ik ga verder raden met wachtwoordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Nou wie weet wat je nog meer tegen komt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga verder raden met wachtwoorden
He Engiine, pauze of heb je het werk er op zitten voor vandaagquote:
Dat is morgen. Ik ga toch niet op dezelfde dag naar de dierentuin en Nijntje in de planningquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet zo heel lang vergeten dus, maar 14 jaar
[..]
Geen idee, toen zat ik amper nog op internet
[..]
Ben je ook niet naar Nijntje geweest. Begreep van wel omdat dat binnen was?
Oquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is morgen. Ik ga toch niet op dezelfde dag naar de dierentuin en Nijntje in de planning
He ha ha haquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:40 schreef Nizno het volgende:
ja hoor!! kom ik er achter dat nieuwe mails naar die mailbox worden doorgezonden maar mag ik niet aangeven dat ik dat mailadres ook gebruik
Het wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:40 schreef Nizno het volgende:
ja hoor!! kom ik er achter dat nieuwe mails naar die mailbox worden doorgezonden maar mag ik niet aangeven dat ik dat mailadres ook gebruik
Is wel leuk een zieke die ff niets te doen heeft in de chat te hebben.quote:
is gmails schuld die mij mails stuurt over mailadressen die ik allang vergeten was joh!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel leuk een zieke die ff niets te doen heeft in de chat te hebben.
Die dan ook nog eens dingen met ons deelt.
Ben wel benieuwd naar het volgende
Nee joh, heb pas net m'n werkkleding aan. Nog niet begonnenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Engiine, pauze of heb je het werk er op zitten voor vandaag
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
is gmails schuld die mij mails stuurt over mailadressen die ik allang vergeten was joh!!
O, dacht dat je al op je werk zatquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh, heb pas net m'n werkkleding aan. Nog niet begonnen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]Gmail dacht, die heeft toch niets te doen laat haar die ouwe zooi maar eens opruimen
Nee niet zo vaak. Tijdje geleden alweer eigenlijk maar voor dit project dus wel. Wel lekker hoor, niet zo warm en niet zoveel mensen aanwezig. Kan rustig m'n gang gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat je al op je werk zat
Werk jij altijd s'nachts?
Ik denk het, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de aanhouder wint.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]Gmail dacht, die heeft toch niets te doen laat haar die ouwe zooi maar eens opruimen
O, dat is dan weer jammer, maar heb je wel meer tijd om te DTSsenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet zo vaak. Tijdje geleden alweer eigenlijk maar voor dit project dus wel. Wel lekker hoor, niet zo warm en niet zoveel mensen aanwezig. Kan rustig m'n gang gaan.
Al heb ik vannacht eigenlijk geen werk
Ja collega's helpen maar kan zelf niet vooruit.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk het, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de aanhouder wint.
Vond in 1 mailadres een mogelijk wachtwoord dat het zou kunnen zijn en tadaaaaaa
Goed bezigquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk het, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de aanhouder wint.
Vond in 1 mailadres een mogelijk wachtwoord dat het zou kunnen zijn en tadaaaaaa
hoeft niet te hopen, tis geluktquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is dan weer jammer, maar heb je wel meer tijd om te DTSsen
[..]
Ik help het je hopen
Zo is hetquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is dan weer jammer, maar heb je wel meer tijd om te DTSsen
[..]
Ik help het je hopen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan, heeft het ziek zijn je toch nog wat opgeleverdquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeft niet te hopen, tis gelukt
de rest van de fotoserie gevonden!!
absoluut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan, heeft het ziek zijn je toch nog wat opgeleverd
Wel leuk die oude foto's terug te zien of niet
O krijg je dat snachts te eten, de toeristen versie of de echtequote:
Domme koeien??quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja joh, al die domme koeien die een simpele vraag op het internet pleuren terwijl de belastingdienst het letterlijk allemaal voor je voorkauwt.
@:mario390 : "mann mann mann. idiot is dat"
Niet ze.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, ze schelden je koeien uit FIlo
M'n collega uit India zegt dat het eten goed is (iedere avond zelfde restaurant) dus ga ervan uit de echtequote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O krijg je dat snachts te eten, de toeristen versie of de echte
Dan moet je er maar vanuit gaan dat het de echte is. Belangrijkste is dat het smaaktquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
M'n collega uit India zegt dat het eten goed is (iedere avond zelfde restaurant) dus ga ervan uit de echteMja nooit in India geweest.
O dan was je snel klaar met je afspraak, nog geen half uurtjequote:
Ben je al beetje bijgeslapen om komend weekend weer helemaal los te gaan?quote:
Zeker!! Weer een hele week lekker uit kunnen rustenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je al beetje bijgeslapen om komend weekend weer helemaal los te gaan?
Vakantie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!! Weer een hele week lekker uit kunnen rusten
Vakantie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nou nee, de planning was om 17.00 naar huis....quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je er maar vanuit gaan dat het de echte is. Belangrijkste is dat het smaakt
[..]
O dan was je snel klaar met je afspraak, nog geen half uurtje
Top man!quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
o dan ben je te laat rennuuuuuuuuuuuhquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie?
[..]
Nou nee, de planning was om 17.00 naar huis....
Haha ik zit alquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o dan ben je te laat rennuuuuuuuuuuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |