Kan zijn, maar door ons toe te spreken als een stel infantiele debielen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens ook wel begrijpelijk hoor, we doen altijd alsof Nederlanders zo'n nuchter ingetogen volkje zijn. Maar als ze hadden geroepen dat het aan het verspreiden was en mensen zich moesten voorbereiden dan had je nu veldslagen op de parkeerplaatsen van supermarkten gehad.
Er is natuurlijk ook een tussenvorm he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens ook wel begrijpelijk hoor, we doen altijd alsof Nederlanders zo'n nuchter ingetogen volkje zijn. Maar als ze hadden geroepen dat het aan het verspreiden was en mensen zich moesten voorbereiden dan had je nu veldslagen op de parkeerplaatsen van supermarkten gehad.
Maar dat is nog steeds zo, op dit moment. Nog steeds zijn er tientallen dance feesten, party's, food festivals en weet ik het de komende dagen. We doen alsof het teveel gescheiden is. Ik heb vrienden in Limburg die soms een weekend naar Amsterdam komen bijvoorbeeld. Het blijft echt niet daar alleen in die buurt rondhangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n evenement door laat gaan zonder nadenken dat corona al heerst op een paar km afstand is misschien niet de beste move geweest
Ik heb maandagochtend alles verkocht, eigenlijk net te laat, maar toch nog mooi op tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stocks waren al hoog, dus dit is niet zo vreemd. Verschillende mensen hadden het al aangekondigd dat de crash zou gebeuren.
Ja dat vragenlijstje was wel echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan zijn, maar door ons toe te spreken als een stel infantiele debielen...
Vraag 1 is corona erger dan de griep?
Ja, nee, dat weten we niet... euhm... vraag 2
WETEN WE NIET?
Hou nou toch op, er zijn 80.000 gevallen een paar duizend doden en een paar duizend genezen maar we werkelijk geen idee wat het verloop van de ziekte is, echt heus waar, vraag 2... please
Nederland is wat dat betreft wel een perfect landje voor zo'n virus. Dichtbevolkt en klein, welvaart dus iedereen kan overal komen, houden van feestjes en dergelijke.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar dat is nog steeds zo, op dit moment. Nog steeds zijn er tientallen dance feesten, party's, food festivals en weet ik het de komende dagen. We doen alsof het teveel gescheiden is. Ik heb vrienden in Limburg die soms een weekend naar Amsterdam komen bijvoorbeeld. Het blijft echt niet daar alleen in die buurt rondhangen.
wel schoon vergeleken met de rest van de wereldquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nederland is wat dat betreft wel een perfect landje voor zo'n virus. Dichtbevolkt, welvaart dus iedereen kan overal komen, houden van feestjes en dergelijke.
Ja, dat is wel een voordeelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel schoon vergeleken met de rest van de wereld
En dat was dan de opening, en die Bruins maar hakkelen en mompelenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vragenlijstje was wel echt tenenkrommend![]()
Maakt weinig uit. Hoeveel mensen zie jij met handgel met alcohol hun handen wassen? We zoenen ook nog iedereen bij verjaardagen enzo... Volgens mij wassen heel veel mensen hun handen niet eens (en je moet 20 seconde wassen minimaal)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee precies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n evenement door laat gaan zonder nadenken dat corona al heerst op een paar km afstand is misschien niet de beste move geweest
Loltwitter:DeKruikenzeiker twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 08:51:47“De schrik zit er goed in hier in Tilburg.”*Verslaggever vraagt aan man naast hem of hij geschrokken is*“Nee niet echt”.Lekker bezig @WNLVandaag reageer retweet
je zal niet de enige zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een kasteel hier in de buurt op het oog als thuisbasis overigens.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Loltwitter:DeKruikenzeiker twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 08:51:47“De schrik zit er goed in hier in Tilburg.”*Verslaggever vraagt aan man naast hem of hij geschrokken is*“Nee niet echt”.Lekker bezig @:WNLVandaag reageer retweet
Nederlanders staan onder andere Westerse buitenlanders bekend om hun slechte hygiëne. Nederland scoort bijvoorbeeld het allerslechtst van heel Europa met handen wassen na wc bezoek... daarnaast zitten we allemaal bovenop elkaar in een klein landje, dus dat virus jast er hier in no time doorheen denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lekker hoor! De hele avond en nacht?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hè! Er moet toch iemand neuken hier
ik mag het live meemaken vanuit tilburgquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef dodoria het volgende:
[..]
Nederlanders staan onder andere Westerse buitenlanders bekend om hun slechte hygiëne. Nederland scoort bijvoorbeeld het allerslechtst van heel Europa met handen wassen na wc bezoek... daarnaast zitten we allemaal bovenop elkaar in een klein landje, dus dat virus jast er hier in no time doorheen denk ik.
Wat was de oorzaak?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, China, met hun achterlijke eetgewoontes en slechte hygiëne
twitter:sjoerddendaas twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:32:59Christl Donnelly, professor Statistical Epidemiology aan het Imperial College London/University of Oxford: als we er vanuit gaan dat we met name in Wuhan alleen de top van de piramide hebben gezien, waarin vooral de meest ernstige cases naar voren komen, komt de sterftegraad.. reageer retweet
Geen paniek berichttwitter:sjoerddendaas twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:34:50..vermoedelijk lager uit dan de ruwe berekeningen nu laten zien. We schatten dat percentage nu, in ogenschouw nemende dat milde/asymptomatische cases matig tot niet worden geregistreerd binnen China - en obv cijfers in landen als Singapore waar stevig is getest - op ongeveer 1%. reageer retweet
+ 2 Kuweittwitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:23:34Coronavirus updates:- 2 new cases in Croatia- 2 new cases in France- 2 new cases in Malaysia- 2 new cases in Taiwan https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ja naar ik begreep het eten van een schubdier, uit genetisch onderzoek lijkt het erop dat het virus 70 jaar geleden van een vleermuis overgesprongen is op schubdieren. En een paar maaden terug dacht een culinair verveelde chinees dat het wel eens leuk zou zijn om van een schubdier carpaccio te maken.quote:
Denk dat ze nu op zoek zijn naar vage beestjes in de woenstijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja naar ik begreep het eten van een schubdier, uit genetisch onderzoek lijkt het erop dat het virus 70 jaar geleden van een vleermuis overgesprongen is op schubdieren. En een paar maaden terug dacht een culinair verveelde chinees dat het wel eens leuk zou zijn om van een schubdier carpaccio te maken.
Op zich sneu voor IS en Taliban, doe je zo je best, alles, en alles wat je achteraf nodig had om het westen te ontwrichten was 1 Chinees met achterlijke eetgewoonten en een net te traag schubdier
Ja volgens mij wel, ik ken ze eigenlijk alleen als filetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze nu op zoek zijn naar vage beestjes in de woenstijn
Gaat om deze toch?
[ afbeelding ]?
![]()
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker hoor! De hele avond en nacht?Omdat je nu pas weet van Tilburg.
Chinezen mannen be like; hee daar gaat mijn lul en mijn sperma sterker van worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze nu op zoek zijn naar vage beestjes in de woenstijn
Gaat om deze toch?
[ afbeelding ]?
![]()
Zo'n lijstje is gisteren wel voorbijgekomen. In één van de vele topicsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind het wel grappig hoe spaarzaam men is met data, is er niet ergens een live updatende lijst met aantal overledenen, met daarnaast de gemiddelde leeftijd, en wat andere parameters eventueel met een sd erbij.
Zal wel niet mogen van het AVG
Wel mengen met neushoorn hoorn en tijgerbottenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Chinezen mannen be like; hee daar gaat mijn lul en mijn sperma sterker van worden.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind het wel grappig hoe spaarzaam men is met data, is er niet ergens een live updatende lijst met aantal overledenen, met daarnaast de gemiddelde leeftijd, en wat andere parameters eventueel met een sd erbij.
Zal wel niet mogen van het AVG
twitter:lookner twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:47:04Hokkaido, Japan (population 5.2 million) issues an emergency declaration in response to coronavirus and calls on people to not go out this weekendhttps://t.co/j200QeJWiG reageer retweet
en vooral... wat maakt het logisch om zulke draconische maatregelen te nemen voor iets met griep-gevolgen? (klap voor de economie)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:47 schreef Landgeld het volgende:
Wat maakt Corona anders dan het normale griep virus?
Omdat het dodelijker en nieuw is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef BertV het volgende:
[..]
en vooral... wat maakt het logisch om zulke draconische maatregelen te nemen voor iets met griep-gevolgen? (klap voor de economie)
Wat wel duidelijk wordt is dat we zelfs nu er gewoon aan gaan als het WEL een heel dodelijk virus zou zijn.
https://www.bbc.com/news/health-51214864quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef BertV het volgende:
[..]
en vooral... wat maakt het logisch om zulke draconische maatregelen te nemen voor iets met griep-gevolgen? (klap voor de economie)
Wat wel duidelijk wordt is dat we zelfs nu er gewoon aan gaan als het WEL een heel dodelijk virus zou zijn.
Zoals het gisteravond uitgelegd werd. (wat ik onthouden heb)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:47 schreef Landgeld het volgende:
Wat maakt Corona anders dan het normale griep virus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |