Zou ik nooit gekozen hebben. Maar nu het zo goed als af is wel.quote:
Nee, ben iedereen aan het aanstekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je al uit je quarantaine voor de date?
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantischquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ben iedereen aan het aansteken
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantisch
Heeeel vervelend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef STING het volgende:
Collega komt volgende week terug van wintersport in Noord-Italië en mag waarschijnlijk de eerste twee weken thuis gaan werken, nieuwe travel policy
Ze baalt er juist van volgens mij. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om twee weken thuis te moeten werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeeel vervelend.
Halve afdeling reist zo even naar Italië zeker.
Ik zou geen verschil merkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ze baalt er juist van volgens mij. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om twee weken thuis te moeten werkenIk vond de twee dagen deze week al voldoende.
Maar snap dat dat bij jou anders ligt, heel voorzichtig gokje
Wat vervelend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef STING het volgende:
Collega komt volgende week terug van wintersport in Noord-Italië en mag waarschijnlijk de eerste twee weken thuis gaan werken, nieuwe travel policy
We hebben in het team veel mondeling overleg op de werkvloer, dus als je thuis werkt, mis je dan veel van die gesprekken, dus dat is dan niet echt fijn. Conference calls gaan ook snel vervelenquote:
Dan maar wat minder mondeling overleg voeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben in het team veel mondeling overleg op de werkvloer, dus als je thuis werkt, mis je dan veel van die gesprekken, dus dat is dan niet echt fijn. Conference calls gaan ook snel vervelen
That's not how it worksquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar wat minder mondeling overleg voeren.
Had ik dat niet verteld, dat weekendje Milaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maar even zeggen dat ik in Italië ben geweest deze vakantie, mag ik nog lekker even thuis zitten.
Even zeggen dat het Noord-Italië was, Lombardije, dan zit je goed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maar even zeggen dat ik in Italië ben geweest deze vakantie, mag ik nog lekker even thuis zitten.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:59 schreef STING het volgende:
Bij de ingangen staan ook weer hand desinfectie pompjes, net als circa 10 jaar geleden met de Mexicaanse griep
Niet meer te redden.quote:
Ja, hoestende en niezende mensen vallen nu ook een stuk meer opquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer te redden.
Zijn ook verschillende collega's die hoesten enzo...
Ik ga sowieso uberhaupt niet daten tot die corona shit een beetje behandelbaar is, val in die 10% CFR risicogroepquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Romeo&Juliet romantisch
Dat klinkt verstandig danquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga sowieso uberhaupt niet daten tot die corona shit een beetje behandelbaar is, val in die 10% CFR risicogroep
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga sowieso uberhaupt niet daten tot die corona shit een beetje behandelbaar is, val in die 10% CFR risicogroep
#foreveralonequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, een idee voor een TV programma.
Oh, wacht.
Vergeet Boer zoekt vrouw nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er qua dateprogramma's (first dates, lang leve de liefde, married at first sight) wel echt meer dan genoeg te kiezen is. Allemaal gelukkig ook heel erg verschillend dus voor iedereen wat.
Best leuk stadje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik dat niet verteld, dat weekendje Milaan?
Chill time.
Ben hele week bijna niet van de bank geweestquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even zeggen dat het Noord-Italië was, Lombardije, dan zit je goed.
Je gaat de meet wel redden tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best leuk stadje.
Daar de lekkerste milkshake geproefd die ik ooit gehad heb.
[..]
Ben hele week bijna niet van de bank geweest
Ik vraag me altijd af of de mensen in zulke programma's nou echt 'de perfecte partner' vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er qua dateprogramma's (first dates, lang leve de liefde, married at first sight) wel echt meer dan genoeg te kiezen is. Allemaal gelukkig ook heel erg verschillend dus voor iedereen wat.
Omdat hij zich als een bitch gedroeg toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee hoor, fruitdude is al weer in de kliko beland
Ik zit in vrijwillige quarantainequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat hij zich als een bitch gedroeg toch?
Maare... ik was de eerste in de rij begreep ik
Nog 1 weekje quarantaine.
Toch wel in de GFT kliko he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee hoor, fruitdude is al weer in de kliko beland
Dus geen Gamestate deze zaterdag in Den Haag?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zit in vrijwillige quarantaine
Gisteren naar de winkel gelopen 2 keer, in de avond daar veel last van gehad. Moet straks 2 keer een stuk lopen, hopelijk gaan dat beter.quote:
Als een echte Fokker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zit in vrijwillige quarantaine
Ik ga sowieso niet helemaal naar Den Haagquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus geen Gamestate deze zaterdag in Den Haag?
Wat speel je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, dikke prima. Hele dag gamen en Netflixen
Er is voor mij maar één reden om naar Den Haag te gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet helemaal naar Den Haagen dan lekker aan dingen zitten waar mensen de hele dag met hun vieze corona tengels aan zitten
Da's hier idd ook aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef STING het volgende:
Mensen besmetten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één reden om naar Den Haag te gaan.
ME3?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Apex Legends en Mass Effect 3 momenteel!
ME, heb ik ook nog wel, volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Apex Legends en Mass Effect 3 momenteel!
Airquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is voor mij maar één reden om naar Den Haag te gaan.
Ja, heb 1 & 2 wel gespeeld, 3 en Andromeda nog niet. Vond het eindelijk tijd!quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ME3?
Da's een oudje!
Shepard & Kaidan, sitting in a tree.... FUCKING!
Volgens mij heb ik alleen 3 gespeeld, en Andromeda maar halfquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, heb 1 & 2 wel gespeeld, 3 en Andromeda nog niet. Vond het eindelijk tijd!
Garrus was mijn boo
1,2,3 uitgespeeld, Andromeda nooit aan begonnen na de shitstorm van kritiek. Misschien toch eens een kans geven, na BL3, Jedi fallen order, outer worlds en en en enquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen 3 gespeeld, en Andromeda maar half
Goed punt welquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet helemaal naar Den Haagen dan lekker aan dingen zitten waar mensen de hele dag met hun vieze corona tengels aan zitten
Waarom ben je zo inhalig?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:46 schreef Faxie het volgende:
Heb ME 123 al op de schijf staan sinds ze uitkwamen...alleen 1 eventjes gespeeld
Whut?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Data hoarding.
Mocht opeens alles streaming zijn kan ik nog jaren vooruit met wat ik nog overal heb staan.
Ik ken het. Ik doe mijn best om het niet te doen, maar dat is tevergeefs.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft nog zat .MKVtjes met films+series staan.
Neuh, een paar stapels harddisks liggen niet snel in de wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel een efficiënte manier van hoarden. Gaat niemand ooit wat van zeggen.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, een paar stapels harddisks liggen niet snel in de weg.
Al moet je wel door de stapels andere hardware heen om ze te vindenquote:
Lijkt mijn boekenkamer wel als ik nooit boeken had weggedaan en geen e-reader had.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
Als ik al m'n gehoarde games fysiek zou hebben, zou ik er een aparte kamer voor moeten inrichten
[ afbeelding ]
Just so you know, dat is geenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
Als ik al m'n gehoarde games fysiek zou hebben, zou ik er een aparte kamer voor moeten inrichten
[ afbeelding ]
Ik ben al sinds de MSX niet van fysieke mediaquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop alleen voor de Switch nog maar fysiek af en toe om ruimte te besparen. Vind fysieke media irritant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat je daar geen externe schijf aan kan hangen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:01 schreef Q. het volgende:
Klote dat de grootste HDD die in de PS4 past maar 2 TB is. Ik heb zoveel meer games die ik geinstalleerd wil hebben.
Dat kan volgens mij wel hoor, tot 8TBquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar dat je daar geen externe schijf aan kan hangen dan.
Wat voor spellen zoal? Heb je een psn linkje van je profiel misschien?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:01 schreef Q. het volgende:
Klote dat de grootste HDD die in de PS4 past maar 2 TB is. Ik heb zoveel meer games die ik geinstalleerd wil hebben.
Ja dat wel, maar dat maakt het nog nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat heb jij wel voor me over
Jawel maar de enige aansluiting daarvan zit aan de voorkant en dat is super irritant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar dat je daar geen externe schijf aan kan hangen dan.
Oei dat past inderdaad niet mooi in het interieur. Wat ben je toch meedenkendquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel maar de enige aansluiting daarvan zit aan de voorkant en dat is super irritant.
Wat een wijf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei dat past inderdaad niet mooi in het interieur. Wat ben je toch meedenkend
Geen idee waar ik die link vandaan kan halen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor spellen zoal? Heb je een psn linkje van je profiel misschien?
Ik hoop maar dat de PS5 een USB poort op de achterkant heeft. Dat lost al mn problemen op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei dat past inderdaad niet mooi in het interieur. Wat ben je toch meedenkend
True.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doet ie toch voor jou en/of z'n poezen
Poezels.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doet ie toch voor jou en/of z'n poezen
Ik vond hem "wel oke", maar niet leuk genoeg om te blijven doen toen er iets anders leuks voorbij kwam. En toen ik geinteresseerd werd in dit soort RPG's waren ze al bij ME3, dus daar mee begonnen (want 1 en 2 waren niet voor de huidige PS destijds). Later zijn 1 en 2 gekomen en gekocht, maar nooit opgezet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,2,3 uitgespeeld, Andromeda nooit aan begonnen na de shitstorm van kritiek. Misschien toch eens een kans geven, na BL3, Jedi fallen order, outer worlds en en en en.
Ik heb dus pas Days Gone en Death Stranding uitgespeeld, beide erg grote spellen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik doe mijn best om het niet te doen, maar dat is tevergeefs.
Hopelijk wel 5 games weg na de vakantie. Geeft me weer iets ruimte.
Da's ongeveer mijn filmkamerquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
DOOM Eternal komt er aan!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus pas Days Gone en Death Stranding uitgespeeld, beide erg grote spellen.
En Death Stranding was eigenlijk om t gat van alle uitgestelde spellen te vullen...... alleen dat gat is er nu nog
DOOM is voor mij geen jeugdsentiment.quote:
Heiden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DOOM is voor mij geen jeugdsentiment.
Jeumigquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef Q. het volgende:
Vorig jaar voor 3000 euro aan games gekocht.
omfgquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef Q. het volgende:
Homo, same same.quote:
Ja, beetje overdreven. Dit jaar maar wat rustiger aan doen. Enige wat ik speel is toch Minecraft.quote:
Ik kan heul geen vrouw betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja. Ik zou toch lekker single blijven
Zou eigenlijk wel lastig zijn, ik heb allemaal nda's ondertekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja. Ik zou toch lekker single blijven
Holy guacemole.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef Q. het volgende:
Switch games zijn best duur. PS4 koop ik vooral in de uitverkoop, dan is het niet duur. Behalve als ze nieuw zijn zoals DOOM Eternal. Maar Switch duur dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Holy guacemole.
Ben ik even blij dat ik niet aan consoles doe
Games hebben altijd zin.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch met die vrouw spelen en niet met je games. Scheelt ook weer geld dan
Blij met Steam.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, helaas niet. Het sneeuwt nu in Bergen.quote:
Altijd mooi wanneer je reistijd langer is dan de bespreking.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mag alweer naar huis toe![]()
Voor anderhalf uur naar Hilversum gereden
Haiquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel benieuwd wat er gebeurt als Steam ermee ophoudt
Arm meisje dat vanuit Slowakije moest komen vond het nog minder leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer je reistijd langer is dan de bespreking.![]()
Ik heb zelden last van.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer je reistijd langer is dan de bespreking.![]()
DAT. MAG. NIET!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik koop daarom wel eens games eerst digitaal en als ze flink in de aanbieding zijn nog eens fysiek voor de zekerheid. Alleen de echt goeie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger kon ik ze nog fysiek kopen bij FRS, maar nu....quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik koop daarom wel eens games eerst digitaal en als ze flink in de aanbieding zijn nog eens fysiek voor de zekerheid. Alleen de echt goeie.
Aah jeugdsentiment.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger kon ik ze nog fysiek kopen bij FRS, maar nu....
Oh het klonk meer als meer geld voor chocolade en minder voor gamesquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, alsof ik nu alleen maar aan het gamen ben en jou geen aandacht geef
Ja, dat is waar, al die chocolade repen moeten wijken om mijn Steam Library groter en groter te laten worden, muhahaquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh het klonk meer als meer geld voor chocolade en minder voor games
Was er regelmatig te vinden.quote:
Gewoon bij de Hudson's Bay tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger kon ik ze nog fysiek kopen bij FRS, maar nu....
Die op Utrecht Centraal. Als ik weer eens de trein had gemist of de zooi lag er weer eens uit. Lekker door de bakken wrotten daar altijd.quote:
Die hebben we hier niet in de buurt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon bij de Hudson's Bay tegenwoordig hoor.
V&D dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet in de buurt.
Morgen ook maar vrij dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Arm meisje dat vanuit Slowakije moest komen vond het nog minder leuk.
Ja, drie cd's voor 25 euro ofzo. Of guldens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Die op Utrecht Centraal. Als ik weer eens de trein had gemist of de zooi lag er weer eens uit. Lekker door de bakken wrotten daar altijd.
Die heeft niemand in de buurt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jezus, patser.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het blijft maar door sneeuwen hier.
Soms is het wel echt te merken dat jij echt niet buiten komtquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant heeft vakantie, en stuurt geen spullen op, nu kan ik niet verder.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms is het wel echt te merken dat jij echt niet buiten komt
Naah. Die heeft het Euro-tijdperk nog wel gehaald. Die hebben we immers ook alweer 19 jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, drie cd's voor 25 euro ofzo. Of guldens.
Nee, want de klant verwacht wel dat ik iets ga opleveren binnenkort. En op deze manier komt mijn planning in de war.quote:
Buiten is eng. Daar zijn mensen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms is het wel echt te merken dat jij echt niet buiten komt
Freebees inleverenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, drie cd's voor 25 euro ofzo. Of guldens.
En de Body Shop zat er ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Die heeft het Euro-tijdperk nog wel gehaald. Die hebben we immers ook alweer 19 jaar.
Wat is daar dan toch de appeal van?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, beetje overdreven. Dit jaar maar wat rustiger aan doen. Enige wat ik speel is toch Minecraft.
En nu ook nog eens sneeuw. Dubbel eng.quote:
Was er maar sneeuw, dan holde ik meteen naar buiten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu ook nog eens sneeuw. Dubbel eng.
Neuh, het is zoveel meer, mensen bouwen hele games (na) in Minecraft, je hebt bouw-competities etc etc.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is daar dan toch de appeal van?
Ik snap werkelijk waar het doel niet
Gewoon... dingen bouwen?
Kom maar hierheen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er maar sneeuw, dan holde ik meteen naar buiten.
Het is heerlijk ontspannend hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon... dingen bouwen?
Ehm..... ik denk dat ik de middag vrij neem / thuis ga werken want moet daar nog shit regelen voor zaterdagquote:
Ga je wat leuks doen dit weekend dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm..... ik denk dat ik de middag vrij neem / thuis ga werken want moet daar nog shit regelen voor zaterdag. Maar eerst nu nog aan een deadline werken
Ehm.... long storyquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen dit weekend dan?
Chillquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel ‘s middags thuiswerken dus ben op tijd klaar.
Dan weten we het wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm.... long story
Komt wel dat verhaal
Surequote:
Dingen bouwenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon... dingen bouwen?
Dan heb je wel spellen waar je zo 100 uur mee zoet bent. Dan wordt het wel moeilijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die link vandaan kan halen.Op de PS4 speel ik vooral open world (action) RPG's, denk aan Horizon Zero Dawn, Witcher 3, Far Cry 5. Die hoek. Maar ik heb echt een shitzooi games, niet normaal. Ook zoveel nog niet gespeeld.
Misschien een wat korter spel spelen. Een die niet zoveel emotionele impact heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus pas Days Gone en Death Stranding uitgespeeld, beide erg grote spellen.
En Death Stranding was eigenlijk om t gat van alle uitgestelde spellen te vullen...... alleen dat gat is er nu nog
Death Stranding heb ik ook 50 uur over gedaan. Was laatste grote game die ik heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je wel spellen waar je zo 100 uur mee zoet bent. Dan wordt het wel moeilijk natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met "Bedankt, ik ook nu".
Ja dus
verstandig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:57 schreef Q. het volgende:
Mn patatchinees doet niet aan thuisbezorgd.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik pak net die PSP weer even op om op te ruimen, is de batterij ontploft
Gaat om de gedachtequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar games zie je toch helemaal niet in tegenstelling tot Transformers?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik pak net die PSP weer even op om op te ruimen, is de batterij ontploft
Van de week laatste hand gelegd aan Witcher 3 platina, en nu Farming Simulator 15. Even lekker wat anders.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Death Stranding heb ik ook 50 uur over gedaan. Was laatste grote game die ik heb uitgespeeld.
PON PON PATAPONquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:05 schreef CherryLips het volgende:
O Patapon en Locoroco zijn er ook voor de PS4. Interessant.
PATA PATA PATA PON PON PONquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PATA PATA PATA PON PON PON
FEVAAAAAAH
Ik: GODGLOEIEND IK HEB HET RITME VAN EEN ACHTERLIJKE
GLOEIENDE HOEREN DOE HET
Witcher 3.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van de week laatste hand gelegd aan Witcher 3 platina, en nu Farming Simulator 15. Even lekker wat anders.
Daarna even kijken. Wil zoveel mogelijk weg hebben en opgeruimd.
herkenbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FEVAAAAAAH
GLOEIENDE HOEREN DOE HET
Jaren geleden uitgespeeld op makkelijk, maar wilde hem weggeven aan een collega. Daarom nog even snel op moeilijkste moeilijkheid gespeeld zodat ik platina heb.quote:
Witcher 3 weggeven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren geleden uitgespeeld op makkelijk, maar wilde hem weggeven aan een collega. Daarom nog even snel op moeilijkste moeilijkheid gespeeld zodat ik platina heb.
Ik mag hem graag. Ik wil dat hij er ook plezier van heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Witcher 3 weggeven.Ik zit inmiddels in mn 5e playthrough denk ik.
De emo impact van Death Stranding ijlt nog steeds na jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien een wat korter spel spelen. Een die niet zoveel emotionele impact heeft.
Ik heb m'n 1e nooit afgerondquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal nog liggen dat gespeeld moet worden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De emo impact van Death Stranding ijlt nog steeds na ja
Meer dan Days Gone eigenlijk. Maar ik hou wel van die enorme storydriven spellen.
Waar ik op wacht is echt ALLEMAAL uitgesteld.
The last of us 2, Bloodlines 2, Final Fantasy VII, Cyberpunk, Avengers.....
Geen idee wat nu het eerste zal komen.Denk FF VII?
Ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Death Stranding heb ik ook 50 uur over gedaan. Was laatste grote game die ik heb uitgespeeld.
Ik ben er nog steeds niet serieus aan begonnenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker. Heb morgen ook de middag vrij genomen. Ben moequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm..... ik denk dat ik de middag vrij neem / thuis ga werken want moet daar nog shit regelen voor zaterdag. Maar eerst nu nog aan een deadline werken
Witcher is fijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag hem graag. Ik wil dat hij er ook plezier van heeft.
Gedeeld plezier is het beste plezier.
Wat raar dat je zoveel spellen niet speelt terwijl je andere 5 keer speelt
Moe, ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker. Heb morgen ook de middag vrij genomen. Ben moe
De bijslapen en dan gaan we feestuhhhhhquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker. Heb morgen ook de middag vrij genomen. Ben moe
Hell no, iedereen in quarantaine dit weekendquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
De bijslapen en dan gaan we feestuhhhhh
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, iedereen in quarantaine dit weekend.
Waarom alleen in het weekend?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er nu nog geen gevallen bekend zijn in NLquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom alleen in het weekend?
Was er wel, maar werd alweer ontkend door het RIVM.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er nu nog geen gevallen bekend zijn in NL.
Dit is de woordvoerderquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was er wel, maar werd alweer ontkend door het RIVM.
hehe, ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is de woordvoerder
[ afbeelding ]
hehe. Is ie nu gekrompen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens pakketje ophalen; mijn zwembroek vond het niet zo leuk om op 90 graden gewassen te worden
Dat viel volgens mij redelijk mee; wat minder elastisch wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. Is ie nu gekrompen?
Van surfshort naar ballenknijper?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. Is ie nu gekrompen?
Geef het een weekje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat er nu nog geen gevallen bekend zijn in NL.
Ik denk eerder, maar carnaval zal zeker niet helpenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef het een weekje.
Eerste geval in Limburg of zo.
Zwakke gezondheid na een week Carnaval, en cases van net over de grens bij Sittard.
https://www.nu.nl/coronav(...)besmet-echtpaar.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk eerder, maar carnaval zal zeker niet helpen.
Ja, die had ik al gezien, succes daarmeequote:Op donderdag 27 februari 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)besmet-echtpaar.html
As we speak
Dat had ik wel gelijk in gedachten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van surfshort naar ballenknijper?
Wij nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand gok ikquote:
Ik ben natuurlijk wel fragiel, en oud, en van zwak gestel en zo, en homo, dus ik ga er wel keihard dood aan. DENK DAAR EENS AAN, HW!quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien, succes daarmee.
Ach, het is er, gaat ook wel weer weg. Alleen moeten mensen niet in paniek raken, ik wil gewoon de kroeg in dit weekend.
Dat doe ik al jarenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel fragiel, en oud, en van zwak gestel en zo, en homo, dus ik ga er wel keihard dood aan. DENK DAAR EENS AAN, HW!
Gewoon zorgen dat je al PREP slikt; helpt vast ook tegen Corona.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel fragiel, en oud, en van zwak gestel en zo, en homo, dus ik ga er wel keihard dood aan. DENK DAAR EENS AAN, HW!
Altijd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je aan het stoffen bent je het idee hebt dat je stof alleen maar aan het verplaatsen bent? Of had ik gewoon beter geen wit bureau moeten nemen.
Uiteraard, hij was altijd mijn safe-gay, maar hij is vervangen door een IRL safe-gayquote:
Hoi proefpersoon.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je al PREP slikt; helpt vast ook tegen Corona.
HO HO, nog niet hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn ouder dan 40, risicogroep he.
Hoi ik ben homo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij als heteroman niet verkrijgbaar.
Uhu.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij als heteroman niet verkrijgbaar.
Ineens een stormvloed van homo-mannen die zich bij de GGD melden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoi ik ben homo.
Opgelost lijkt me.
Sja, ik snap nooit dat ze dat eisen, hoe bewijs je dat je homo bent dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ineens een stormvloed van homo-mannen die zich bij de GGD melden.
Ang3l kan wel in de waarheidscommissie gaan zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap nooit dat ze dat eisen, hoe bewijs je dat je homo bent dan?.
Ja, er moet wel iemand met een goeie gaydar zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ang3l kan wel in de waarheidscommissie gaan zitten.
Was vroeger zo'n apparaat voor die mat hoeveel je piemel opzwelde bij het zien van naakte mannen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap nooit dat ze dat eisen, hoe bewijs je dat je homo bent dan?.
Om Ang3l nou een apparaat te noemenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger zo'n apparaat voor die mat hoeveel je piemel opzwelde bij het zien van naakte mannen.
Soort bloeddruk meter voor om je piemelquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger zo'n apparaat voor die mat hoeveel je piemel opzwelde bij het zien van naakte mannen.
Zijn ook niet de meest aantrekkelijke mannen natuurlijk.quote:
Iets met op ieder dekseltje...quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook niet de meest aantrekkelijke mannen natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om Ang3l nou een apparaat te noemen.
Geloof dat het was omdat je niet bij de popo mocht als je gay was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort bloeddruk meter voor om je piemel
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer binnen; kan ik dit weekend toch nog uiteten
Spending all your money on mequote:Op donderdag 27 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer binnen; kan ik dit weekend toch nog uiteten
Oh, misschien volgende maand ook maar kopen dan. Kunnen wel wat winterkilo's af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel goed voor de lijn, heb je geen geld meer om te eten.
Wijs.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, misschien volgende maand ook maar kopen dan. Kunnen wel wat winterkilo's af.
Heb je wintervetjes?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, misschien volgende maand ook maar kopen dan. Kunnen wel wat winterkilo's af.
Jouw vetjes waren prima.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets extra's t.o.v. de vetjes die ik al had ja.
Geef ik toch nog aan goede doelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Spending all your money on me
Niet duidelijk of dit positief of negatief isquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef ik toch nog aan goede doelen.
Ik had dezelfde twijfel. Ik denk dat hij gewoon liefdebehoevend is en dus dan maar doneert aan jou zodat jij kan helpen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet duidelijk of dit positief of negatief is.
Maar bij twijfel positief
Best lief toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had dezelfde twijfel. Ik denk dat hij gewoon liefdebehoevend is en dus dan maar doneert aan jou zodat jij kan helpen.
Heb een hele bult met liefde te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had dezelfde twijfel. Ik denk dat hij gewoon liefdebehoevend is en dus dan maar doneert aan jou zodat jij kan helpen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FEVAAAAAAH
GLOEIENDE HOEREN DOE HET
Wat dooj toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb momenteel niks te geven, ben echt kapotmoe.
Joh, hele interne klok kats van t rabat, word niet goedquote:
Laatste werkdagen daar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, hele interne klok kats van t rabat, word niet goed.
Maar goed, nog één dagje en dan is t adios amigos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |