Wat is er met mijn buikquote:
Dan heb je altijd nog je mondkapje, als de dames er dan maar geen een op hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er zijn een paar dames hier waar ik heel dichtbij wil zijn
Twee mondkapjes tegen elkaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je mondkapje, als de dames er dan maar geen een op hebben
Ik zorg wel dat m'n mond ergens anders bij ze in de buurt komt. Geen kapje nodig danquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog je mondkapje, als de dames er dan maar geen een op hebben
Ik had het niet over die afgetrainde buik van jou.quote:
Beflapje van makenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat m'n mond ergens anders bij ze in de buurt komt. Geen kapje nodig dan
Daar is toch geen lol meer aan dan?quote:
Ja, maar is zo onromantischquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat m'n mond ergens anders bij ze in de buurt komt. Geen kapje nodig dan
Ontsmet genoegquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
Het kan ook niet, dat opteer ik.quote:
Niet op je gebit gaan zitten hoor, anders tand door je lipquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar is zo onromantisch
Het zelfde als man met ondergebit en vrouw met boven gebit samen pinda;s kauwen
Tja soms is het verstandig toch een lapje te gebruikenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar is toch geen lol meer aan dan?
@jessiev/dGraafquote:
Bloedlipjes. Maandelijkse zooiquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet op je gebit gaan zitten hoor, anders tand door je lip
Nah.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tja soms is het verstandig toch een lapje te gebruiken
Ja sorry. Ook bij 2 vrouwen moet je soms verstandig zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |