twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:30:05NEW: Geneva, Switzerland confirms its first case; 2nd in the country https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet

Niet bij elk virus. Dengue is erger de tweede keer dat je het krijgt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat geloof ik wel, je ontwikkelt antistoffen he

twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:38:24BREAKING: South Korea confirms 171 new cases of coronavirus for a total of 505 in one day, overtaking China as the country with the most number of daily confirmed cases https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet

Het is ook verstandiger met dit virus om thuis te blijven dan bij de huisarts de boel te verspreiden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:27 schreef KingRadler het volgende:
er zijn nog genoeg mensen in Nederland die denken dat de Huisarts geld kost en van je eigen risico af gaat. Die blijven ziek thuis zitten.

Klopt, ze vreten ook hele rare bami daarquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Eerste geval in Roemenië
Ook in Roemenië is de eerste besmetting vastgesteld. De patiënt heeft het virus waarschijnlijk opgelopen door contact met een italiaan die recent in Roemenië was.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-pelgrims-tegen.html
Italianen zijn de chinezen van europa

😂😂😂 shit. Moet ik toch maar drop gaan eten dan 🤢🤢🤢quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Blijkt de remedie te bestaan uit een combinatie van drop, kaas en een ongelofelijk horkerig karakter

Dat denk ik ook, ik blijf lekker thuisquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is ook verstandiger met dit virus om thuis te blijven dan bij de huisarts de boel te verspreiden.

Volgens andere bronnen dus niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat geloof ik wel, je ontwikkelt antistoffen he

quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Klopt, ze vreten ook hele rare bami daar

Jep. Bij de echte belangrijke symptomen (koorts en slecht kunnen ademen) moet je bellen. Sowieso niet naar het inloop spreekuur gaan. Ik vrees dat mensen dit wel gaan doen...quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is ook verstandiger met dit virus om thuis te blijven dan bij de huisarts de boel te verspreiden.

Ik ga zelfs niet naar de kerk,.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jep. Bij de echte belangrijke symptomen (koorts en slecht kunnen ademen) moet je bellen. Sowieso niet naar het inloop spreekuur gaan. Ik vrees dat mensen dit wel gaan doen...

Naar de Moskee dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ga zelfs niet naar de kerk,.
Nou deed ik dat toch al niet he

Gewoon even lekker een uurtje in de wachtkamer gaan zitten hoesten en proesten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jep. Bij de echte belangrijke symptomen (koorts en slecht kunnen ademen) moet je bellen. Sowieso niet naar het inloop spreekuur gaan. Ik vrees dat mensen dit wel gaan doen...

Ik denk dat wat eilanden in de Stille Zuidzee wel een goede kans maken. Ik zet mijn geld in op Pitcairn 👍quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De enige die de dans ontspringt is Noord-Korea.

Die restaurants ook overal!quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
Eerste geval in Roemenië
Ook in Roemenië is de eerste besmetting vastgesteld. De patiënt heeft het virus waarschijnlijk opgelopen door contact met een italiaan die recent in Roemenië was.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-pelgrims-tegen.html
Italianen zijn de chinezen van europa

Volgens mij kun je het norovirus toch ook gewoon 2 keer krijgen? Of tal van andere virussen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet bij elk virus. Dengue is erger de tweede keer dat je het krijgt.

"Hallo, met de assistente van dokter Willems, wat kan ik voor U doen?"quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]

Ach ja, hier hebben we COVID-19, op Pitcairn neukt iedereen elkaar letterlijk de moeder. En de dochter. En alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:46 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik denk dat wat eilanden in de Stille Zuidzee wel een goede kans maken. Ik zet mijn geld in op Pitcairn 👍

Zoiets denk ik ja. Hier een adherentiegebied van 400.000 mensen. Wat zal ons ziekenhuis hebben. 20 isolatiekamers?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet. Ze denken hier dat ze goed voorbereid zijn..ja misschien om 200 mensen op te nemen maar meer ook niet

Ben geen expert, maar de "heftigere" virussen kun je blijkbaar meerdere keren krijgen (wat iemand al zei, dengue bv).quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het norovirus toch ook gewoon 2 keer krijgen? Of tal van andere virussen?

Ja, ze komen daar inderdaad overal mee weg, daarom juist!quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, hier hebben we COVID-19, op Pitcairn neukt iedereen elkaar letterlijk de moeder. En de dochter. En alles wat los en vast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |