Ywquote:
Lekker toch man. Etuuhhquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
Ik had ook meer willen slapen. Stom lichaam dat honger heeft
Ah, heet dat honger tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
Ik had ook meer willen slapen. Stom lichaam dat honger heeft
SLa hem doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ruzie met mijn koffiezetapparaat.
Hoelaat en waar?quote:
Nee hoor. Talloze andere opties maar persoonlijk vind ik het wel het heerlijkste om te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat kan alleen als er gebeft wordt? Erm.
Dat schiet ook niet op.quote:
Wat openhartig van je. Volgens mij ga ik van de geur al over mijn nek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee hoor. Talloze andere opties maar persoonlijk vind ik het wel het heerlijkste om te doen.
Maak dan geen ruziequote:
Ik ga sorry zeggen.quote:
Jij bent niet geschikt om lesbeau te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat openhartig van je. Volgens mij ga ik van de geur al over mijn nek.
Wat gaat ajax doen sky vanavond denk jij? Ook geen zyech.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
12 uur utrecht centraal neem jij al je vrienden mee kom ik ook alleen
Hoe zou het anders heten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, heet dat honger tegenwoordig.
NEE.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ik hoef toch geen lesbo te worden? Gewoon lekker genieten van een welgevormd vrouwenlijf. En dat kan op velerlei manieren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij bent niet geschikt om lesbeau te worden.
Ik houd van warme knuffels!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ik ben niet helemaal up to date meer met het jargon.quote:
Hmmmm ja als ze weer het spelletje volgen van getafe wordt het weer niets.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat gaat ajax doen sky vanavond denk jij? Ook geen zyech.
Jazeker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen lesbo te worden? Gewoon lekker genieten van een welgevormd vrouwenlijf. En dat kan op velerlei manieren.
Ik kijk de DVD wel. Ga de deur niet uit met mn piratenoogjequote:
Niet zo moeilijk doen dan dat ik geen behoefte heb om met mijn neus tussen een paar dijen te duiken.quote:
Welk jargon? Ik moet ontbijtenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal up to date meer met het jargon.
Je kan dan ook gewoon een knuffelbeer kopen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen dan dat ik geen behoefte heb om met mijn neus tussen een paar dijen te duiken.
Robbiequote:
aKboR.quote:
Ik ook, bij iedere hap van mijn banaan denk ik aan je.quote:
quote:
Doe niet zo extreem. Er blijft genoeg over om wél te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan dan ook gewoon een knuffelbeer kopen.
Wat lees ik, ben je in de bergen?quote:
Klopt. Dat zeg ik. Geen punt bij karwei.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe niet zo extreem. Er blijft genoeg over om wél te doen.
Truste Truus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. Dat zeg ik. Geen punt bij karwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |