quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef xzaz het volgende:
Die vent lijkt op die gast van hardcore pawn.
quote:
Msxquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
10 Ene partij: "Jij deed <insert iets dat niet te bewijzen is>!"
20 Andere partij: "Leugens! Maar JIJ deed <ook iets dat niet te bewijzen is>!"
30 Ene partij: "Nietes!"
40 goto 10
Allemaal niet. Untervolkquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef AgnesGru het volgende:
Die dochter is ook niet helderste licht
Lijkt mij ook stug dat ze dat soort dingen voor jan lul opschrijft natuurlijk. Die dochter zal ook wel flink wat geflikt hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef AgnesGru het volgende:
Die dochter is ook niet helderste licht
Inderdaad, al is die buurvrouw ook niet makkelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug dat ze dat soort dingen voor jan lul opschrijft natuurlijk. Die dochter zal ook wel flink wat geflikt hebben.
Nee, lijkt me een stuk minder erg dan een blaffende hond ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Je kan toch niet afdwingen dat iemand zijn vogel weg doet om wat geluid?
Die hond van een tijdje terug moest ook weg toch vanwege het geluid?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Oh zeker niet, maar ik denk dat ze wel alles gedaan heeft zoals aangegeven door die woningbouw.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inderdaad, al is die buurvrouw ook niet makkelijk.
Kon wel met de haan tijdje geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |