Nou idd... want heel eerlijk : voor zolang als het duurt he? Die jongen komt nu niet bepaald over als stabiel en standvastig in zn gevoelens..voor hetzelfde geld is morgen de postbode de liefde van zn levenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, de hartjes uit BN'er land zijn weer niet van de lucht bij Mo haar foto dat ze weer samen zijn.
Droevige bende.
Wat een simpele ziel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:52 schreef Allyo het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9HqQxWHO2T/?igshid=16uoxxhyzs9bu
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef Messina het volgende:
Hallo, ik ben Bridget. Iedereen moet mij zielig vinden. Ik heb het heel zwaar gehad.
Kijk, mensen gingen op mijn zoontje's Instagram allemaal nare, trieste dingen plaatsen. Daardoor is mijn relatie met André op de klippen gelopen, 3 maanden na dat feit. Nee, ik heb niet direct mijn zoontjes Instagram afgesloten, daar heb ik 24 uur mee gewacht. En nee, ik heb niet direct mijn relatie met André beëindigd toen dat gebeurde, daar heb ik ruim 3 maanden mee gewacht. Maar het komt écht daardoor. En doordat mensen zulke gemene dingen online plaatste over mij(n relatie met André), hoewel dat eigenlijk al steeds minder werd.
Ja, André is jong, maar ik had écht niet verwacht dat ik hem niet zo bij zou kunnen houden. En tsja, hij was eigenlijk nog maar nét weg bij Monique, dus ik maakte me wel een beetje zorgen dat hij terug zou gaan. Daarom probeerde ik elke vrije minuut bij André te zijn, zodat hij geen kans had om terug te gaan naar Monique. En ja, zo kon hij ook zien hoe jong en hip ik nog eigenlijk ben.
Ik ben dan wel 45, maar ik kan nog best feesten als een 30-jarige. Ik heb André ook echt bijgestaan en geholpen met zijn optredens, ik bracht hem zelfs onstage een biertje! Zo zie je maar, hip en jong ben ik.
En mijn kind, tsja, je weet hoe dat gaat als je verliefd bent, dan komt die nieuwe vlam even op de eerste plaats. Dus hophop, op naar een warm land terwijl ik eigenlijk voor mijn kind had moeten zorgen. Die begrijpt dat wel als hij later zelf verliefd is. Je weet wel, dat kind dat zo belangrijk voor me is dat de relatie met André nu kapot is. Kapot gemaakt, door de media, door jullie.
Zelfs de rechtbank geeft mij ongelijk, maar iedereen weet natuurlijk dat het allemaal de schuld is van de media. Niet van mij, niet van André, niet van Monique. Ik ben trouwens sowieso heel lief geweest voor Monique, ik heb haar zelfs een brief geschreven! Ik snap niet dat jullie zo over mij oordelen, nadat ik haar schreef hoe ik hoop dat zij gelukkig wordt en dat André en ik écht écht écht niets hadden voordat hun relatie stuk liep. Behalve dan die ene keer bij Patty, maar dat is ZO lang geleden, daar heb ik wat gaten over in mijn geheugen.
Nou, kijk nog even naar mijn stichting Dutchpuppy. Heel belangrijk voor mij.
Bridget.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef Messina het volgende:
Hallo, ik ben Bridget. Iedereen moet mij zielig vinden. Ik heb het heel zwaar gehad.
Kijk, mensen gingen op mijn zoontje's Instagram allemaal nare, trieste dingen plaatsen. Daardoor is mijn relatie met André op de klippen gelopen, 3 maanden na dat feit. Nee, ik heb niet direct mijn zoontjes Instagram afgesloten, daar heb ik 24 uur mee gewacht. En nee, ik heb niet direct mijn relatie met André beëindigd toen dat gebeurde, daar heb ik ruim 3 maanden mee gewacht. Maar het komt écht daardoor. En doordat mensen zulke gemene dingen online plaatste over mij(n relatie met André), hoewel dat eigenlijk al steeds minder werd.
Ja, André is jong, maar ik had écht niet verwacht dat ik hem niet zo bij zou kunnen houden. En tsja, hij was eigenlijk nog maar nét weg bij Monique, dus ik maakte me wel een beetje zorgen dat hij terug zou gaan. Daarom probeerde ik elke vrije minuut bij André te zijn, zodat hij geen kans had om terug te gaan naar Monique. En ja, zo kon hij ook zien hoe jong en hip ik nog eigenlijk ben.
Ik ben dan wel 45, maar ik kan nog best feesten als een 30-jarige. Ik heb André ook echt bijgestaan en geholpen met zijn optredens, ik bracht hem zelfs onstage een biertje! Zo zie je maar, hip en jong ben ik.
En mijn kind, tsja, je weet hoe dat gaat als je verliefd bent, dan komt die nieuwe vlam even op de eerste plaats. Dus hophop, op naar een warm land terwijl ik eigenlijk voor mijn kind had moeten zorgen. Die begrijpt dat wel als hij later zelf verliefd is. Je weet wel, dat kind dat zo belangrijk voor me is dat de relatie met André nu kapot is. Kapot gemaakt, door de media, door jullie.
Zelfs de rechtbank geeft mij ongelijk, maar iedereen weet natuurlijk dat het allemaal de schuld is van de media. Niet van mij, niet van André, niet van Monique. Ik ben trouwens sowieso heel lief geweest voor Monique, ik heb haar zelfs een brief geschreven! Ik snap niet dat jullie zo over mij oordelen, nadat ik haar schreef hoe ik hoop dat zij gelukkig wordt en dat André en ik écht écht écht niets hadden voordat hun relatie stuk liep. Behalve dan die ene keer bij Patty, maar dat is ZO lang geleden, daar heb ik wat gaten over in mijn geheugen.
Bridget.
Ruimte geven of als een terriër vasthouden: In beide gevallen wordt je bedrogen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:13 schreef Poezewoes het volgende:
Lijkt mij hardstikke simpel, Brigit die als maar op aan het letten was wat Andre2 aan het doen was, en hem overal volgde, tot in het buitenland toe, of Monique die hem veel vrijer liet in zijn doen en laten.
De grootste fout die dit soort naieve vrouwtjes maakt: denken dat je invloed hebt op het gedrag van zo'n ongeleid projectiel, dat je hem wel kunt temmen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ruimte geven of als een terriër vasthouden: In beide gevallen wordt je bedrogen.
Of nog erger: ze nemen een kind met diegene. Want een kind kan alles fixenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De grootste fout die dit soort naieve vrouwtjes maakt: denken dat je invloed hebt op het gedrag van zo'n ongeleid projectiel, dat je hem wel kunt temmen.
Allemaal waar, maar ze a) is 45 en had dus best iets minder naďef mogen zijn, b) presenteert zelf nota bene 's lands grootste roddelrubriek op TV en c) was zelf ook niet vies van een leugentje c.q. slippertje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Beetje misselijk vind ik het wel dat RTL Boulevard die quote van B (over de sterkte die ze nodig zullen hebben) als nieuwtje op hun insta plaatst. Ze weten dat het instaleger haar door de mangel gaat halen.
En ik weet wat de algemene tendens hier is hoor: eigen schuld, koekjes van eigen deeg, had ze kunnen weten. Maar ondertussen is ze wel genoeg gestraft lijkt me.
Mooi stukje proza, Messina.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef Messina het volgende:
Bridget.
Had ze zich maar niet met een kater ziek moeten melden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Beetje misselijk vind ik het wel dat RTL Boulevard die quote van B (over de sterkte die ze nodig zullen hebben) als nieuwtje op hun insta plaatst. Ze weten dat het instaleger haar door de mangel gaat halen.
En ik weet wat de algemene tendens hier is hoor: eigen schuld, koekjes van eigen deeg, had ze kunnen weten. Maar ondertussen is ze wel genoeg gestraft lijkt me.
Het beste houdt ze nu gewoon haar mond natuurlijk maar snap wel dat ze wat verbolgen is. Interview met VROUW is afgenomen toen ze nog samen waren, daar wordt dan een soort update bij gegeven en daar gaan mensen weer los om.
Ook gok ik dat André haar uitvoerig heeft verteld hoe slecht de relatie met Monique al jaaaaaaaren was, zoals hij ook in JFK-magazine vertelde.
Ja zoals ik zei, is mij bekend welke tendens er is. Maar meneen blijven met haat spuien naar haar, terwijl ze mijns inziens haar lesje wel geleerd heeft. En zo niet, dan gaat het nooit meer gebeuren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar ze a) is 45 en had dus best iets minder naďef mogen zijn, b) presenteert zelf nota bene 's lands grootste roddelrubriek op TV en c) was zelf ook niet vies van een leugentje c.q. slippertje.
Ik bewaar mijn medelijden voor nog even voor gevallen die dat meer verdienen.
Die opmerking is natuurlijk vrij dom voor iemand die haar lesje geleerd zou hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei, is mij bekend welke tendens er is. Maar meneen blijven met haat spuien naar haar, terwijl ze mijns inziens haar lesje wel geleerd heeft. En zo niet, dan gaat het nooit meer gebeuren.
het is niet per se medelijden maar meer verbazing over de enorme rancune die "het volk"blijft hebben.
Ze trapt nog even lekker na "Veel geluk, ze zullen het nodig hebben"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei, is mij bekend welke tendens er is. Maar meneen blijven met haat spuien naar haar, terwijl ze mijns inziens haar lesje wel geleerd heeft. En zo niet, dan gaat het nooit meer gebeuren.
het is niet per se medelijden maar meer verbazing over de enorme rancune die "het volk"blijft hebben.
Facts waar een ex zich niet over uit hoort te spreken IN DE MEDIA. De media die haar RELATIE KAPOT HEEFT GEMAAKT.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:08 schreef Noek het volgende:
Het is niet eens natrappen. Het zijn facts! Keiharde feiten wel.
Ze hebben ook echt geluk nodig want anders gaan ze het ook echt niet redden. Ik denk dat een Dr. Rossi zijn handen er nog niet eens aan wil branden. Dit wordt natuurlijk niks.
Soort van steunkousen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:16 schreef superniger het volgende:
Corrigerende ondergoed op je enkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |