Ik kan eten als een dokwerker en neem maar een klein pizzaatje.🍕quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef espri het volgende:
Jullie laten oma niet zitten met 15 liter soep met ballen he?
Hahahha mooi zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kan eten als een dokwerker en neem maar een klein pizzaatje.🍕
Nee nee, ik wil die soep gewoon hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef espri het volgende:
Ik laat een vers gemaakt soepje zeker niet aan me voorbij gaan.quote:
What she says.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik kan eten als een dokwerker en neem maar een klein pizzaatje.🍕
@oma-Nijn maakt heerlijke soep!quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil die soep gewoon hebben.Maar ik eet dan ook geen pizza van tevoren.
Uit eerdere berichtgeving begrijp ik dat die soep inmiddels legendarisch is. Dat gaan we dus niet missen he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef espri het volgende:
Het is soms net of er een voetbalclub langs komt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:40 schreef espri het volgende:
[..]
Je moet soms rennen om wat te hebben?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is soms net of er een voetbalclub langs komt.
We zijn er wat vroeger.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:34 schreef espri het volgende:
Na zeven uur mogen we niet meer naar binnen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:45 schreef espri het volgende:
[..]
Nouuuuu, 18.00 pizza en de meet begint vanaf 19.00 he? Doorbunkeren wordt dat
Jawel maar dan sta ik daar en vraag entree geld...quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Na zeven uur mogen we niet meer naar binnen?
Groot gelijk en zuipen doen we natuurlijk in de kroeg...quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:46 schreef chufi het volgende:
Ik stel voor om de soep als toetje te nemen in de kroeg en het bij 1 pizza max te laten
Ik neem makkers mee he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:51 schreef espri het volgende:
[..]
Jawel maar dan sta ik daar en vraag entree geld...
Ik ga meequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie willen vooraf mee pizza eten. Ik wil de pizzaria even bellen of het nodig is om te reserveren. Het is wel handig als ik weet voor hoeveel.
Van Soury en chufi weet ik het al.
Thnx praadje, ga je de volgende keer mee?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
Ik ga jullie alvast heel veel plezier wensen maar na alles wat ik gelezen heb gaat dat helemaal goed komen. Have fun en geniet van en met elkaar
Dank je wel, gaat helemaal goed komen denk ik wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
Ik ga jullie alvast heel veel plezier wensen maar na alles wat ik gelezen heb gaat dat helemaal goed komen. Have fun en geniet van en met elkaar
Leuk, dankjewel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |