Ja en de rest is ook niet best.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zonder ziyech wordt het wel lastig ja.
Slachtofferhulp is nodig daarnaquote:
Daar kan ik nu heel hard om lachen. Het zijn de kleine dingen die het doen.quote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar kan ik nu heel hard om lachen. Het zijn de kleine dingen die het doen.
Getafe?quote:
Van jou geen aandacht nodig hoor, denk jij wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ten eerste zou dat mezelf moeten zijn. Nee.
Nog meer aandacht gewenst?
Ik heb een klein ding die het doetquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar kan ik nu heel hard om lachen. Het zijn de kleine dingen die het doen.
O jij hebt ook al een kapjequote:Op donderdag 27 februari 2020 07:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha dat mondkapje in een gifje
Noodganggod
Die van mij is nog kleiner en werkt uitstekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een klein ding die het doet
Soort van. Tegenwoordig heeft die glitters en een mondkapjequote:
Beter een kleine die stijgert.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een klein ding die het doet
Maak me gekquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die van mij is nog kleiner en werkt uitstekend.
Franticquote:
Dat snap ik, je kan zo maar van alles oplopen hierquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik wil nog liever geen corona!
Dicht geslibte aderquote:
Ligt eraan. Er zijn een paar dames hier waar ik heel dichtbij wil zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, je kan zo maar van alles oplopen hier
En meter afstand van elkaar houden is ook een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |