Dat zou ook wel verstandig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel ga. Ik hoop dat ze het afgelasten.
Afgelasten lijkt me sowieso niet te gaan gebeuren, ik gok dan nog eerder op een pot zonder publiek....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wel ga. Ik hoop dat ze het afgelasten.
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:08:45BREAKING: Hokkaido in northern Japan declares state of emergency due to coronavirus, urges people to stay at home this weekend - NHK reageer retweet
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Voetbal is er voor het publiek.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afgelasten lijkt me sowieso niet te gaan gebeuren, ik gok dan nog eerder op een pot zonder publiek....
Ja plunderingen ben ik ook huiverig voor. Vooral voor mijn ouders die alleen in een vrijstaand huis wonen..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef Sfancta het volgende:
ZO, heb voldoende drinken in huis en dit verdeeld cq verstopt in huis ivm eventuele plunderingen.
Het heeft zin want het zorgt dat verspreiding minder snel gaat en er goede zorg verleend kan worden, itt wanneer ziekenhuizen overspoeld zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens iemand die daar verstand van heeft (namelijk een hoogleraar aan de Harvard universiteit) raakt uiteindelijk toch 40-70% van de wereldbevolking met het virus besmet.
Je kunt je dus afvragen of het zin heeft mensen in isolatie te stoppen als uiteindelijk een pandemie en blootstelling toch niet te voorkomen is.
Dat zal vast welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:12 schreef Sfancta het volgende:
Zonder grappen en grollen, hier in het grensgebied is het beduidend rustiger op straat.
Maak wat schouwen op deuren daar, incl garagepoort.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:15 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Ja plunderingen ben ik ook huiverig voor. Vooral voor mijn ouders die alleen in een vrijstaand huis wonen..
Nu kan de politie het al niet aan
Geld. Voetbal is er voor het geld. Als het om het publiek zou gaan, dan zouden er geen westrijden voor straf zonder (uit/thuis)publiek gespeeld worden, zou het op de publieke omroepen te zien zijn en zouden de relschoppers eruit gegooid worden zodat je met meer en leuker publiek zou kunnen spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Voetbal is er voor het publiek.
Dat valt toch bizar mee eigenlijk... enkel China, Z-Korea, Iran en Italie zijn grote haarden gebleken tot nu toe... en waarschijnlijk omdat men het niet wist/niet adequaat genoeg heeft gehandeld en achter de feiten is blijven aanlopen....quote:
"Guess where I hid the salami..."quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef Sfancta het volgende:
ZO, heb voldoende drinken in huis en dit verdeeld cq verstopt in huis ivm eventuele plunderingen.
moaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt toch bizar mee eigenlijk... enkel China, Z-Korea, Iran en Italie zijn grote haarden gebleken tot nu toe... en waarschijnlijk omdat men het niet wist/niet adequaat genoeg heeft gehandeld en achter de feiten is blijven aanlopen....
Spanje tikt wel redelijk hard bij. Je kunt het pas over 1 a 2 weken zeggen. In bijvoorbeeld GB valt het voorlopig dan wel weer mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt toch bizar mee eigenlijk... enkel China, Z-Korea, Iran en Italie zijn grote haarden gebleken tot nu toe... en waarschijnlijk omdat men het niet wist/niet adequaat genoeg heeft gehandeld en achter de feiten is blijven aanlopen....
Geef het even een weekje (of 2) in de andere landen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit de OPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind het wel grappig hoe spaarzaam men is met data, is er niet ergens een live updatende lijst met aantal overledenen, met daarnaast de gemiddelde leeftijd, en wat andere parameters eventueel met een sd erbij.
Zal wel niet mogen van het AVG
Dat is het al de hele week en komt door de carnavalsvakantie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:12 schreef Sfancta het volgende:
Zonder grappen en grollen, hier in het grensgebied is het beduidend rustiger op straat.
Die straffen zijn er omdat het publiek zich heeft misdragen. Publieke omroep doel ik niet op. Het voetbal is er voor het publiek tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geld. Voetbal is er voor het geld. Als het om het publiek zou gaan, dan zouden er geen westrijden voor straf zonder (uit/thuis)publiek gespeeld worden, zou het op de publieke omroepen te zien zijn en zouden de relschoppers eruit gegooid worden zodat je met meer en leuker publiek zou kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |