Check mate, bij ons op kantoor hangen overal handenwasinstructies op de plee en flesjes van die volgens mij tamelijk nutteloze handgel op de bureaus. Maar dat gaat ons niet redden natuurlijk. Straks nog even op een strategisch moment een hoestbui faken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:02 schreef halfway het volgende:
TS kantoorvolk gaat eerst, lekker samen kuchen in de kantoortuin. succes!
Dit lijken een beetje de reacties van de Nederlanders te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:41 schreef herverwijderd het volgende:
We kunnen alleen maar hopen, ts. Onze eigen The Stand <3
Boeien. Groot deel merkt niet eens dat ze ziek zijn. Je gaat er ook niet dood aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:02 schreef halfway het volgende:
TS kantoorvolk gaat eerst, lekker samen kuchen in de kantoortuin. succes!
Is dit dan het moment van de Grote Ommekeer? Krijgen we eindelijk de cubicles terug, de muur die ons beschermt tegen droplets van collega's? Zodat we ons zonder zorgen over covids, vieze lunchboxes en andere ongerechtigheden die voortspruiten aan de menselijkheid van onzer mede-kantoorslaven kunnen wijden aan het schrijven van TPS reportsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:04 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Check mate, bij ons op kantoor hangen overal handenwasinstructies op de plee en flesjes van die volgens mij tamelijk nutteloze handgel op de bureaus. Maar dat gaat ons niet redden natuurlijk. Straks nog even op een strategisch moment een hoestbui faken.
Verkoudheid heeft ook niet gezorgd voor eigen kantoren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:26 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Is dit dan het moment van de Grote Ommekeer? Krijgen we eindelijk de cubicles terug, de muur die ons beschermt tegen droplets van collega's? Zodat we ons zonder zorgen over covids, vieze lunchboxes en andere ongerechtigheden die voortspruiten aan de menselijkheid van onzer mede-kantoorslaven kunnen wijden aan het schrijven van TPS reports
Idd jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan heb je ook zoiets van, fack ik heb NL in de fik gezet
We hebben ook nog eens het RIVM, dus die houdt alles prima onder controle.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan heb je ook zoiets van, fack ik heb NL in de fik gezet
Hebben we dat ooit echt gehad in Nederland, cubicles? Ik ben best oud en heb bijna altijd kantoorwerk gedaan, maar kan me geen bedrjif herinneren waar ze dat wel hadden. Ik associeer dat met Amerika en Dilbert strips.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:26 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Is dit dan het moment van de Grote Ommekeer? Krijgen we eindelijk de cubicles terug, de muur die ons beschermt tegen droplets van collega's? Zodat we ons zonder zorgen over covids, vieze lunchboxes en andere ongerechtigheden die voortspruiten aan de menselijkheid van onzer mede-kantoorslaven kunnen wijden aan het schrijven van TPS reports
En dit zegt iemand die thuis blijft als hij een verkoudheidje heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:38 schreef Mikeytt het volgende:
CORONA IN NEDERLAND WE GAAN ALLEMAAL DOODTTT!!!
ERGSTE ZIEKTE DIE NEDERLAND OOIT HEEFT GEKEND. SLUIT DE GRENZEN, READY THE CANNONS, WE MOETEN ONS VOORBEREIDEN OP HET EINDE!NN
Ik ben nooit verkouden, maar als ik het zou hebben, zou ik wel thuis blijven. Maar het is natuurlijk niet het einde van de wereld als ik 4 anderen aansteek.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dit zegt iemand die thuis blijft als hij een verkoudheidje heeft![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik niet bejaard (lees: 25+) en dus letterlijk geen risico.quote:
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bejaard (lees: 25+) en dus letterlijk geen risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |