Dat is wel erg extreem ja. Niks waardquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had weinig keuze, was kapot en als ik zat of stond dan moest ik de emmer bij de hand hebben, dan leer je wel liggen.
Kipfilet?quote:
beschuitje met suiker.quote:
Lekker ite.quote:
Hou je al wat meer binnen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
beschuitje met suiker.
Of beschuitje met kaas.
nog even over nadenken
Even een flinke tik op je billen en bokken maar, kutbeestquote:
heb al 24u niet boven de emmer gehangen en er zitten al 3 beschuitjes en 5 bakken thee in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je al wat meer binnen?
Gekookt eitje met beschuitquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
beschuitje met suiker.
Of beschuitje met kaas.
nog even over nadenken
Kijk eens aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb al 24u niet boven de emmer gehangen en er zitten al 3 beschuitjes en 5 bakken thee in.
Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb al 24u niet boven de emmer gehangen en er zitten al 3 beschuitjes en 5 bakken thee in.
Gelijk heb je.quote:
durf nog geen ei aan eerlijk gezegdquote:
Hejje al een ei gehadquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
durf nog geen ei aan eerlijk gezegd
ei met ui maar niet te veel ei want anders proef je de ui niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hejje al een ei gehad
Dan moet je het niet doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
durf nog geen ei aan eerlijk gezegd
O nee dat zeker niet dat is roofbouw plegen op je lijfquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker op tijd slapen gaan, dts in de nacht ook niet goed hoor met griep en werken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ei met ui maar niet te veel ei want anders proef je de ui niet meer.
en dat dan ook op zn haags uitgesproken he...quote:
Ik speelde het riedeltje al af in mijn hoofdquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat dan ook op zn haags uitgesproken he...
ken uw klassiekers
Geerne en dan black graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |