Soms krijg je daar wel eens een pmtje van een vreemde en dan ga je in z'n vriendending kijken en dan zie je allemaal van die aziatische tiepjesprofielen als vriendin...best wel treurig als je zo wanhopig bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazitten op FB ook vaak met nep profielen
hoaxquote:
Ja te laatquote:
DATquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan proberen ze je in love te laten vallen Char good luck with that en dan hebben ze geld nodig
Tekst was voldoende je moet nu toch vriendelijk doen tot en met Zaterdagquote:
quote:
Zondag ga ik weer losquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tekst was voldoende je moet nu toch vriendelijk doen tot en met Zaterdag
leuk betonnen muurtje ookquote:
je kan toch op de vluchtstrookquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je ken d'r ook fietsen. Moet je alleen niet tegelijk met die auto's doen daar
Gewoon een beetje doortrappen en dan geeft geen probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je ken d'r ook fietsen. Moet je alleen niet tegelijk met die auto's doen daar
Nou....ik heb met een aantal mensen afgesproken dat ik voorlopig niks meer ga breken, dus doe maar ff nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doortrappen en dan geeft geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |