#kutlevenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Moest werken tot 18 nu pas richting stad boys
#fuckmylife
Vanavond een corona wedstrijd zien en maxi-mus is vanaf nu mijn aartsvijandquote:
Veel plezier maat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:03 schreef Tjacka het volgende:
Moest werken tot 18 nu pas richting stad boys
#fuckmylife
Ik ben blij met je inzet voor het Coronaforum!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Veel plezier maat.
Hup getafe.
Ik ook!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij met je inzet voor het Coronaforum!
@:maxi-mus
Ik heb daar ook een flink aantal posts gemaakt. En nog inhoudelijk ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij met je inzet voor het Coronaforum!
@:maxi-mus
Jellyquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een flink aantal posts gemaakt. En nog inhoudelijk ook.
Oh dan is onze oorlog vanaf nu over.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een flink aantal posts gemaakt. En nog inhoudelijk ook.
We moeten elkaar steunen in deze barre tijden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan is onze oorlog vanaf nu over.
COR / [Plague inc.] Het spel van het momentquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer wat zei je tegen mij in het corona topic? was weggecensureert
jouw probleemquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vond de vorige tt leuker.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou en.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga je zus pijpen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet echt ik heb namelijk een kwalitatief hoogwaardig topic gemaakt
Slimme mensen in Rotterdam (er was iemand met mondkapje gezien)quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer wat zei je tegen mij in het corona topic? was weggecensureert
Rotterdamgodquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Slimme mensen in Rotterdam (er was iemand met mondkapje gezien)
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens vakantietips door zetten.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rd-pleegde~a47ef63e/
DSIgoden
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Laffe coronahondquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
DSIgoden
Mien merk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
DSIgoden
Zie app.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel paaseitjes waren het deze keer?
Bevestigd. Niet afgehandeld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard heeft een GROOT PROBLEEM
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard heeft een GROOT PROBLEEM
Hoe voel je je? Gaat het wel goed? Ramen en deuren gesloten? Lenny? Lenny? Lennyyyyyy?????????quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bevestigd. Niet afgehandeld.
V-v-v-v-v-vier op een rij, maar helaas niet geclaimd.quote:
Ik heb een groot probleem. Woensdag was die gast al opgenomen in het Elisabeth ziekenhuis. Ik was daar vandaag nog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lennyyyyyyyyyyyyyyy??????????????
Koekoek. Even handen wassen ouwe reus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een groot probleem. Woensdag was die gast al opgenomen in het Elisabeth ziekenhuis. Ik was daar vandaag nog.
Je had gelijk wat betreft je voorgevoel dat het Coronavirus je niet lekker zat, een paar weken terug.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je had gelijk wat betreft je voorgevoel dat het Coronavirus je niet lekker zat, een paar weken terug.
Punt voor jou.
DSIGoden.twitter:112_Drachten twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:07:05Arrestatieteam schiet verdachte in been aan de Lavendelheide in Drachten - https://t.co/TYsLoYN3DP - Drachten-Op de Lavendelheide in Drachten heeft donderdagavond een schietinci... https://t.co/CCCD6FtJCg reageer retweet
Elk nadeel heeft een voordeel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Geen ESF
@:wereldgozer
@:ifrane
@:caland
@:timmmmm
@:zipportal
@:bolasie
@:kapiteintje
Moet jij weten. Alsnog niet geclaimd.quote:
4=4quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet jij weten. Alsnog niet geclaimd.
Uh, nee. Ik ga deze discussie niet weer aan.quote:
Er is ook geen discussie, 4 posts is 4 op een rijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik ga deze discussie niet weer aan.
Krijg een bloedprop, debiel. Je maakt er vier, en claimt 'em met een vijfde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is ook geen discussie, 4 posts is 4 op een rij
niet 5
Woedendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg een bloedprop, debiel. Je maakt er vier, en claimt 'em met een vijfde.
Te dom om te poepen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Woedend
Claimen kan ook met 4 want dat is 4, als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Met je doorgebakken kip.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Woedend
Claimen kan ook met 4 want dat is 4, als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
Feit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg een bloedprop, debiel. Je maakt er vier, en claimt 'em met een vijfde.
ga je dat doen jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wilde Brabanders gaan ontwijken, maar ik moet vanavond naar Theo Maassen![]()
RIP
Mention afgewerkt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
DSIGoden.twitter:112_Drachten twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:07:05Arrestatieteam schiet verdachte in been aan de Lavendelheide in Drachten - https://t.co/TYsLoYN3DP - Drachten-Op de Lavendelheide in Drachten heeft donderdagavond een schietinci... https://t.co/CCCD6FtJCg reageer retweet
@:onlogisch
@:wereldgozer
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit plaatje heb ik inmiddels vaker gezien dan de moeder van @:kapiteintje
Oh, je leeft nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken mensen uit Tilburg vandaag vanuit huis?quote:
Nee. Ik zou vandaag normaalgesproken naar het ETZ gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Werken mensen uit Tilburg vandaag vanuit huis?
Ik heb een collega uit Tilburg en ik hoop dat hij vandaag niet naar kantoor komt.
Nee, maar lapzwans Lenny grijpt alles aan om maar niet te hoeven werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft het rivm iets gezegd over werken dan?
Hij zou zo het onderwijs in kunnenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar lapzwans Lenny grijpt alles aan om maar niet te hoeven werken.
@Jojoortjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou zo het onderwijs in kunnen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat we gewoon kunnen gaan werken voor ons coronageld zolang we geen klachten hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft het rivm iets gezegd over werken dan?
Dat is wel waar ja. Minder werken is altijd beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kanjerveel vrij, amper werkdruk en halve weken werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou zo het onderwijs in kunnen
@Drizztquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Dat we gewoon kunnen gaan werken voor ons coronageld zolang we geen klachten hebben.
Lichamelijke Oefening (Gym).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kanjerveel vrij, amper werkdruk en halve weken werken.
Zou alleen niet weten welk vak.
Ik zou best basis programmeerinzicht willen geven op de middelbare school. Ik denk dat dat in de nabije toekomst best een vak gaat worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kanjerveel vrij, amper werkdruk en halve weken werken.
Zou alleen niet weten welk vak.
Ik kan iets van business analytics geven. Of organisatiekunde. Hoe je het ook wil noemen. Zou ook relevanter zijn dan een hoop andere vakken denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou best basis programmeerinzicht willen geven op de middelbare school. Ik denk dat dat in de nabije toekomst best een vak gaat worden.
Ben flink bezig met PowerBI laatste tijd. Genot hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan iets van business analytics geven. Of organisatiekunde. Hoe je het ook wil noemen. Zou ook relevanter zijn dan een hoop andere vakken denk ik.
Hou je ons op de hoogte als je berichten krijgt van het RIVM?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan iets van business analytics geven. Of organisatiekunde. Hoe je het ook wil noemen. Zou ook relevanter zijn dan een hoop andere vakken denk ik.
Heb jij al geprept?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte als je berichten krijgt van het RIVM?
Thuiswerken genotquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:46 schreef GGMM het volgende:
Dus mensen met werk gaan allemaal dood.
Drizzt heeft de meeste ziektes en overleeft ons allemaal.
Dat gaat wel erg ver hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:44 schreef PicoMMP het volgende:
Hopelijk breidt de virusuitbraak zich snel uit naar Den Bosch @:scrummie2.1
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:50:05NOW: France confirms 1 new case of coronavirus, the first one in Nice; total of 41 cases https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
NICEDquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 09:50:05NOW: France confirms 1 new case of coronavirus, the first one in Nice; total of 41 cases https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
@:jancees
@:scrummie2.1
Lolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)ortschool-een-beest/
@:onlogisch @:haags_kwartiertje @:doublepain
#beesten
Ik maak me al vanaf 25 januari ofzo druk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:24 schreef aTypisch het volgende:
vinden jullie het nog steeds niks om jezelf druk om te maken?
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:24 schreef aTypisch het volgende:
vinden jullie het nog steeds niks om jezelf druk om te maken?
Mietjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik maak me al vanaf 25 januari ofzo druk.
Hoop dat een Chinees het bezorgdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:24 schreef aTypisch het volgende:
ik krijg morgen een lading voedsel bezorgd van de jumbogoden
gordijnen dicht en heel het weekend binnen blijven
bezorgd lolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop dat een Chinees het bezorgd
Ik word weer gecoronariseerdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
Heb ik meer kans op corona als ik Lenny mention? #dtv
Ranglijst al gezien?????quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word weer gecoronariseerd
Je moet je niet druk maken om dingen waar je geen invloed over kan uitoefenen scrummiequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je niet druk maken om dingen waar je geen invloed over kan uitoefenen scrummie
Daar krijg je alleen maar stress van en van stress word je kaal!
Die stad kunnen we missenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Kut... Tweede besmetting in Amsterdam
Erg mooi.twitter:rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:52:39Vannacht is een tweede patiënt met #COVID19 gediagnosticeerd. De GGD Amsterdam is gestart met het contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/kEBMjZtcir#covid #coronavirus #sarscov2 #corona https://t.co/7fcezFfbfM reageer retweet
Dat is niet zo erg. Hopelijk was die man onlangs bij een groot evenement in Almere.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Kut... Tweede besmetting in Amsterdam
De contacten hebben al andere contacten die andere contacten ontmoet hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:57 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.twitter:rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:52:39Vannacht is een tweede patiënt met #COVID19 gediagnosticeerd. De GGD Amsterdam is gestart met het contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/kEBMjZtcir#covid #coronavirus #sarscov2 #corona https://t.co/7fcezFfbfM reageer retweet
Gappie, met al die Jappen en andere zwartharigen aldaar in Amstelveen ben je allang besmet, incubatietijd voorbij alles.quote:
Die gasten uit Getafe mooi corona meegeven, ja toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
Was diegene gister toevallig in de Arena?
Zeker, maar al die ajacieden ook, dat is nog mooierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gasten uit Getafe mooi corona meegeven, ja toch?
Klopt. I'm fucked.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gappie, met al die Jappen en andere zwartharigen aldaar in Amstelveen ben je allang besmet, incubatietijd voorbij alles.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een nieuwe dode in Zuid-Korea.
[ afbeelding ]
Doe normaal debielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:05 schreef Gutanoth het volgende:
Heel dat corona is één grote aanstelleritis joh
Jellyquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:15 schreef Tjacka het volgende:
uote][ afbeelding ] Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mods in COR
Coronamods
@:tjacka
Waarom mention je alleen ons? Geef je alleen om ons? Of denk je dat wij eraan gaan en bijvoorbeeld @Tjacka niet?quote:
Tjacka is een sterke jongen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom mention je alleen ons? Geef je alleen om ons? Of denk je dat wij eraan gaan en bijvoorbeeld @:tjacka niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom mention je alleen ons? Geef je alleen om ons? Of denk je dat wij eraan gaan en bijvoorbeeld @:tjacka niet?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Er gaan procentueel minder mensen dood aan dan een normale griep. Als je het niet snapt, hou dan gewoon je bek dicht.quote:
TarrelGod besmetten. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
De desbetreffende vrouw zit in thuisisolatie. @:drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er gaan procentueel minder mensen dood aan dan een normale griep. Als je het niet snapt, hou dan gewoon je bek dicht.
Huh?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er gaan procentueel minder mensen dood aan dan een normale griep.
Terecht dat je er een expert bij haalt. Ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood.
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er gaan procentueel minder mensen dood aan dan een normale griep. Als je het niet snapt, hou dan gewoon je bek dicht.
Drizzt gaat het als enige overlevenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
Ach een PSV-supporter hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Domheid kent geen grenzen. Net als het virus.
Doe normaal corona debielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Gutanoth het volgende:
Het wordt allemaal veel groter gemaakt dan het is en dat geeft janksmoelen zoals @:Tjacka een goede reden om paniek te zaaien
Je kan de besmetting/doden verhouding in china toch niet vergelijken met die van Nederlandquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en van de 80.000 corona-besmettingen zijn er nu 3.000 dood
Wat vergelijk jij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan de besmetting/doden verhouding in china toch niet vergelijken met die van Nederland
Dat deed jij door de griep-statistieken van Nederland te pakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan de besmetting/doden verhouding in china toch niet vergelijken met die van Nederland
Dat deed je zelf toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat de media ons maar gewoon bang aan het maken is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed jij door de griep-statistieken van Nederland te pakken.
wtfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, om aan te geven dat de media ons maar gewoon bang aan het maken is.
Hun probleem.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Wereldwijd krijgen 1 miljard mensen griep, daarvan overlijden er 650.000.
Volgens mij is het grootste verschil dat die 2 een heel stuk minder besmettelijk waren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Het sterftepercentage van SARS en de mexicaanse griep lagen veel hoger en daar deden we allemaal niet zo moeilijk om
Dus de griep is gevaarlijker dan Corona.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
Wereldwijd krijgen 1 miljard mensen griep, daarvan overlijden er 650.000.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Het sterftepercentage van SARS en de mexicaanse griep lagen veel hoger en daar deden we allemaal niet zo moeilijk om
Als je moeder een keer haar benen bij elkaar zou houden, hadden we dit probleem niet gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste verschil dat die 2 een heel stuk minder besmettelijk waren.
Oh dan is de griep erger.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Matig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je moeder een keer haar benen bij elkaar zou houden, hadden we dit probleem niet gehad.
Je kan beter gewoon je mond houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Vind jij het ook prachtig hoeveel passie en energie Scrummie steekt in het Coronatopic?quote:
Ik vind het vooral heel bijzonder.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind jij het ook prachtig hoeveel passie en energie Scrummie steekt in het Coronatopic?
Ik haal er even een expert bij. @Lange_Lansquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
NOS:
TWEEDE PATIËNT MET CORONA IN NEDERLAND
Zou dit met Shift of Caps Lock getypt zijn? #dtv
Wat vond je van mijn tekst gister?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind jij het ook prachtig hoeveel passie en energie Scrummie steekt in het Coronatopic?
Er zijn al 4 COR-modsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is aan het exploderen qua activiteit. Kun je @:scrummie2.1 geen mod maken daar?
Prima idee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is aan het exploderen qua activiteit. Kun je @:scrummie2.1 geen mod maken daar?
Oneens CoLoona is een prima mod.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:tjacka is de enige fatsoenlijke mod. De rest zijn van die corona mods.
inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
@Lonaa is ook een lieverd hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt, maar zelfs trein2000 is daar mod (ik ga geen mention geven anders heb ik een GROOT PROBLEEM).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oneens CoLoona is een prima mod.
Nee, vergeven en vergeten. Ik hou niet vast aan ruzietjes op het internet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je haat mij gewoon sinds het COR incident.
Gisteren was er een debieltje alle posts van VBL-ers weg aan het halenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@trein2000quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt, maar zelfs trein2000 is daar mod (ik ga geen mention geven anders heb ik een GROOT PROBLEEM).
Zal wel terecht zijn geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren was er een debieltje alle posts van VBL-ers weg aan het halen
Oke ik ga even fappen en dan richting werk (mega kater). Ik ben dit weekend vrij!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vergeven en vergeten. Ik hou niet vast aan ruzietjes op het internet.
Oneens.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een vrouwelijke mod ook nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren was er een debieltje alle posts van VBL-ers weg aan het halen
Verwijderde posts worden hier NIET besproken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die terecht jouw gescheld verwijderde.
Beetje raar van je dit.
In het FB topic heb ik niet gescholden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die terecht jouw gescheld verwijderde.
Beetje raar van je dit.
NU TRIGGER JE MIJ MET JE LEUGENSquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Eerst de hele boel bij elkaar lopen schelden en dan als iemand het verwijdert lopen janken.
Leuke UI.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef XDo het volgende:
Zou me verbazen als er de komende tijd wedstrijden met publiek gespeeld gaan worden. Denk dat de KNVB alles zonder supporters gaat laten spelen ivm Corona.
Ik vind dat maar overdreven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef XDo het volgende:
Zou me verbazen als er de komende tijd wedstrijden met publiek gespeeld gaan worden. Denk dat de KNVB alles zonder supporters gaat laten spelen ivm Corona.
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef XDo het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ik eet nooit meer vleermuizensoep #statement
Bij FC Groningen en Vitesse doen ze dit al jaren. Goed voorbereid!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef XDo het volgende:
@Treinhoer ook maar noteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
@:zipportal ook graag noteren.
Ja das leuk zeg. U heeft koorts je mag er niet in, toedeledokiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
gewoon medische controleposten bij ingang stadions
dit doen ze in zweden nu ook bij de arena voor hun songfestival voorronde Melodifestivalen, eerst controle en dan beslissen of je naar binnen mag
deze is wel leuk eigenlijk, soort zweedse homage aan carpool karaoke van james corden
je kan net zo goed virus verspreiden zonder zelf ziek te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das leuk zeg. U heeft koorts je mag er niet in, toedeledokie
Ja precies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
je kan net zo goed virus verspreiden zonder zelf ziek te zijn.
Beetje gay is okayquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar ziek zijn is voor homo's
Ik kan dat er zo niet aan afzien Lenny_.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:lange_lans
Mooi he? Iedere keer opnieuwquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Eerst de hele boel bij elkaar lopen schelden en dan als iemand het verwijdert lopen janken.
Was in general. Er zijn users die de hele shitzooi bij elkaar schelden en dan haal je het weg en dan 'huhu mijn posts zijn wegquote:
Hm oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was in general. Er zijn users die de hele shitzooi bij elkaar schelden en dan haal je het weg en dan 'huhu mijn posts zijn weg'
Ik noemde geen namen. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen.
Dat is waar @PicoMMPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik moet je af en toe mentionen vriend
Ik noemde ook geen namen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm oke.
Goede redding.
@:GGMM had het wel over mij specifiek
Hm. Ik haak wel af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik noemde ook geen namen.
Maar dat jij sje nu al 2keer aangesproken voelt is wel heel opvallend.
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
sjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, ik maak een heel klein typfoutje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
sje
@:lenny_leonard
Ik kan daar niet om malen in deze barre tijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, ik maak een heel klein typfoutje.
@:onlogisch @:caland @:lenny_Leonard en @:tjacka zullen dit niet boeiend genoeg vinden voor een mention. Ik verwacht dat ze boos worden op jou.
@Saindquote:
Waarom mention mij voor deze fout???quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
sje
@:lenny_leonard
Zodat je eerste wordt op mijn vriendenlijstjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom mention mij voor deze fout???
En dit gelooft wie? Als hij besmet was tijdens carnaval zouden ze dezelfde reactie openbaren want ze willen geen paniekquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:57 schreef PicoMMP het volgende:
Nu.nl:
"Eerste Nederlandse coronapatiënt was niet besmettelijk tijdens carnaval, man maakt het goed"
Hoe maakt hij het goed? Met een bosje bloemen of zo? En met wie?
Tijd voor een BNW-topic!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dit gelooft wie? Als hij besmet was tijdens carnaval zouden ze dezelfde reactie openbaren want ze willen geen paniek
#Treinleventwitter:Politie_Adam twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 13:00:01Een dapper slachtoffer wist opnames te maken van een jongen die haar in de trein zijn geslachtsdeel liet zien en haar op haar kont sloeg. Hij krijgt één week de tijd zich te melden, voordat we de herkenbare beelden delen. Waarom we dat niet gelijk doen? Bekijk dan de video. https://t.co/r24eAf6sHG reageer retweet
dapper slachtofferquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
#Treinleventwitter:Politie_Adam twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 13:00:01Een dapper slachtoffer wist opnames te maken van een jongen die haar in de trein zijn geslachtsdeel liet zien en haar op haar kont sloeg. Hij krijgt één week de tijd zich te melden, voordat we de herkenbare beelden delen. Waarom we dat niet gelijk doen? Bekijk dan de video. https://t.co/r24eAf6sHG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |