O nou regen of snot is beiden geen genotquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik geloof storten van stort regen maar weet het niet zeker
Ssstttttquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou regen of snot is beiden geen genot
Het begint hier ook weer gggrrrrr was in de winkel kreeg een hoestbui. Ha ha dan moet je de mensen zien kijken
Hoi Koenquote:
Als je 7,2 liter water in 2 uur op wil drinken dan kom je op 8 minuten en 20 seconden waarin je een half liter flesje moet leeg drinken. Die eerste drie zullen nog wel gaan maar daarna gaat het toch moeilijk wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan best wat liters water op... hoewel in zo'n korte tijd wel dubieus is trouwens
Dat zal bestquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint hier ook weer gggrrrrr was in de winkel kreeg een hoestbui. Ha ha dan moet je de mensen zien kijken
Oh nu weet je ineens wel weer wie ik ben hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had helemaal geen hoestbui in de winkelquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh nu weet je ineens wel weer wie ik ben he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nouja als Dotteke het zegt zal het wel zo zijn hequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen hoestbui in de winkel
En je vent wil Ajax ook nog kijken natuurlijkquote:
Naja opzich is het wel te doen gok ik.. al zal je lichaam het niet heel fijn vinden..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je 7,2 liter water in 2 uur op wil drinken dan kom je op 8 minuten en 20 seconden waarin je een half liter flesje moet leeg drinken. Die eerste drie zullen nog wel gaan maar daarna gaat het toch moeilijk worden
Neequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1-0 toch maar zie ik? of liegt Google?
?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij gggrrrrr dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kun je hartstikke dood aan gaan, watervergiftigingquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja opzich is het wel te doen gok ik.. al zal je lichaam het niet heel fijn vinden..
In de sportschool als ik fanatiek ben kom ik wel aan een halve liter per half uur, maar dan zweet ik als een moeder in de overgang op een hete zomerdag. En dat is dus nog lang geen halve liter per 8:20quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja opzich is het wel te doen gok ik.. al zal je lichaam het niet heel fijn vinden..
Ja dat had zo'n student bij een ontgroening een paar jaar geleden toch gehad?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar kun je hartstikke dood aan gaan, watervergiftiging
Ja, in Groningen dacht ik. Heftig johquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat had zo'n student bij een ontgroening een paar jaar geleden toch gehad?
Ze spelt mijn naam ook nog verkeerd ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij gggrrrrr dan?
Water is niet groen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat had zo'n student bij een ontgroening een paar jaar geleden toch gehad?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je vent wil Ajax ook nog kijken natuurlijk
Daarom drink ik bij voorkeur bier met een laag waterpercentage.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar kun je hartstikke dood aan gaan, watervergiftiging
Moest lachenquote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom drink ik bij voorkeur bier met een laag waterpercentage.
Ja klopt..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, in Groningen dacht ik. Heftig joh
Nou moet je kappen makker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was eerst voor Ajax.
grrrrrrrrquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze spelt mijn naam ook nog verkeerd ja.
En dan met een hoofdletter nogquote:
6 liter in 3 uur, klinkt alsof t wel te doen isquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt..
https://www.trouw.nl/nieu(...)jna-fataal~bd93eadd/
Govverquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:59 schreef engine het volgende:
Had al gezien dat ik een collega heb die met de achternaam Suparman heetKom er nu achter dat er ook nog eentje Panis heet...spreekt dat maar eens engels uit
ja ik zei al in twee uur wordt wel een dingetje... moest toen eens een chemisch drankje hebben ivm darmen en onderzoeken.... dat was twee liter en moest in 3 uur.... nou mooi dat ik er eerder mee begonnen was zodat ik 5u tijd had.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je 7,2 liter water in 2 uur op wil drinken dan kom je op 8 minuten en 20 seconden waarin je een half liter flesje moet leeg drinken. Die eerste drie zullen nog wel gaan maar daarna gaat het toch moeilijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |