NH is wel een Spaanse hotelketenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk. Of die krengen van saffraan gemaakt zijn ofzo. Afzetters.
Nou gezellig !!! Weet je al vanaf welk station en hoe laat je gaat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie uit ontbeten zijn ben ik al weer thuis of zo
Heen bedoel je .. Vanaf A'dam Zuid is dat OK? Hoe laat had jij in je hoofd..?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou gezellig !!! Weet je al vanaf welk station en hoe laat je gaat?
Ja heen oh ik weet niet het is een uurtje treinen. Zuid is prima Je hebt mijn 06 nog ik de jouwe niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heen bedoel je .. Vanaf A'dam Zuid is dat OK? Hoe laat had jij in je hoofd..?
Oh ja nu ik check heb ik het nog ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heen oh ik weet niet het is een uurtje treinen. Zuid is prima Je hebt mijn 06 nog ik de jouwe niet meer
OK, was het nodig?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net een reservering bij de pizzeria gedaan. 18.00 uur, 6 personen.
Lekker gast !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Super.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Iig wel verstandig want dan weten ze dat ze van tevoren een tafel voor 6 personen moeten klaarzetten.quote:
En het is zaterdagavond, dan kan het weleens druk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel verstandig want dan weten ze dat ze van tevoren een tafel voor 6 personen moeten klaarzetten.
En een 2e voor de andere 6?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel verstandig want dan weten ze dat ze van tevoren een tafel voor 6 personen moeten klaarzetten.
Ja ooohhhhhhhhh Pizzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
En het is zaterdagavond, dan kan het weleens druk zijn.
Oh zijn er meer ?quote:
Altijd goed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ooohhhhhhhhh Pizzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 iig misschien nog prisha. Ik heb gezegd dat ik morgen het aantal mensen doorgeef.quote:
Prima tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 iig misschien nog prisha. Ik heb gezegd dat ik morgen het aantal mensen doorgeef.
Top geregeld. Dankjewel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
5 iig misschien nog prisha. Ik heb gezegd dat ik morgen het aantal mensen doorgeef.
De zenuwen gieren door me heen inmiddelsquote:
Ja, het blijft wel een spannend dingetje. Gaan eten en drinken met een groep mensen die alleen van geschreven berichten op een forum kent. Ik hou er wel van. Gaat vast leuk worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
De zenuwen gieren door me heen inmiddels
Ik heb 3 meets meegemaakt en daarvan 2 georganiseerd. Ik vond het heel leuk om de personen achter de berichtjes eens te ontmoeten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het blijft wel een spannend dingetje. Gaan eten en drinken met een groep mensen die alleen van geschreven berichten op een forum kent. Ik hou er wel van. Gaat vast leuk worden.
Ik sta er het zelfde in. Leuk om de mensen eens echt te zien. Van elk persoon achter het bericht vorm je toch een beeld in je hoofd. Altijd leuk om te zien of dat ook een beetje klopt, of juist niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3 meets meegemaakt en daarvan 2 georganiseerd. Ik vond het heel leuk om de personen achter de berichtjes eens te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |