Dat hij alcoholist is vind ik het probleem nog niet eens, dat is iets wat hij kan oplossen. Maar op deze manier denk ik dat hij eerder de dood vind dan een oplossingquote:
Je was ook al vroeg op. Lange dag gehadquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja........ Maar ik ging van iets anders uit. Jezus wat ben ik dom.
Dat lukt mij niet eens meer in 2 dagenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja bizar..Gewoon een krat in 2 uur leeg gezopen..
Waaaat? Als in 24 pintermannen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja zeg dat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Je was ook al vroeg op. Lange dag gehad
Ja dat werd me ook verteld. Als ik denk dat het nodig is dan moet ik bellen en wordt ik doorverwezen daarheenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah ok, als het te lang duurt moet je eens kijken of je hier bij mij in de buurt bij het handencentrum terecht kunt. Daar heb ik na mijn operaties ook gelopen.
[..]
Ja ik kan hem echt niet uitstaan.. kon ik al niet, maar werd wel weer even bevestigd waarom ik hem niet mag
Jezus, daar mag je ook best 2,5 uur over doen ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
He bollequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat werd me ook verteld. Als ik denk dat het nodig is dan moet ik bellen en wordt ik doorverwezen daarheen
Goed hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed hoorgisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige
Is zo'n beetje bij mij om de hoekquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat werd me ook verteld. Als ik denk dat het nodig is dan moet ik bellen en wordt ik doorverwezen daarheen
Hij blies op het politiebureau 1172ugl..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, daar mag je ook best 2,5 uur over doen ja.![]()
![]()
Ik heb vroegah wel eens dat soort hoeveelheden op maar daar had ik dan wel wat langer voor nodig. Dat waren dan zuippartijen die het klokje rond gingen en langer.
Nu zou ik dood zijn als ik dat deed denk ik.
Duurt nog ffquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten tot ze er is
1175quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is zo'n beetje bij mij om de hoek
[..]
Hij blies op het politiebureau 1172ugl..
Hij blies 1175ugl op het politiebureau, dus dat komt idd overeen met een krat bier binnen 2 uur..quote:
Da's wel veel jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
jeez......ik zou dat praktisch niet eens kunnen.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij blies 1175ugl op het politiebureau, dus dat komt idd overeen met een krat bier binnen 2 uur..
De teringquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij blies 1175ugl op het politiebureau, dus dat komt idd overeen met een krat bier binnen 2 uur..
Hoi oliebolquote:
Gezellig! Kom wel even buurten mocht ik daar zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
ik ook niet, drink amper alcohol dus als ik zo veel zou drinken zou ik gestrekt gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
jeez......ik zou dat praktisch niet eens kunnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |