Zodat je niet uitglijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies dat dus.
Als ik niet alleen ben hem ik lieve sokjes die ik aantrek, met antislipnopjes
jaquote:
I vind het soms vervelend juist die antislip het houd je ook wel een tegen als je snel iets wil doenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja![]()
lopen trouwens niet altijd even lekker, want je voelt die nopjes onder je voeten zitten.
prinses op de erwt
Dat probleem heb ik al jaren niet meer sinds ik in een keuken werk waar antislip onder je schoenen verplicht is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I vind het soms vervelend juist die antislip het houd je ook wel een tegen als je snel iets wil doen
Dan klap je nog bijna naar voren
Oke alles went zie je maar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik al jaren niet meer sinds ik in een keuken werk waar antislip onder je schoenen verplicht is.
Dat wel, al moet ik wel toegeven dat ik daarvoor nog wel eens vaker dan me lief was aan het sloffen wasquote:
Werk je in een restaurant?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik wel toegeven dat ik daarvoor nog wel eens vaker dan me lief was aan het sloffen was
anders glijd je na 1 stap al zo de andere kant de keuken weer uit?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik al jaren niet meer sinds ik in een keuken werk waar antislip onder je schoenen verplicht is.
ik heb besloten dat ik vandaag niet meer ga liggen, althans tenzij ik echt inkak, want als ik wel weer ga liggen zal het vanavond weer bagger gaan met slapen vermoed ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
altijd beter als je ziek bent. Lekker slapen
wel goed plan maar moet zo werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
altijd beter als je ziek bent. Lekker slapen
Beterschapquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel goed plan maar moet zo werken
O ik lig bijna nooit in bed als ik ziek ben, heb net ook een zware verkoudheid met keelpijn en giga veel hoesten achter de rug. Maar heb niet in me bed gelegen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb besloten dat ik vandaag niet meer ga liggen, althans tenzij ik echt inkak, want als ik wel weer ga liggen zal het vanavond weer bagger gaan met slapen vermoed ik.
O, dat is minder dan. Kan je niet beter eerst uitzieken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel goed plan maar moet zo werken
Hoi Plymquote:
Eens. Zand is gewoon kut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zandstranden zijn sowieso kut.
Kiezelstranden![]()
![]()
![]()
mij lukte het sowieso niet. Maar dat kwam denk ik ook door de emmer die onder mn kin hing elke keer als ik opstondquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is zeker geen aanrader nee
nou, straks even @Filosoofert z'n achterpoten in m'n kaplaarzen stoppen dan.quote:
IS toch een heel verschil hoor Dud, moet jij toch wetenquote:
Ik had weinig keuze, was kapot en als ik zat of stond dan moest ik de emmer bij de hand hebben, dan leer je wel liggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:40 schreef Dotteke het volgende:
O ik lig bijna nooit in bed als ik ziek ben, heb net ook een zware verkoudheid met keelpijn en giga veel hoesten achter de rug. Maar heb niet in me bed gelegen.
Beloofd is beloofdquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
nou, straks even @:filosoofert z'n achterpoten in m'n kaplaarzen stoppen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |