quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de Ajax supporters, in de aanbieding bij de Etos![]()
[ afbeelding ]
Ja en ze zakken niet af van de spullen die je in je broek hebquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:58 schreef pullup het volgende:
Een stuk of 4 spijkerbroeken heeft
Een ervan is net natgeregend, dus we pakken een nieuwe.
Ze zijn wel lekker warm in de winter
Want er passen geen spullen in johquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ze zakken niet af van de spullen die je in je broek heb
Ik moet naar de winkel en ik blijf het maar uitstellen.quote:
Was koud idd... handschoenen aan scheelt een hoop.. (was ze vergeten)quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet naar de winkel en ik blijf het maar uitstellen.
Ik ben al geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was koud idd... handschoenen aan scheelt een hoop.. (was ze vergeten)
Ja, gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:11 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja hebben jullie gelezen over die nieuwe maantje dat om de aarde heen draait?
Héél klein wel. Heeft de naam 2020 CD3 ze hebben het vorige week ontdekt.
https://earthsky.org/spac(...)n-for-earth-2020-cd3
Echt welquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want er passen geen spullen in joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt welHandig hoor als je geen handtas bij je hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt welZe bedoelde die dominee broekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
We? ik doe niet mee aan dat spel..quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Moeten we die F1 shit nog niet doen
Nee joh, Recce waarschuwt ons wel als de manager open is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Moeten we die F1 shit nog niet doen
Jij valt ook niet in mijn WE kliekquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We? ik doe niet mee aan dat spel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |