Kom nou maar ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik heb nog 4 jaar om er over na te denken toch?
Precieeeeeeeeeeessssss.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel handig ja, dat je weet wat je zegt en doet.En dat je het ook kan onthouden dan, anders denk je zondag, watskebeurt
Hm hmquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dacht ook iets te lezen over mannen met palmbladeren
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackballen, zaterdagmorgen de soepballenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef espri het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe draaien de ballen?
links of rechts ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef espri het volgende:
[..]
Omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoe draaien de ballen?
Echte balken, wordt een zwaar soepje...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackbalken, zaterdagmorgen de soepballen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef espri het volgende:
[..]
Slecht, als ik op sta, duurt dat 5 minuten, als ik loop, lijkt het of ik dronken ben...
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echte balken, wordt een zwaar soepje...
Balkenbrijquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef espri het volgende:
[..]
Echte balken, wordt een zwaar soepje...
ohhh de snackballen...die waren zó lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet aan het draaien. Morgen de snackballen, zaterdagmorgen de soepballen
Ik alleen pizzaquote:
quote:
Wat lief. Maar ik heb dan al andere verplichtingen maar ik zal jullie eens opzoeken in de SC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Juist, van uitstel komt afstel.
Oh je hebt ook al een verjaardag? Kom idd eens gezellig langs in SC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:50 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Wat lief. Maar ik heb dan al andere verplichtingen maar ik zal jullie eens opzoeken in de SC.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh je hebt ook al een verjaardag? Kom idd eens gezellig langs in SC.
Ik vraag me af of ze je nog zo lief vinden als ze hun foto hier online zienquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach zie ze hier toch lief op mij wachten.
[ afbeelding ]
Oh je hebt ons gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach zie ze hier toch lief op mij wachten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |