Dat is niet best.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef espri het volgende:
[..]
Slecht, als ik op sta, duurt dat 5 minuten, als ik loop, lijkt het of ik dronken ben...
Vervelend zeg en het gebeurt dan natuurlijk gewoon.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:12 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eens in de zoveel tijd heb ik dat en nu precies verkeerde tijd helaas.
Yep, dit weer is ook voor mijn spieren zeer funest dus weet het ook wel maar ach, ik doe zaterdag net alsof ik al dronken ben na 1 wijntje...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Vervelend zeg en het gebeurt dan natuurlijk gewoon.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:12 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eens in de zoveel tijd heb ik dat en nu precies verkeerde tijd helaas.
Ik schop je wel in je rug dan gaat het beterquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:16 schreef espri het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, zaterdag hebben we een feestje![]()
![]()
Ja dat wel. Heb je niet hele zware pijnstillers die je dan ff kan slikken of spierverslappers?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:16 schreef espri het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, zaterdag hebben we een feestje![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, dit weer is ook voor mijn spieren zeer funest dus weet het ook wel maar ach, ik doe zaterdag net alsof ik al dronken ben na 1 wijntje...
Wel op het goede plekje dan, dat ontspant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schop je wel in je rug dan gaat het beter
Ja die pillen zijn een feestje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel. Heb je niet hele zware pijnstillers die je dan ff kan slikken of spierverslappers?
Feestje.
Nee ik ben een stront eigenwijze, neem het liefst niets in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel. Heb je niet hele zware pijnstillers die je dan ff kan slikken of spierverslappers?
Feestje.
Nee joh, wil graag nog wel weten wat ik allemaal zeg en doe op een Fok! avond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en dan nog een wijntje erbij, whoop whoop
Dat ken ik wel ja, ik doe het ook niet zo snel maar voor die dag is het misschien wel handig, zit je misschien toch iets prettiger of liggen, kweet niet meer wat ze met je gingen doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:18 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ik ben een stront eigenwijze, neem het liefst niets in.
Wie weet, maar ik heb nog 4 jaar om er over na te denken toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx praadje, ga je de volgende keer mee?
Ja ok, dat is wel handig ja, dat je weet wat je zegt en doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:19 schreef espri het volgende:
[..]
Nee joh, wil graag nog wel weten wat ik allemaal zeg en doe op een Fok! avond.
Oma heeft de zonnebloem met een stretcher voor me uitgenodigd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja, ik doe het ook niet zo snel maar voor die dag is het misschien wel handig, zit je misschien toch iets prettiger of liggen, kweet niet meer wat ze met je gingen doen.
Voor de schrikkelmeet wel, maar er komen ook nog wel eerdere metings.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik heb nog 4 jaar om er over na te denken toch?
Lol, dacht ook iets te lezen over mannen met palmbladerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:20 schreef espri het volgende:
[..]
Oma heeft de zonnebloem met een stretcher voor me uitgenodigd.
Kom nou maar ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik heb nog 4 jaar om er over na te denken toch?
Precieeeeeeeeeeessssss.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel handig ja, dat je weet wat je zegt en doet.En dat je het ook kan onthouden dan, anders denk je zondag, watskebeurt
Hm hmquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dacht ook iets te lezen over mannen met palmbladeren
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackballen, zaterdagmorgen de soepballenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef espri het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe draaien de ballen?
links of rechts ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef espri het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe draaien de ballen?
Echte balken, wordt een zwaar soepje...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackbalken, zaterdagmorgen de soepballen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef espri het volgende:
[..]
Slecht, als ik op sta, duurt dat 5 minuten, als ik loop, lijkt het of ik dronken ben...
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echte balken, wordt een zwaar soepje...
Balkenbrijquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echte balken, wordt een zwaar soepje...
ohhh de snackballen...die waren zó lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackballen, zaterdagmorgen de soepballen
Ik alleen pizzaquote:
quote:
Wat lief. Maar ik heb dan al andere verplichtingen maar ik zal jullie eens opzoeken in de SC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Juist, van uitstel komt afstel.
Oh je hebt ook al een verjaardag? Kom idd eens gezellig langs in SC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:50 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Wat lief. Maar ik heb dan al andere verplichtingen maar ik zal jullie eens opzoeken in de SC.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh je hebt ook al een verjaardag? Kom idd eens gezellig langs in SC.
Ik vraag me af of ze je nog zo lief vinden als ze hun foto hier online zienquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach zie ze hier toch lief op mij wachten.
[ afbeelding ]
Oh je hebt ons gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach zie ze hier toch lief op mij wachten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |