SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen![]()
Ah, ik had niet gezien dat zij de Lapo hadquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh er werd geen nieuw topic gemaakt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, ik had niet gezien dat zij de Lapo had
Begin maar vast met knabbelen.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar vast met knabbelen.
Waarom zijn konijnen zo schattig, maar denk ik niet aan schattigheid als ik aan jou denk.quote:Gelieve verwijderen![]()
Wat voor super interessant programma ben je aan het kijken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Sorry schatjes![]()
ik zit inderdaad aan de tv geplakt......
Ik ben inderdaad iets minder verfijnd aangelegd als de meeste nijntjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waarom zijn konijnen zo schattig, maar denk ik niet aan schattigheid als ik aan jou denk.![]()
Is toch meer mijn ding, misschien dat ik je daarom wel mag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad iets minder verfijnd aangelegd als de meeste nijntjes![]()
[ afbeelding ]Gelieve verwijderen![]()
Boks ouwequote:Op woensdag 26 februari 2020 21:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is toch meer mijn ding, misschien dat ik je daarom wel mag.
Wat is dan modern in 2020?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Boks? Wie doet er in 2020 nog een boks?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk wat die rappers doen.quote:Ik zou het ook niet weten eigenlijk, zullen we maar voor een high five gaan dat is veilig.
Gelieve verwijderen![]()
Oké, dan maar een high five.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik denk wat die rappers doen.Ik zou het ook niet weten eigenlijk, zullen we maar voor een high five gaan dat is veilig.
Manifest.....samen met zoonlief want het is ergens zo ingewikkeld dat we de reclameblokken gebruiken om even bij te praten....nu de laatste van dit seizoen.....hopelijk gaan ze ook snel seizoen 2 uitzenden!quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor super interessant programma ben je aan het kijken?![]()
![]()
Etterbakje zit me goftedomme gewoon uit te dagen he!
Hij WÉÉT dat hij niet tegen de vitrinekasten aan mag slaan, maar tijdens het tv-kijken ging hij echt met een enorme rotgrijns naast 1 van die kasten staan, met zijn handje alvast klaar om te meppen, en mij maar aankijken.
Ik brul wat tegen hem, en hij maar lachen!![]()
![]()
En wij zaten naar iemand te kijken die elke week weer stevig in relaties zit te stoken en mensen schuldgevoel zit aan te praten en ook ff wat mensen in het huis laat klussen.![]()
Is dat die serie over dat vliegtuig dat na 7 jaar weer ergens toevallig opduikt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Manifest.....samen met zoonlief want het is ergens zo ingewikkeld dat we de reclameblokken gebruiken om even bij te praten....nu de laatste van dit seizoen.....hopelijk gaan ze ook snel seizoen 2 uitzenden!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah ja, dat kan nog wel eens interessant zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat die serie over dat vliegtuig dat na 7 jaar weer ergens toevallig opduikt?
Deed me wat aan The Strain en aan Langoliers denken.
(Plus nog een zooi andere series over mysteries enzo.)![]()
Wat heb je gedaan man? Je hebt je toch niet laten verslaan door een dreumes? Of was de kous ermee af toen je wat brulde?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:51 schreef ToT het volgende:
Etterbakje zit me goftedomme gewoon uit te dagen he!
Hij WÉÉT dat hij niet tegen de vitrinekasten aan mag slaan, maar tijdens het tv-kijken ging hij echt met een enorme rotgrijns naast 1 van die kasten staan, met zijn handje alvast klaar om te meppen, en mij maar aankijken.
Ik brul wat tegen hem, en hij maar lachen!Gelieve verwijderen![]()
"Kom HIERRRRRR" geroepen, en toen kwam hij lachend naar me toe hobbelen..........waarna hij weer terug naar de vitrinekast waggelde waarna de procedure nog een keer of 2 herhaald werd. tot hij me zich lachend liet optillen en op de bank liet zetten!quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan man? Je hebt je toch niet laten verslaan door een dreumes?![]()
![]()
John Williams de relatie goeroe.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
En wij zaten naar iemand te kijken die elke week weer stevig in relaties zit te stoken en mensen schuldgevoel zit aan te praten en ook ff wat mensen in het huis laat klussen.Gelieve verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |