abonnementen ibood.com bol.com
pi_191731070
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

En je oude ouders? Waarvan eentje met levenslang longproblemen? Daar maak ik me zorgen om, niet zo zeer om mezelf. :)
Ik begrijp die zorgen uiteraard. Maar ook bij oudere mensen geldt dat het krijgen van het virus niet meteen een doodvonnis is, maar dat de prognose voor herstel gewoon heel gunstig is.

(En ja, dit is makkelijk praten op afstand).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 11:23:40 #127
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191731132
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik begrijp die zorgen uiteraard. Maar ook bij oudere mensen geldt dat het krijgen van het virus niet meteen een doodvonnis is, maar dat de prognose voor herstel gewoon heel gunstig is.

(En ja, dit is makkelijk praten op afstand).
Ik snap ook echt wat jij zegt en bedoelt. We moeten ook niet gillend met de armen in de lucht rond gaan rennen (behalve van blijdschap op 4 maart als we een knettergoed lied horen!) maar ik kan m'n zorgen zelf iig niet helemaal uitschakelen om m'n ouders. En ik trek (jij doet dit niet hoor!) dat soort collega's van Cee bv slecht, die expres bij je gaan hoesten en aansteller roepen enzo.

Zolang iedereen een béétje begrip heeft voor als sommige mensen wel bezorgd zijn is alles oké. O+
Koutist in opleiding.
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 11:25:29 #128
450295 crew  skysherrif
14
pi_191731170
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap ook echt wat jij zegt en bedoelt. We moeten ook niet gillend met de armen in de lucht rond gaan rennen (behalve van blijdschap op 4 maart als we een knettergoed lied horen!) maar ik kan m'n zorgen zelf iig niet helemaal uitschakelen om m'n ouders. En ik trek (jij doet dit niet hoor!) dat soort collega's van Cee bv slecht, die expres bij je gaan hoesten en aansteller roepen enzo.

Zolang iedereen een béétje begrip heeft voor als sommige mensen wel bezorgd zijn is alles oké. O+
Dit is wel zo ja.

Vriendin van me (24) is heel zwak van gestel en wordt van een griepje al bijna doodziek, die is wel echt enorm bang hiervoor.
pi_191731210
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, ik ga even kijken wat voor broodbeleg er wat langer houdbaar is. Misschien wat voorverpakte vleeswaar enzo (eet dat normaal liever niet, maar nood breekt wet ;)). Zuivel is ook best lang houdbaar in de koelkast, dus denk wat melk, yoghurt, kwark dat soort dingen. Toch maar wat eieren.
En chips! Appelmoes moest ik nog.
Met zoet broodbeleg als Nutella en jam moet je een eind komen. Smeerkaas ook wel geloof ik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191731249
Gisteravond kwam het Corona-protocol van het werk binnen. Als je veel hoest en koorts hebt, moet je thuis blijven. Ik hoest wel, koorts heb ik volgens mij niet maar voor de zekerheid vanochtend toch even een thermometer aangeschaft.

Heb alleen nog niet gemeten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:30:16 #131
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191731270
Ah, ja, zo'n mail kregen wij gisteren ook. ( :o ! )
:o)
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:30:36 #132
115121 Arizona
#neverforget
pi_191731277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteravond kwam het Corona-protocol van het werk binnen. Als je veel hoest en koorts hebt, moet je thuis blijven. Ik hoest wel, koorts heb ik volgens mij niet maar voor de zekerheid vanochtend toch even een thermometer aangeschaft.

Dat laatste is nu net wel een cruciale stap he :+

Het valt vast mee :*
Twente O+
The sun always shines on TV
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 11:31:28 #133
163650 crew  Greys
Nee.
pi_191731296
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit is wel zo ja.

Vriendin van me (24) is heel zwak van gestel en wordt van een griepje al bijna doodziek, die is wel echt enorm bang hiervoor.
Ja precies. En die ga je dan niet aansteller noemen of expres treiteren enzo.

Grapjes erover kunnen best. Al is het maar om te lachen van de zenuwen. Maar mensen een aansteller noemen die gewoon bezorgd zijn is echt zo not done nu vind ik. Gebeurt hier gelukkig ook niet hoor. O+
Koutist in opleiding.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:35:55 #134
1424 Jimbo
Heeft Koekjes.
pi_191731410
quote:

Prima excuus om thuis te blijven
Woensdag 29 mei 2013 : [b] 01. 2892 Jimbo [/b]
"I'd like to thank this opportunity to apologise...to absolutely nobody."
I don't care, so why should I even pretend?
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:36:05 #135
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191731414
quote:

We kunnen natuurlijk een heel filosofisch gesprek starten over de vraag of je wel echt koorts hebt zolang er niks gemeten is, beetje langs de weg van het geluid van een vallende boom, om zo het onvermijdelijke nog wat uit te stellen. 8-)

Maar als je daar geen zin in hebt kan je ook gewoon meteen die thermometer steken waar hij gestoken moet worden. :7
Ik weet niet wat voor thermometer je gekocht hebt. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191731435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat laatste is nu net wel een cruciale stap he :+

Het valt vast mee :*
M'n voorhoofd voelt niet echt warmer aan dan bijvoorbeeld mijn arm, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen :P Maar nu kan ik het checken mocht ik het gevoel hebben dat het nodig is :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_191731486
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk een heel filosofisch gesprek starten over de vraag of je wel echt koorts hebt zolang er niks gemeten is, beetje langs de weg van het geluid van een vallende boom, om zo het onvermijdelijke nog wat uit te stellen. 8-)

Maar als je daar geen zin in hebt kan je ook gewoon meteen die thermometer steken waar hij gestoken moet worden. :7
Ik weet niet wat voor thermometer je gekocht hebt. :+
Wel zo een ja. Volgens de handleiding mag ik ook oraal meten. Nu die meter nog nieuw en ongebruikt is overweeg ik die optie wel, zodat ik op het werk niet hoef te klooien op een van de toiletten
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:39:26 #138
115121 Arizona
#neverforget
pi_191731515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

M'n voorhoofd voelt niet echt warmer aan dan bijvoorbeeld mijn arm, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen :P Maar nu kan ik het checken mocht ik het gevoel hebben dat het nodig is :)
Mja, meestal voel je het sowieso wel als je koorts hebt, dan ben je vaak wel heel brak.

(Mijn dochter was in de kerstvakantie ziek en daar voelde (en zag) je wel aan dat ze koorts had, had je geen thermometer voor nodig, haar borst en rug gloeiden helemaal en ze keek ontzettend lodderig uit haar ogen.)
Twente O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:40:23 #139
345170 Roger_Epiales
pi_191731534
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wel zo een ja. Volgens de handleiding mag ik ook oraal meten. Nu die meter nog nieuw en ongebruikt is overweeg ik die optie wel, zodat ik op het werk niet hoef te klooien op een van de toiletten
Weet je ook hoe ze hem getest hebben om te weten dat hij goed werkt, voor ze hem in de winkel legden? :7
Feel free to insult me.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:42:03 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191731572
Ik heb ook een thermometer thuis, meet nu 38.2, iets hoger dan normaal maar geen koorts. Hou het wel in de gaten, als ik over de 39 ga wel ik de huisarts weer denk ik.
pi_191731579
Wist dat zulke grappen zouden komen :') ‘tenminste toch iets positiefs!’ zullen we ook wel vaak gaan horen
JOR_ID twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 11:38:18 We kunnen allemaal wel in paniek raken, maar aan de andere kant bestaat er wel een kans dat het Songfestival niet doorgaat. reageer retweet
pi_191731595
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Weet je ook hoe ze hem getest hebben om te weten dat hij goed werkt, voor ze hem in de winkel legden? :7
Niet gecheckt, maar ik neem aan dat je alleen het allerbeste mag verwachten van Trekpleister!
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:45:47 #143
115121 Arizona
#neverforget
pi_191731650
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Momo het volgende:
Ik heb ook een thermometer thuis, meet nu 38.2, iets hoger dan normaal maar geen koorts. Hou het wel in de gaten, als ik over de 39 ga wel ik de huisarts weer denk ik.
Ja, hou het maar goed in de gaten, zeker met jouw kwakkelende gezondheid :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Em31 het volgende:
Wist dat zulke grappen zouden komen :') ‘tenminste toch iets positiefs!’ zullen we ook wel vaak gaan horen
JOR_ID twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 11:38:18 We kunnen allemaal wel in paniek raken, maar aan de andere kant bestaat er wel een kans dat het Songfestival niet doorgaat. reageer retweet
Zal ik een Formule 1 grap maken? Ha. Ha. Ha.
Nare misgunner.
Twente O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:47:05 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191731677
Als je echt koorts hebt merk je dat ook wel met heet voorhoofd en het eerst heel koud hebben en dan heel warm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:47:31 #145
345170 Roger_Epiales
pi_191731684
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Niet gecheckt, maar ik neem aan dat je alleen het allerbeste mag verwachten van Trekpleister!
Oh ja zeker. Ik denk idd dat ze hem daar echt overal in hebben gestoken om zeker te weten dat hij altijd de juiste temperatuur aangeeft. En voor dat beetje extra service zou het me niks verbazen als het personeel in de winkel dat ook nog eens met elke thermometer gedaan heeft voor ze in de schappen gingen. ^O^
Feel free to insult me.
pi_191731701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Als je echt koorts hebt merk je dat ook wel met heet voorhoofd en het eerst heel koud hebben en dan heel warm.
En ook dat valt allemaal wel mee :) Heb het wel af en toe ineens warm, maar ik ril niet van de kou of zoiets.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh ja zeker. Ik denk idd dat ze hem daar echt overal in hebben gestoken om zeker te weten dat hij altijd de juiste temperatuur aangeeft. En voor dat beetje extra service zou het me niks verbazen als het personeel in de winkel dat ook nog eens met elke thermometer gedaan heeft voor ze in de schappen gingen. ^O^
Ah, daarom lagen ze natuurlijk ook op de onderste plank! Dat het personeel ook snel nog wat bukkende klanten mee kan pakken in die test!
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:50:50 #147
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191731738
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Em31 het volgende:
:')
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:52:08 #148
345170 Roger_Epiales
pi_191731767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Ah, daarom lagen ze natuurlijk ook op de onderste plank! Dat het personeel ook snel nog wat bukkende klanten mee kan pakken in die test!
Precies, dat is ook meteen de enige reden dat Trekpleister een spannender winkel is dan bijvoorbeeld Kruidvat. :P
Feel free to insult me.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:52:32 #149
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191731775
Als ik koorts heb merk ik meestal eigenlijk heel weinig; ja wel brak inderdaad, maar dat voel ik me sowieso vaak, dus merk vaak het verschil niet eens tussen normaal-brak en koorts-brak. En het echt heel koud hebben met rillingen enzo.
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:52:53 #150
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191731784
Ik ga zo maar eens pizza bakken, want daar heb ik zin in

Gisteravond nog gegeten, maar nou en
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')