVMED
Ja: https://www.rivm.nl/over-(...)-j-t-jaap-van-disselquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was die man van het RIVM? Dat had ik gisteren even niet meegekregen... ik vond die opmerking ook wel lachwekkend naïef ja...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland
@:picommp
@:tarado
@:tjacka
Welkom bij de club makkers.
Drank is eerder op dan je lief is en drinken doe je met je maten,quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was die man van het RIVM? Dat had ik gisteren even niet meegekregen... ik vond die opmerking ook wel lachwekkend naïef ja...
quote:
Ja al die pizzeria'squote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Revanches het volgende:
Wat is Italië een enorme bron van besmetting zeg.
twitter:willripleyCNN twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 07:32:13#breaking A plan is in the works to evacuate quarantined foreign diplomats from Pyongyang, North Korea, a source inside the country tells CNN‘s Will Ripley. The source agreed to speak on the condition of anonymity, given the extreme sensitivity of the current situation. reageer retweet
twitter:willripleyCNN twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 07:32:57The German Embassy, French Cooperation Office, and Swiss Development Cooperation will close Pyongyang operations completely, the source says. Other countries with diplomatic missions in North Korea plan to scale down operations, the source adds. reageer retweet
De grootste schade van het virusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)weeteners/index.html
Straks geen cola (light) meer te krijgen.
Het is nogal een operatie ja, maar als je het echt wil indammen zul je zoiets wel moeten verzinnen, anders blijf je achter de feiten aan lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen die de afgelopen 2 weken in Italië is geweest, testen!!!
Hopelijk wel, hebben ze tenminste iets van nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk heeft dat geval in Amsterdam gister niet die wedstrijd bezocht.
Een vrouw. Dus hopelijk alleen de keukenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk heeft dat geval in Amsterdam gister niet die wedstrijd bezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |