Soms krijg je daar wel eens een pmtje van een vreemde en dan ga je in z'n vriendending kijken en dan zie je allemaal van die aziatische tiepjesprofielen als vriendin...best wel treurig als je zo wanhopig bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazitten op FB ook vaak met nep profielen
hoaxquote:
Ja te laatquote:
DATquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan proberen ze je in love te laten vallen Char good luck with that en dan hebben ze geld nodig
Tekst was voldoende je moet nu toch vriendelijk doen tot en met Zaterdagquote:
quote:
Zondag ga ik weer losquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tekst was voldoende je moet nu toch vriendelijk doen tot en met Zaterdag
leuk betonnen muurtje ookquote:
je kan toch op de vluchtstrookquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je ken d'r ook fietsen. Moet je alleen niet tegelijk met die auto's doen daar
Gewoon een beetje doortrappen en dan geeft geen probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je ken d'r ook fietsen. Moet je alleen niet tegelijk met die auto's doen daar
Nou....ik heb met een aantal mensen afgesproken dat ik voorlopig niks meer ga breken, dus doe maar ff nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doortrappen en dan geeft geen probleem.
Tja afspraken moet je nakomen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou....ik heb met een aantal mensen afgesproken dat ik voorlopig niks meer ga breken, dus doe maar ff niet
Dees?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt juist een liefdevolle meet
Ah wat lief, een minimaantjequote:Op donderdag 27 februari 2020 08:11 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja hebben jullie gelezen over die nieuwe maantje dat om de aarde heen draait?
Héél klein wel. Heeft de naam 2020 CD3 ze hebben het vorige week ontdekt.
https://earthsky.org/spac(...)n-for-earth-2020-cd3
Botsten die dingen niet op de aardequote:
Ik lees dat ie tijdelijk in een baan om de aarde zit. Ik denk dat dat betekent dat ie vroeg of laat 'uit de bocht' vliegt en dan van de Aarde af beweegt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Botsten die dingen niet op de aarde
Ik vermoed het laatste .. want blijkbaar was zn snelheid niet hoog genoeg om uit de geostationere baan te geraken ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik lees dat ie tijdelijk in een baan om de aarde zit. Ik denk dat dat betekent dat ie vroeg of laat 'uit de bocht' vliegt en dan van de Aarde af beweegt.
Verder denk ik dat ie zo klein is dat als ie richting aarde gaat vallen ie in de dampkring verbrandt.
Maar @:Prisha en @:Recce hebben er meer verstand van.
Prisha moet aan haar Indi vrienden gaan vragenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik lees dat ie tijdelijk in een baan om de aarde zit. Ik denk dat dat betekent dat ie vroeg of laat 'uit de bocht' vliegt en dan van de Aarde af beweegt.
Verder denk ik dat ie zo klein is dat als ie richting aarde gaat vallen ie in de dampkring verbrandt.
Maar @:Prisha en @:Recce hebben er meer verstand van.
Klinkt plausibel ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste .. want blijkbaar was zn snelheid niet hoog genoeg om uit de geostationere baan te geraken ...
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Prisha moet aan haar Indi vrienden gaan vragenWe zijn doomed
Die is wel iets groter dan dit maantjequote:Op donderdag 27 februari 2020 17:43 schreef Soury het volgende:
Dit is ook een kleintje, geen maan maar een rotsje [ link | afbeelding ]
Oh dit is fake hoor voor de faint harted
een Chufi Royaal zeg maarquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Die is wel iets groter dan dit maantje
Ik zie uit naar zondag. Dit zoetsappig gedoe is maar nix.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Die is wel iets groter dan dit maantje
arme LAquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:43 schreef Soury het volgende:
Dit is ook een kleintje, geen maan maar een rotsje [ link | afbeelding ]
Oh dit is fake hoor voor de faint harted
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik zie uit naar zondag. Dit zoetsappig gedoe is maar nix.![]()
jaquote:
quote:The object is very small and faint. Sunlight reflected from it helps provide an estimate of its diameter. The estimate is about 6 to 12 feet (1.9-3.5 meters) at this time, but that could easily change.
Wel godverdommequote:
Oww.. nou weet ik t ff niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |