ik voel me vereertquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mag hier wel vaker komen van de stamoudsten.
Las ik net in de sterren
ja. is ook voor de algehele gezondheid vaak beterquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel bevorderlijk om weer in een normaal ritme terecht te komen qua slaap.
Ja als je die vergadering had gehad was het werk wat je nu kan verzetten blijven liggen 🤗quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Naaaa wel wat werk te verzetten nog.. maar lekker met eigen koffie en peuk erbij
Ah ja wel verstandigquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewust niet gedaan, even gedut vanmorgen maar ik dacht laten we maar gewoon normaal een ritme gaan aanhouden weer soort van
dat kan mario niet aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel een maand mee en je wint
Hoe is het met de kleine?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah ja wel verstandigIk vond het knap hoe rustig je bleef tegen kree
Ik ben bewust op mijn handen gaan zitten
We gaan het meemakenquote:
misschien juist wel door t slaapgebrekquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik serieus ook echt vaak in mijn hoofd als ik aan het schoonmaken benquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ben aan het schoonmaken en heb dat nummer in m'n kop
[..]![]()
De aanhouder wint
Wel hoor, die kan veel hebben.quote:
Wie is kree?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien juist wel door t slaapgebrek
Nee. Heb wel oefeningen van de chirurg meegekregen. Hij zei dat dat dezelfde zijn als van de fysio. En ik merk ook zeker wel verbetering. Maar die zwelling kan nog 4 weken duren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dat is wel klote.. Zit je wel bij de fysio?
Ik heb dat topic van hem vanmiddag nog even terug gelezen, wat een droevigheidquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een aparte user die met een enorme hoeveelheid alcohol op zijn auto ging rechtzetten, schade heeft gemaakt bij een andere auto en toen zijn rijbewijs is kwijtgeraakt..quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een aparte user die met een enorme hoeveelheid alcohol op zijn auto ging rechtzetten, schade heeft gemaakt bij een andere auto en toen zijn rijbewijs is kwijtgeraakt..
Als ik écht veel zuip raak ik ook wel eens dingen kwijt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een aparte user die met een enorme hoeveelheid alcohol op zijn auto ging rechtzetten, schade heeft gemaakt bij een andere auto en toen zijn rijbewijs is kwijtgeraakt..
Ik ben bang dat het voor hem nog een normale hoeveelheid wasquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja vrolijk deuntje en makkelijk om beetje te neuriën/zingen/fluiten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik serieus ook echt vaak in mijn hoofd als ik aan het schoonmaken ben
O das triest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah ok, als het te lang duurt moet je eens kijken of je hier bij mij in de buurt bij het handencentrum terecht kunt. Daar heb ik na mijn operaties ook gelopen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Heb wel oefeningen van de chirurg meegekregen. Hij zei dat dat dezelfde zijn als van de fysio. En ik merk ook zeker wel verbetering. Maar die zwelling kan nog 4 weken duren.
Ja ik kan hem echt niet uitstaan.. kon ik al niet, maar werd wel weer even bevestigd waarom ik hem niet magquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat topic van hem vanmiddag nog even terug gelezen, wat een droevigheid![]()
Je negeert mijquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah ok, als het te lang duurt moet je eens kijken of je hier bij mij in de buurt bij het handencentrum terecht kunt. Daar heb ik na mijn operaties ook gelopen.
[..]
Ja ik kan hem echt niet uitstaan.. kon ik al niet, maar werd wel weer even bevestigd waarom ik hem niet mag
Ik ben laatst ook m'n rijbewijs kwijtgeraakt na een flinke zuippartij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik écht veel zuip raak ik ook wel eens dingen kwijt.![]()
Lenquote:
Serieus?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook m'n rijbewijs kwijtgeraakt na een flinke zuippartij.
Zoals je gezonde verstand?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel weer terug gevonden toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook m'n rijbewijs kwijtgeraakt na een flinke zuippartij.
Je was weer snelquote:
Ja, rijbewijs, bankpassen, verzekeringspasje....alles!quote:
zat in zn kontzak ipv in zn borstzakjequote:
Xdquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, rijbewijs, bankpassen, verzekeringspasje....alles!
HAHAHA HAAGS TRAPTE ER COMPLEET IN ZO MET OPEN OGEN!1!1!!quote:
Ik mag hem ook niet, maar dit soort dingen maken hem nog minder geliefd bij mij. En dan vooral hoe hij blijft hangen in de slachtoffer rol en de realiteit blijft ontkennen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ah ok, als het te lang duurt moet je eens kijken of je hier bij mij in de buurt bij het handencentrum terecht kunt. Daar heb ik na mijn operaties ook gelopen.
[..]
Ja ik kan hem echt niet uitstaan.. kon ik al niet, maar werd wel weer even bevestigd waarom ik hem niet mag
Ja dat werkt bij hem niet.. heb ik een paar jaar terug al een paar keer geprobeerd.. Die plaat is van driedubbel gewapend beton ofzo..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Nizno het volgende:
soms moet je even extreem rustig proberen om door een plaat te walsen.
Dat vertelde je laatst jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat na 2 biertjes al het raam uit.quote:
Nieuwe aangevraagdquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel weer terug gevonden toch.
Geen grap. Ding waar al m'n pasjes inzitten verloren.quote:
Ik geloof dat ik beter op tijd naar bed kan jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HAHAHA HAAGS TRAPTE ER COMPLEET IN ZO MET OPEN OGEN!1!1!!
Ja precies..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet, maar dit soort dingen maken hem nog minder geliefd bij mij. En dan vooral hoe hij blijft hangen in de slachtoffer rol en de realiteit blijft ontkennen.
ach ik heb het geprobeerd, nu is het aan hem zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij hem niet.. heb ik een paar jaar terug al een paar keer geprobeerd.. Die plaat is van driedubbel gewapend beton ofzo..
[..]
Dat vertelde je laatst ja
Ja........ Maar ik ging van iets anders uit. Jezus wat ben ik dom.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe aangevraagd
[..]
Geen grap. Ding waar al m'n pasjes inzitten verloren.
Ja bizar..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het voor hem nog een normale hoeveelheid was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |