O nu krijg ik echt zin in koffiequote:
Zag m ook voorbij komen ja.quote:
Lekker hopen toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van @:grrrrrrrr de hoopkoning
Vitamine C kapjequote:
Een Selfiequote:
gmail is een bittere ellendequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Nizno het volgende:
geweldig, zit ik te kijken naar welke mailadressen ik ooit bij gmail heb aangemaakt.
Blijk ik iets aan te hebben gemaakt waarvan ik al denk... ja ik was vast dronken, wachtwoorden die ik kon bedenken werken niet. kijken naar herstel mail. huh die is heel niet van mij, das een oude van een ex, bestaat ook niet meer.
Maar ik krijg wel een mail in mijn huidige mailbox van gmail over die mail dus laat ik eens vragen of ze dat mailadres willen gebruiken als herstelmail.... nee kunnen we niet verrifieren.... oke waarom stuur je me dan een mail over update van servicevoorwaarden van dat mailadres.
Logica van googlequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Nizno het volgende:
geweldig, zit ik te kijken naar welke mailadressen ik ooit bij gmail heb aangemaakt.
Blijk ik iets aan te hebben gemaakt waarvan ik al denk... ja ik was vast dronken, wachtwoorden die ik kon bedenken werken niet. kijken naar herstel mail. huh die is heel niet van mij, das een oude van een ex, bestaat ook niet meer.
Maar ik krijg wel een mail in mijn huidige mailbox van gmail over die mail dus laat ik eens vragen of ze dat mailadres willen gebruiken als herstelmail.... nee kunnen we niet verrifieren.... oke waarom stuur je me dan een mail over update van servicevoorwaarden van dat mailadres.
nouja ik gebruik dat mailadres toch niet dus kan het best missen maar waarom stuur je mij een mail over die mailbox maar wil je niet accepteren dat ik het ben als ik dat mailadres op wil geven voor herstelwachtwoordfunctiequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gmail is een bittere ellende
Ik ben er vanaf gestapt heb nu outlook bevalt me veel beter
Ja, dat is Google. Ellende is datquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik gebruik dat mailadres toch niet dus kan het best missen maar waarom stuur je mij een mail over die mailbox maar wil je niet accepteren dat ik het ben als ik dat mailadres op wil geven voor herstelwachtwoordfunctie
nouja mailadres maar accepteren als verloren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is Google. Ellende is dat
Nee niet echt. Als ik dag dienst heb iets meer maar zelden meer dan 3 kopjes op een dag.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja mailadres maar accepteren als verloren.
zei al mis er nix aan want was vast dronken toen ik die ooit gemaakt heb
dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Komen dan vast geen belangrijke mails op binnen
Waarschijnlijk:quote:
nouneuj dis geen adres die ik gegeven zou hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja, je weet maar nooit wie je met een dronken kop je email adres geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |