SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kom je weer snel langs Fogelquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Fogel het volgende:
Ah, ik bladerde over de siroop heen alsof het een CD cover was
En ik ben allergisch voor amandelen dus ik probeer het niet.
Thanks voor de show Melting
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
Ja, maar vanavond heb ik geen koude melk en ook geen orgeade.
Dan zeef je die eruitquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Fogel het volgende:
Ah, ik bladerde over de siroop heen alsof het een CD cover was
En ik ben allergisch voor amandelen dus ik probeer het niet.
Ook die moest ik even googelen. Maar ik zou dan ook schelden, geloof ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:
k*t k*t k*t
Ik vond het wel humor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook die moest ik even googelen. Maar ik zou dan ook schelden, geloof ik.
Als ik dat spul drink niet neequote:
Toch zal ze zich best k*t hebben gevoeld daarna.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor.
Het is een puber, boeie.
Leden van het koningshuis zijn soms net mensen.
Ik wil het niet eens proberenquote:
Het maakt niet uit wat ze zegt, wat een mooie dame wordt dat...quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om maar even met Alexia's woorden te spreken:
k*t k*t k*t
Mee eens, en ze heeft het voordeel dat ze niet vastzit aan het worden van Koningin, want dat doet haar grote zus. Dus ze kan lekker gaan doen wat ze leuk vindt, en alle deuren gaan sowieso al voor haar open.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ze zegt, wat een mooie dame wordt dat...
Oh, wij hadden nog wel een vlizotrap over, we gebruiken dat luik boven de keuken nooit. Fijn dat je niet meer zulke enge dingen hoeft te doen om op je zolder te komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef just me het volgende:
Hier wordt vanaf 07.45 uur hard gewerkt, hij is nu even weg en ik heb snel alvast opgeruimd wat opgeruimd kon worden. Deuren boven goed dicht houden dat scheelt veel stof
Het luik waar de flizo trap in geplaatst gaat worden is een stuk groter dan het vorige luik! Dus het gaat echt een stuk makkelijker en veiliger worden
![]()
![]()
Ik kan niet wachten om de kinderen nu eindelijk veilig hun eigen spullen van zolder te laten halenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, wij hadden nog wel een vlizotrap over, we gebruiken dat luik boven de keuken nooit. Fijn dat je niet meer zulke enge dingen hoeft te doen om op je zolder te komen.
Weg ermeequote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om de kinderen nu eindelijk veilig hun eigen spullen van zolder te laten halen
precies, opgeruimd staat netjesquote:
Do not spread the word.quote:
Oh wow, da’s wel een pronkstuk ja, daar zou ik maar eens goed op gaan broeden, op een mooie manier om ‘m neer te zettenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
Er liggen bij mijn moeder Nog wat erfstukken en een elektrisch dartbord, wat oude computers. Zooi waar ik niet van af wil, maar die ik ook niet per se hier hoef te hebben.
Laat maar lekker daar liggen voorlopig, al wil ik 1 erfstuk eigenlijk wel hierheen. Maar dan moet ik ook eerst verzinnen waar ik het wil laten (antiek fototoestel dat mijn opa me 30 jaar geleden ofzo naliet.)
Die moet dan wel uitgeklapt ergens mooi komen te staan. (Is zo'n uitvouw ding)
Oma had wat zilvergoud aan mij en zus nagelaten. Munten dus. Lag in een geldkistje en mochten we pas openmaken als we 18 waren. Maar was toen dus al gejat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij ons zijn ooit de oude familiehorloges gestolen bij een inbraak, mooie gouden zakhorloges enzo, zo zonde. De rest van het ‘familiegoud’ heeft mijn zusje een paar jaar geleden verkocht, we hadden geen idee van wie het was geweest, er dook opeens een doosje op, ik gok dat het uit de nalatenschap van een oudtante kwam ofzo, we hadden het nog nooit gezien.
Het witgouden horloge en de witgouden ring van mijn oma heb ik ooit een paar keer gedragen, maar uiteindelijk ingeleverd bij de juwelier als betaling voor onze trouwringen, naast nog wat goud en zilver uit de families waar we totaal niet aan gehecht waren.
Ik weet zeker wie de inbraak bij mijn schoonmoeder heeft geregeld, haar kleinkind. Daarna heeft schoonmoeder veel sieraden verkocht, ze droeg ze toch nooit en het risico dat ze gejat werden was nogal groot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:45 schreef Rafeiro het volgende:
En ik weet bijna zeker wie het gedaan hebben, maar viel niet te bewijzen. Zogenaamde vrienden
quote:Vandaag 19:00 brother52: Het onderste uit de coverkoffer
Goedemiddagquote:
Helaas moet ik vanavond weg. Misschien kan ik in het begin nog een klein stukje luisteren.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar wel bij gaan zijn
Welkomquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een herkenbaar begin heeft dat nummer ook he?
Ik vond het echt goed gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Scott is een van de weinige zangers die dit goed aan kon.
Ik herkende ze, jawelquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef brother52 het volgende:
Living Colour - Talkin' Loud and Saying Nothing
Ze zijn ook heel erg herkenbaar.quote:
En dit gewoon slechtquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:13 schreef brother52 het volgende:
De volgende kun je op zijn minst 'vaag' noemen.
Nee, dit is gewoon typisch Biffy Clyroquote:
Wij hebben vertraging, ik had het nog over Volbeatquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon typisch Biffy Clyro
Biffy Clyro - Buddy Holly
Goede avond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, wat moet je hier nu van zeggen...
Goedenavond in ieder geval.
Maar dat heeft niks met de koffer te maken.
En ik doe nog andere dingen, dus zal niet heel veel reageren.
Dat was inderdaad vaag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:13 schreef brother52 het volgende:
De volgende kun je op zijn minst 'vaag' noemen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vaag.
Deze zegt me ook niets, trouwens.
Deze herkende ik wel. (Was even in de keuken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef brother52 het volgende:
RAMONES - Have You Ever Seen The Rain
Goede avond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
Maar ondertussen wel aan het koken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
Maar ondertussen wel aan het koken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Eetrijpe mango's zijn ook echt op geen enkele fatsoenlijke manier, dus zonder dat er stukken uit je vingers glippen en ver onder de wasmachine terecht komen, te schillen hè.
Ik zou dan om te beginnen eens wat verder van de wasmachine af gaan staanquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Eetrijpe mango's zijn ook echt op geen enkele fatsoenlijke manier, dus zonder dat er stukken uit je vingers glippen en ver onder de wasmachine terecht komen, te schillen hè.
Arme jij. Daar zijn wel trucjes voor hoor, denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Spinazie met rösti en kip.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Wat schaft de pot?
Zo groot is m'n keuken niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou dan om te beginnen eens wat verder van de wasmachine af gaan staan
Bananen kopen ipv mango's..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme jij. Daar zijn wel trucjes voor hoor, denk ik
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme jij. Daar zijn wel trucjes voor hoor, denk ik
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Mij lukt dat nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Vlak langs de pit doorsnijden, kruislings insnijden, schil naar binnen klappen en dan van de schil snijden.
b-kantje van de Inside out singlequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
b-kantje van de Inside out single
Het is mij 1 keer goed gelukt.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef brother52 het volgende:
Hayseed Dixie - Strawberry fields forever
Hell's Bells vind ik net iets beter maar dat komt vooral omdat ze daar een fietsbel gebruiken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Highway to hell is ook tof van ze
quote:
Ik hoorde het (en zag daarna dat jij het ook gepost had). Lekker hoor.quote:
Hij komt ergens in oktober naar Utrecht geloof ik. Speelt hij Vigil en zijn nieuwe album integraal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het (en zag daarna dat jij het ook gepost had). Lekker hoor.
Die hebben wel therapie nodig ja.quote:
Dat valt volgens mij nog best wel mee. Dit is de enige cover van ze die ik ken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die hangen ook van jatwerk aan elkaar he? Het lijkt UB40 wel, of Joe Cocker
quote:
oh, dat is interesssant!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij komt ergens in oktober naar Utrecht geloof ik. Speelt hij Vigil en zijn nieuwe album integraal.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij nog best wel mee. Dit is de enige cover van ze die ik ken.
Diane is ook niet van henquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij nog best wel mee. Dit is de enige cover van ze die ik ken.
Oh ja, klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
Diane is ook niet van hen
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat mooier vind dan het origineel?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Birds of Tokyo - Heard It Through The Grapevine
Ja...quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat mooier vind dan het origineel?
Toffe uitvoering wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Birds of Tokyo - Heard It Through The Grapevine
Nee want ik vind hem ook mooier.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het heiligschennis als ik zeg dat ik dat mooier vind dan het origineel?
Ja maar dat is te verwachten van Amanda Palmerquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik lichtelijk over de top wel...
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
Geen idee wie dit zingt.
Nummer is in ieder geval: Die with your boots on.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Sonata Arctica - Die With Your Boots On
In het westfries de poip uitgaan in je leerzequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
Geen idee wie dit zingt.
Nummer is in ieder geval: Die with your boots on.
Na zondag heb ik wel weer genoeg Westfries gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het westfries de poip uitgaan in je leerze
Zo wil je niet doodgaan...quote:
The Black Crowes - Hard To Handlequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit gespeeld met de band en ik kan er niet opkomen
Die was wel fijn...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
The Black Crowes - Hard To Handle
Nee, die anderequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit dezelfde als van die cover van Wonderwall?
Ja, heeft hij ook gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat was Mike Flowers Popquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja. Klonk wel gelijkwaardig.quote:
Raggende Manne?quote:
Wij zaten ook te dubbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja. Klonk wel gelijkwaardig.
Ja, nu welquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu wel![]()
Maar kom nog steeds niet op de titel
Sacred Reich - War Pigsquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu wel![]()
Maar kom nog steeds niet op de titel
quote:
De Pigs wist ik dan nog wel. Ik dacht aan Black Pigs.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sacred Reich - War Pigs
Ik heb er nog 1 andere cover van
Kijk, daar zat de mix-up in mijn hoofd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Goed genoeg. Origineel is van Black Sabbath.
Racist.quote:
Dat het the wild rover was, was wel duidelijk, maar welke van de 600.000 bands die dit hebben gecovered dit was, had ik geen idee van.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
Wild Rover. Heb ik eindeloos gezongen tijdens introductieweken.
De band die de beste cover gemaakt heeft natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat het the wild rover was, was wel duidelijk, maar welke van de 600.000 bands die dit hebben gecovered dit was, had ik geen idee van.
Jijquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker stampen en slaan op tafels.
Die studenten kunnen zich ook nooit eens gedragen hè?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker stampen en slaan op tafels.
Valt me nog mee dat ze dat nog weet. Van mijn introductieweek kan ik me weinig meer herinnerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die studenten kunnen zich ook nooit eens gedragen hè?
Nee, eigenlijk niet. En ik was nog wel een echt brave.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die studenten kunnen zich ook nooit eens gedragen hè?
Hard to Händel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef brother52 het volgende:
Straks even jullie klassieke kennis testen
Ik dronk mijn 1e biertje tijdens de introductieweek. En vond het niet lekker toen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze dat nog weet. Van mijn introductieweek kan ik me weinig meer herinneren
quote:
Dan maar whiskey en wodkaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dronk mijn 1e biertje tijdens de introductieweek. En vond het niet lekker toen.
Bier is ook niet lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dronk mijn 1e biertje tijdens de introductieweek. En vond het niet lekker toen.
Beiden nog nooit gedronken. Zelfs niet in een mix.quote:
Nu vind ik het wel lekker. Vooral als het mooi weer is.quote:
Daar verschillen de meningen overquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over
Nee, zegt me helemaal niks. Gezakt voor klassiek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Paul Gilbert - Hydon Symphony No. 88 Finale
Ik denk dat Paul een beetje dyslectisch is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zegt me helemaal niks. Gezakt voor klassiek.
Moet het niet Hayden zijn?
Nee, ik heb inderdaad geen klassieke koelkast.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens mijn 'Ken Uw Klassiekers', jaren geleden, draaide ik songs die een klassieke achtergrond hadden.
Weinig koelkasten toen kunnen uitdelen ook...
Of hij heeft geen kennis van klassieke muziek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul een beetje dyslectisch is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van dit huishouden is het niet met je eens
Ik kan soms de muziek herkennen maar weet dan niet van wie het isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens mijn 'Ken Uw Klassiekers', jaren geleden, draaide ik songs die een klassieke achtergrond hadden.
Weinig koelkasten toen kunnen uitdelen ook...
Dit dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan soms de muziek herkennen maar weet dan niet van wie het is
Dat zou kunnen maar hij schrijft zelf ook sonata's...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of hij heeft geen kennis van klassieke muziek.
Uit een zeer representatief onderzoek in dit huishouden blijkt dat 100% van de ondervraagden bier wél lekker vindt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50% van dit huishouden is het niet met je eens
Mootsartquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar hij schrijft zelf ook sonata's...
Wat doet Anneke tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef brother52 het volgende:
Anneke van Giersbergen - When I Am Laid in Earth
Ze is nu bezig met een tour waar ze alleen maar in kerken speelt en volgend jaar doet ze een tribute to Kate Bush.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is nu bezig met een tour waar ze alleen maar in kerken speelt en volgend jaar doet ze een tribute to Kate Bush.
quote:
quote:
Jep!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
De stem klinkt af en toe als Weird Al
Dan wil haar Jolene nog wel eens zo horen zingen.quote:
Ik switch nu naar het voetbal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm show gemist
En zo zet ik wel Ajax op met geluid.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik switch nu naar het voetbal.
Dank voor de soms bijzondere koffers, Brother...
't Is ook al bijna 9 uur. 't Is donker buiten.quote:
en waarom dat dan ?quote:
Kom dan maar gezellig hier luisteren.quote:
Donker en herdenking van een overleden speler.quote:
in brabant is het altijd lichtquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Donker en herdenking van een overleden speler.
Behalve als ze zich uit laten schakelen voor Europees voetbal.quote:
Origineel is van the Beatles.quote:
dat zegt Guus dus het is zoquote:
Die zegt: want daar brandt nog licht.quote:
Ik kijk gewoon met een half oog tijdens het draaienquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik schakel ook over.
Bedankt, brother, voor je unattended baggage.
Fijne avond allemaal
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zegt: want daar brandt nog licht.
Dat is net even iets anders.
Wat doe je met het andere anderhalve oog?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon met een half oog tijdens het draaien
Graag gedaan.
Na deze show is het echt wel op hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
@:Brother52: en dan zeggen dat je niet weet of je nog een show kon vullen.
Volgens mij kun je hierna nog wel een show vullen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Na deze show is het echt wel op hoor.
Had best wel moeite om hem te vullen.
Heb je morgen geen vrij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En tot hoe laat duurt deze show?
Tot 21:45 ongeveer. Dan hebben we ruim 120 covers gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En tot hoe laat duurt deze show?
Jawel, maar vroeg op, omdat sporten. En zit hier flink te gapen.quote:
Dat ga ik niet redden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tot 21:45 ongeveer. Dan hebben we ruim 120 covers gehad.
Even op een koffiepad zuigen, dan red je het welquote:
Hij draaide reclame voor cupsquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even op een koffiepad zuigen, dan red je het wel
Led Zeppelinquote:
Ajax moet er ook stevig tegenaanquote:
Bij ons heeft het flink gesneeuwd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Ja, vandaag vielen de raindrops weer in grote getale op mijn hoofd. Net zoals gisteren en maandag.
Nee, dat was hier dan weer niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij ons heeft het flink gesneeuwd.
Bleef gelukkig niet liggen.
Bij mij ook alleen maar regen en toen regen en regen en regenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij ons heeft het flink gesneeuwd.
Bleef gelukkig niet liggen.
Maar de vraag is.... heeft het ook geregend bij je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij ook alleen maar regen en toen regen en regen en regen
uh.... even goed nadenkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de vraag is.... heeft het ook geregend bij je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |