Kan zijn, maar door ons toe te spreken als een stel infantiele debielen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens ook wel begrijpelijk hoor, we doen altijd alsof Nederlanders zo'n nuchter ingetogen volkje zijn. Maar als ze hadden geroepen dat het aan het verspreiden was en mensen zich moesten voorbereiden dan had je nu veldslagen op de parkeerplaatsen van supermarkten gehad.
Er is natuurlijk ook een tussenvorm he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens ook wel begrijpelijk hoor, we doen altijd alsof Nederlanders zo'n nuchter ingetogen volkje zijn. Maar als ze hadden geroepen dat het aan het verspreiden was en mensen zich moesten voorbereiden dan had je nu veldslagen op de parkeerplaatsen van supermarkten gehad.
Maar dat is nog steeds zo, op dit moment. Nog steeds zijn er tientallen dance feesten, party's, food festivals en weet ik het de komende dagen. We doen alsof het teveel gescheiden is. Ik heb vrienden in Limburg die soms een weekend naar Amsterdam komen bijvoorbeeld. Het blijft echt niet daar alleen in die buurt rondhangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n evenement door laat gaan zonder nadenken dat corona al heerst op een paar km afstand is misschien niet de beste move geweest
Ik heb maandagochtend alles verkocht, eigenlijk net te laat, maar toch nog mooi op tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stocks waren al hoog, dus dit is niet zo vreemd. Verschillende mensen hadden het al aangekondigd dat de crash zou gebeuren.
Ja dat vragenlijstje was wel echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Kan zijn, maar door ons toe te spreken als een stel infantiele debielen...
Vraag 1 is corona erger dan de griep?
Ja, nee, dat weten we niet... euhm... vraag 2
WETEN WE NIET?
Hou nou toch op, er zijn 80.000 gevallen een paar duizend doden en een paar duizend genezen maar we werkelijk geen idee wat het verloop van de ziekte is, echt heus waar, vraag 2... please
Nederland is wat dat betreft wel een perfect landje voor zo'n virus. Dichtbevolkt en klein, welvaart dus iedereen kan overal komen, houden van feestjes en dergelijke.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar dat is nog steeds zo, op dit moment. Nog steeds zijn er tientallen dance feesten, party's, food festivals en weet ik het de komende dagen. We doen alsof het teveel gescheiden is. Ik heb vrienden in Limburg die soms een weekend naar Amsterdam komen bijvoorbeeld. Het blijft echt niet daar alleen in die buurt rondhangen.
wel schoon vergeleken met de rest van de wereldquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nederland is wat dat betreft wel een perfect landje voor zo'n virus. Dichtbevolkt, welvaart dus iedereen kan overal komen, houden van feestjes en dergelijke.
Ja, dat is wel een voordeelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wel schoon vergeleken met de rest van de wereld
En dat was dan de opening, en die Bruins maar hakkelen en mompelenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vragenlijstje was wel echt tenenkrommend![]()
Maakt weinig uit. Hoeveel mensen zie jij met handgel met alcohol hun handen wassen? We zoenen ook nog iedereen bij verjaardagen enzo... Volgens mij wassen heel veel mensen hun handen niet eens (en je moet 20 seconde wassen minimaal)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee precies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n evenement door laat gaan zonder nadenken dat corona al heerst op een paar km afstand is misschien niet de beste move geweest
Loltwitter:DeKruikenzeiker twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 08:51:47“De schrik zit er goed in hier in Tilburg.”*Verslaggever vraagt aan man naast hem of hij geschrokken is*“Nee niet echt”.Lekker bezig @WNLVandaag reageer retweet
je zal niet de enige zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een kasteel hier in de buurt op het oog als thuisbasis overigens.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Loltwitter:DeKruikenzeiker twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 08:51:47“De schrik zit er goed in hier in Tilburg.”*Verslaggever vraagt aan man naast hem of hij geschrokken is*“Nee niet echt”.Lekker bezig @:WNLVandaag reageer retweet
Nederlanders staan onder andere Westerse buitenlanders bekend om hun slechte hygiëne. Nederland scoort bijvoorbeeld het allerslechtst van heel Europa met handen wassen na wc bezoek... daarnaast zitten we allemaal bovenop elkaar in een klein landje, dus dat virus jast er hier in no time doorheen denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lekker hoor! De hele avond en nacht?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hè! Er moet toch iemand neuken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |