Krijg ik niet gevonden via Google iig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef Jojoke het volgende:
Er is er dus wel een arts te vinden die in Berlijn werkt?
Waren maar een paar tweets toch? Mij staat bij een stuk of vijf, vanaf eind vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:30 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk wel dat het een cardioloog is of in ieder geval iemand die in dat werkveld zit. Zijn account had daar tweets over, lang voordat er iets bekend was over het coronavirus. Het waren tweets om informatie op te halen bij andere cardiologen.
Dat was voordat er iets bekend was over corona. Dus dit is niet iemand die specifiek dit account heeft aangemaakt met als doel om fake news over corona te verspreiden. Dat is mijn inschatting in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waren maar een paar tweets toch? Mij staat bij een stuk of vijf, vanaf eind vorig jaar.
Verder reageert hij nergens op, ook niet op vragen over zijn identiteit. De vraagsteller hebben daarna niet meer getweet dat zij met hem contact hebben gehad en zij geven aan dat de inhoud van die tweets weinig spectaculair zijn
Wellicht is hij wel betrouwbaar, maar dat blijkt nu nergens uit
Alles wat ik heb gepost in de algemene thread klopt. Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:27 schreef opgebaarde het volgende:
Hij/zij was gisteren ook al bezig in het algemene topic.
Nu heeft TS een eigen topic om fakenews te verspreiden in plaats van in die tig topics. Dus dit topic openlaten zodat iedereen de waarheid kan lezen, daarmee wordt veel meer bereikt.
Zoek maar onder Joachim (in Berlijn).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:17 schreef alpeko het volgende:
Krijg ik niet gevonden via Google iig.
IMO heeft hij een stockphoto gebruikt voor zijn Twitter account.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef alpeko het volgende:
Da's een ander lijkt me
https://herzass.info/praxis/joachim-schroeder.html
Geen enkele link met NL en ZAf deze arts.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Za het volgende:
[..]
IMO heeft hij een stockphoto gebruikt voor zijn Twitter account.
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:02 schreef alpeko het volgende:
Geen enkele link met NL en ZAf deze arts.
Daar moest staan Brabant, dat blijkt overduidelijk uit mijn OP, gezien Veghel en Uden niet in Tilburg liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:31 schreef opgebaarde het volgende:
Niks over Tilburg, dat verzin jij er maar geen bij
Vind ik niet overduidelijk. Tussen die tweets zit twee dagen en jij hebt je conclusies ook al meteen klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef Za het volgende:
[..]
Daar moest staan Brabant, dat blijkt overduidelijk uit mijn OP, gezien Veghel en Uden niet in Tilburg liggen.
Dus dat jij de plaats (van het ziekenhuis) als woonplaats bij zijn tweets verzint lag volledig in de lijn der verwachting.quote:Daarna verdween het account van deze man, vermoedelijk omdat hij de waarheid sprak.
De georchestreerde Corona info avond, RIVM spot, ze waren allen al op de hoogte en wilden nog even hun koers bepalen
Waarom zou ik dat verzinnen, gezien de man niet uit Tilburg komt maar uit Loon op Zand. Wat een onzin allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
Dus dat jij de plaats (van het ziekenhuis) als woonplaats bij zijn tweets verzint lag volledig in de lijn der verwachting.
Ik heb zijn contacten gecheckt, bevestigd cardiologen.quote:En logisch ook. Je bent niet op zoek naar deze beste man en of hij geloofwaardig is. Je zoekt sensatie
Huh, kan je iets laten zien dat hij echt een Nederlands cardioloog is?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verzinnen, gezien de man niet uit Tilburg komt maar uit Loon op Zand. Wat een onzin allemaal.
[..]
Ik heb zijn contacten gecheckt, bevestigd cardiologen.
Je lijkt vooral gepreoccupeerd met mij, tabé.
Hij sprak over patiënten met andere cardiologen, ik heb die andere gecheckt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef opgebaarde het volgende:
Huh, kan je iets laten zien dat hij echt een Nederlands cardioloog is?
Ow ik, ik had niet gezien dat er wel gereageerd was op zijn vragen/directe tweetsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Za het volgende:
[..]
Hij sprak over patiënten met andere cardiologen, ik heb die andere gecheckt.
Er is geen cardioloog uit California die een discussie aangaat met een troll account.
Jacco personage gaf aan te wonen in Berlijn, en niet als cardioloog te werken maar iets specifieks, wat ik nog kan achterhalen.
De FOK!-Detectives zijn weer on the case!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef HoldOnTight het volgende:
Zijn jullie nou echt aan het crowd-doxxen?
Ja er waren discussies over verschillende cases, iemand heeft dat vast wel gekopieerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef opgebaarde het volgende:
Ow ik, ik had niet gezien dat er wel gereageerd was op zijn vragen/directe tweets
twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 17:00:29I received some anonymous threats online, because of my so called troll account. I deactivated my account. I changed my name slightly in this online environment. So. I understand fully that people think it’s a troll account. But don’t threaten me, please. reageer retweet
Ja, dit was voor mij ook de reden om aan te nemen dat het gen troll account is. Dat het later bevestigd is, dat lijkt mij duidelijk betrouwbaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Za het volgende:
[..]
Hij sprak over patiënten met andere cardiologen, ik heb die andere gecheckt.
Er is geen cardioloog uit California die een discussie aangaat met een troll account.
Jacco personage gaf aan te wonen in Berlijn, en niet als cardioloog te werken maar iets specifieks, wat ik nog kan achterhalen.
twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 21:03:50No, definitive information still. But I suspect the official announcement of 2 more #corona cases in the Veghel - Gemert region in the next 24-48 hours according to 2 sources. More information is to come on other possible cases. But for now too premature. reageer retweet
Misschien onderdeel van de 29 testen waar Bruins het vanochtend over had.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:15 schreef THEFXR het volgende:
twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 21:03:50No, definitive information still. But I suspect the official announcement of 2 more #corona cases in the Veghel - Gemert region in the next 24-48 hours according to 2 sources. More information is to come on other possible cases. But for now too premature. reageer retweet
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:15 schreef THEFXR het volgende:
Uit de hoofdthread:quote:
twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 16:21:17Ook enkele contacten van de Tilburgse patiënt testten positief voor COVID-19. Voor meer informatie: https://t.co/sahdK8RXdF#covid19 #covid #coronavirus #corona #virus https://t.co/8MGAcx5LGZ reageer retweet
Dit hoge aantal is al vanaf voor de kerstvakantie zo in deze driehoek.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 02:14 schreef Za het volgende:
Ene Jacco S, die 2 dagen geleden het eerste corona geval in NL Brabant aankondigde (er was toen pas 1 positieve test van betreffend persoon) kondigde net voor zijn account verdween nog aan dat er een ongebruikelijk hoog aantal longontsteking gevallen waren in de driehoek Veghel Uden nog wat.
Volgens zijn bronnen, dezelfde die de eerste NL besmetting aan hem lieten weten 2 dgn geleden.
Daarna verdween het account van deze man, vermoedelijk omdat hij de waarheid sprak.
De georchestreerde Corona info avond, RIVM spot, ze waren allen al op de hoogte en wilden nog even hun koers bepalen.
Het blijft een speculatie, maar ik denk dat wat hij gezegd heeft klopt, en we in dat geval binnen 2 dagen hiervan gaan vernemen.
Ik ben ook benieuwd hoe lang deze thread blijft bestaan.
Misschien kan iemand de tweets van jacco hier plaatsen, BVD.
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze arts en zijn collega's voldoende onderlegd zijn om een hoog aantal longontstekingen van voor de kerstvakantie los te kunnen zien van het coronavirus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit hoge aantal is al vanaf voor de kerstvakantie zo in deze driehoek.
Ik werk in de driehoek in het onderwijs en er zijn echt heel veel collega's langdurig uit de running geweest met heftige longontsteking.
Die arts heeft het enkel over het uitzonderlijk hoge aantal. Er is geen bewezen link met covid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat deze arts en zijn collega's voldoende onderlegd zijn om een hoog aantal longontstekingen van voor de kerstvakantie los te kunnen zien van het coronavirus.
Of ze moeten pas naar meldingen zijn gaan kijken vanaf een zekere datum, maar dat zou erg onprofessioneel zijn.
Blijf veilig in de driehoek svp, en blijf posten.
Er is idd geen link bewezen, hij geeft aan dat hij zelfs niet weet of er getest wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Die arts heeft het enkel over het uitzonderlijk hoge aantal. Er is geen bewezen link met covid.
Ik en mijn man hebben 't ook gehad. En ow ja, ook overleefd.
Wij zijn allemaal niet getestquote:Op zondag 1 maart 2020 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Er is idd geen link bewezen, hij geeft aan dat hij zelfs niet weet of er getest wordt.
twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:27:30I get a lot of messages from GP’s across NL with reports of “suspicious Pneumonia-cases and Flu-like illness” in a mild influenza season. That seems inconsistent to them. But they are not testing them for #corona due to the strict protocols with a necessary ✈️ history. reageer retweet
Je weet wel dat heel veel hoogbejaarde mensen doodgaan aan longontstekingen? Altijd al? Is bepaald niet opzienbarend en lijkt mij niet ineens bewijs voor het al eerder aanwezig zijn van dit virus. Weet je of het überhaupt wel een vitale longontsteking was? Kan ook een bacteriële geweest zijn zoals ik in december had.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef _The_General_ het volgende:
Morgen is de uitvaart van een hoogbejaarde dame hier in de regio (grens Limburg/Brabant) die overleden is aan een dubbele longontsteking. Zou me niets verbazen als het virus al lang onder ons is en dat 99% denkt dat ze een gewone griep hebben maar dat er links en rechts mensen omkiepen (die mogelijke door een reguliere griep ook zouden overlijden) die niet getest zijn.
De huidige griep die gewoon heerst is ook een die op de longen slaat. Dus ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:06 schreef Za het volgende:
Uit de hoofdthread:twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:27:30I get a lot of messages from GP’s across NL with reports of “suspicious Pneumonia-cases and Flu-like illness” in a mild influenza season. That seems inconsistent to them. But they are not testing them for #corona due to the strict protocols with a necessary ✈️ history. reageer retweet
There will be ~ 20-30 Coche blanche en gras tests in the next 2 days. I think they will now subsequently test all the Pneumonia cases in all the regional Hôpital. So the #COVIDー19 rate will rise exponentially. System has already failed because even in only 10 official cases, patient 0’s can’t be tracedtwitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 22:51:26I got anonymous reports of positive but not officially confirmed(!) corona cases in (again) Noord-Brabant, Gelderland and Limburg. reageer retweet
Wow, dat laatste ook. Als je het zo stelt...quote:Op maandag 2 maart 2020 01:37 schreef Za het volgende:
System has already failed because even in only 10 official cases, patient 0’s can’t be traced
Is ook weer redelijke onzin.quote:Op maandag 2 maart 2020 06:59 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, dat laatste ook. Als je het zo stelt...
nee, het is erger, griep met HIVquote:Op maandag 2 maart 2020 08:06 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom zijn mensen zo panisch over dit virusje? Ik begrijp het niet. Het is geen Spaanse griep of zo.
Het is wel te merken dat je afgelopen maanden veel artikelen gelezen hebt en zelfs de discussie met artsen wel aan wilt gaanquote:
Jup. Maar is makkelijk he, fake news verspreiden in tijden van paniek.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:09 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed in de veghel uden regio is nog steeds niets gemeld. Zoals hier wel beweert werd dat het gemeld zou gaan worden.
Als 't hier wel is is 't wel grappig want dan zijn er verdomd weinig doden te betreuren en gaat het moetaliteitscijfer wellicht omlaag.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Maar is makkelijk he, fake news verspreiden in tijden van paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |