Ze is hem meteen gepeerdquote:
Komt dat? Hier gelukkig geen sneeuw, alleen hagels, althans gisteren dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Char
Ik ben voel me brakker dan normaal dus ik moet nog even doordrinken. Hoop dat ik zo de sneeuw voor blijf
Komt dat? Richting verkoudheid of gezopen? Hier gelukkig geen sneeuw, alleen hagels, althans gisteren dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Char
Ik ben voel me brakker dan normaal dus ik moet nog even doordrinken. Hoop dat ik zo de sneeuw voor blijf
Daar is ze !!quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Komt dat? Hier gelukkig geen sneeuw, alleen hagels, althans gisteren dan.
[..]
Komt dat? Richting verkoudheid of gezopen? Hier gelukkig geen sneeuw, alleen hagels, althans gisteren dan.
ja heurquote:
twitter:Hapertje twitterde op donderdag 27-02-2020 om 07:01:28Goedemorgen! https://t.co/2SX0h02HNC reageer retweet
Ik peer 'm niet zo snel hoor, FOK!en tussen de ochtendrituelen door gaat niet zo snel.quote:
Zodra ik mijn koffie heb en muziek op blijf ik even zitten en surf ik wat heen en weerquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik peer 'm niet zo snel hoor, FOK!en tussen de ochtendrituelen door gaat niet zo snel.
Deze winter alleen nog maar een paar keer moeten niezen...meestal als alle epidemieen over zijn krijg ik een nabrander.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is ze !!
Heel klein beetje verkouden. De koffie helpt al wel
nou zegquote:
Afkloppen, maar ik heb ook nog nergens last van gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Deze winter alleen nog maar een paar keer moeten niezen...meestal als alle epidemieen over zijn krijg ik een nabrander.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef pullup het volgende:
Ok dan gaan we er een kattentopic van maken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |