ja nu ik het zo leesquote:
En Den Haag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Zelfs m'n moeder zit op telegram.quote:
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelfs m'n moeder zit op telegram.
Dat komt omdat ik iets niet goed heb gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Fushia2 het volgende:
Kan enkel lezrn maar niet reageren? Wat een gare app
Ja ik heb blijkbaar een kanaal aangemaakt ofzo. Blame the hazequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?
Trouwens, @:wollah als je komt ga ik je 135K stelen @:sebbeswensje @:ezio
Broer niemand komt aan me geld niffoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?
Trouwens, @:wollah als je komt ga ik je 135K stelen @:sebbeswensje @:ezio
Drink ik een biertje met je maat.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drink ik een biertje met je maat.
Jensenmarathon met pils?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben aanwezig? Hoe dan? Ik ben er alleen als we iets autisme vriendelijk gaan doen
Of zijn ontmaskertopic opvoeren als toneelstukje?quote:
Das toch nie spannend! Iedereen weet al wie ik benquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of zijn ontmaskertopic opvoeren als toneelstukje?
In een niet al te drukke clubquote:
quote:
Genoteerd. Gezellig heren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drink ik een biertje met je maat.
Jij wilde er bij zijn en je bent van harte welkom, maar als je wil dat ik je van de lijst haal moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben aanwezig? Hoe dan? Ik ben er alleen als we iets autisme vriendelijk gaan doen
Doe mij maar op misschienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij wilde er bij zijn en je bent van harte welkom, maar als je wil dat ik je van de lijst haal moet je het zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |