Als pferdelul ook komt sta ik niet in voor zijn leven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Plompzakker het volgende:
Kunnen wij ook de 28e @:vogeltjesdans?
GRWVquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als pferdelul ook komt sta ik niet in voor zijn leven.
Ik verdedig mijn lieve KLBers met m'n leven dus probeer maarquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dont touch pferdelulquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We pakken hem samenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We pakken hem samenWat is D&DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Als t zo'n meet wordt ben ik snel weer wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef Gnunix het volgende:
[..]
DUNGEONS & DRAGONS JONGEEEE WTF?!?!?!?!?!?!
Geen nerd troep toegestaan op de meet we gaan snuiven en zuipen en hoeren neukenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef Gnunix het volgende:
[..]
DUNGEONS & DRAGONS JONGEEEE WTF?!?!?!?!?!?!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geen nerd troep toegestaan op de meet we gaan snuiven en zuipen en hoeren neuken
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We pakken hem samenMet H&M zal je bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ja zeg dan gewoon jongetje gvdquote:
Ik ben altijd stoerquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sowieso wil ik wel zien of iedereen in het echt zo stoer is als dat ze hier voordoen. Waarschijnlijk niet en wordt er al gauw D&D bij gepakt
Deze manquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geen nerd troep toegestaan op de meet we gaan snuiven en zuipen en hoeren neuken
Jou verplaatsen naar definitief aanwezig?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:27 schreef Solotovski het volgende:
Neem ik ff paar beste punten
Pilsie nakkie hatseeee heel m'n pakkie mag leeg
Ja als het de 28ste is wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jou verplaatsen naar definitief aanwezig?
Je bedoelt bukkake?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:45 schreef PausNicolaas het volgende:
Als dit geen immense circlejerk om SimoneDeBeauvoir wordt dan weet ik het ook niet meer
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |