Hij vond het zelf nog wel meevallen..quote:
De meeste mensen zouden ongeveer in coma liggen gok ik..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
jeez......ik zou dat praktisch niet eens kunnen.....
Ja dat dus..quote:
Gezelligquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi oliebol
[..]
Gezellig! Kom wel even buurten mocht ik daar zijn
Niet eens zozeer de alcohol, maar sowieso ook deze hoeveelheid vocht.....dat krijgt je lichaam haast niet verwerkt lijkt me....quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, drink amper alcohol dus als ik zo veel zou drinken zou ik gestrekt gaan
ik kan best wat liters water op... hoewel in zo'n korte tijd wel dubieus is trouwensquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de alcohol, maar sowieso ook deze hoeveelheid vocht.....dat krijgt je lichaam haast niet verwerkt lijkt me....
Thnxquote:
Van water moet ik altijd ongelooflijk veel plassen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan best wat liters water op... hoewel in zo'n korte tijd wel dubieus is trouwens
Dat is bijna niet te doen nee in zo'n korte tijd. Dat is 7,2 liter vocht in 2 uur tijd. Die hoeveelheid alleen al zou bij veel mensen volgens mij al voor acute gezondheidsklachten leiden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet eens zozeer de alcohol, maar sowieso ook deze hoeveelheid vocht.....dat krijgt je lichaam haast niet verwerkt lijkt me....
Ja kan natuurlijk wel, per persoon anders....maar het blijft veelquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan best wat liters water op... hoewel in zo'n korte tijd wel dubieus is trouwens
vissen ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van water moet ik altijd ongelooflijk veel plassen.
Ja preciesquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te doen nee in zo'n korte tijd. Dat is 7,2 liter vocht in 2 uur tijd. Die hoeveelheid alleen al zou bij veel mensen volgens mij al voor acute gezondheidsklachten leiden.
regent of de loopneus loopt, geen idee welke hij wil benoemenquote:
O dan denk ik loop neus. Mario is verkouden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
regent of de loopneus loopt, geen idee welke hij wil benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |