Ywquote:
Lekker toch man. Etuuhhquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
Ik had ook meer willen slapen. Stom lichaam dat honger heeft
Ah, heet dat honger tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
Ik had ook meer willen slapen. Stom lichaam dat honger heeft
SLa hem doodquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ruzie met mijn koffiezetapparaat.
Hoelaat en waar?quote:
Nee hoor. Talloze andere opties maar persoonlijk vind ik het wel het heerlijkste om te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat kan alleen als er gebeft wordt? Erm.
Dat schiet ook niet op.quote:
Wat openhartig van je. Volgens mij ga ik van de geur al over mijn nek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee hoor. Talloze andere opties maar persoonlijk vind ik het wel het heerlijkste om te doen.
Maak dan geen ruziequote:
Ik ga sorry zeggen.quote:
Jij bent niet geschikt om lesbeau te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat openhartig van je. Volgens mij ga ik van de geur al over mijn nek.
Wat gaat ajax doen sky vanavond denk jij? Ook geen zyech.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
12 uur utrecht centraal neem jij al je vrienden mee kom ik ook alleen
Hoe zou het anders heten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, heet dat honger tegenwoordig.
NEE.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ik hoef toch geen lesbo te worden? Gewoon lekker genieten van een welgevormd vrouwenlijf. En dat kan op velerlei manieren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij bent niet geschikt om lesbeau te worden.
Ik houd van warme knuffels!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |